Stel je persoonlijke vraag #47

Ik heb er nog een van de bijenkorf liggen. Ik kom er alleen niet meer zo vaak en koop bijna nooit meer wat.

2 likes

Wat je niet met een kind zou doen doe dat dan ook maar niet met een huisdier

2 likes

Heb jij vaak seks met muziek op?

• Nooit
  • Zelden
  • Soms
  • Vaak
  • Altijd

0 stemmers

Hoeveel films heb je schat je in 2023 gezien tot nu?

• 0-5
  • 5-15
  • 15-30
  • 30-50
  • 50-75
  • 75-100
  • 100-150
  • 150-200
  • Meer dan 200

0 stemmers

Wat is je favoriete verse kruid? Van onderstaande lijst.

• Koriander
  • Basilicum
  • Peterselie
  • Munt
  • Rozemarijn
  • Tijm
  • Oregano

0 stemmers

En je minst favoriete?

• Koriander
  • Basilicum
  • Peterselie
  • Munt
  • Rozemarijn
  • Tijm
  • Oregano

0 stemmers

3 likes

Een paar uur vind ik wel lang, maar ik laat haar prima een half uurtje erin als het nodig is. Ze is super chill en slaapt gewoon in de reisbench. Komt trouwens echt nooit voor deze situatie, alleen als ik ff snel boodschappen haal onderweg naar huis met haar achterin. Maar dan ben ik 5 minuten weg, nou boe.

Maar alleen met dit weer. Zodra de zon gaat schijnen en het wordt warmer, dan zeker niet.

1 like

Ik was verbaasd dat niemand een kantoortuin fijn vindt. Blijkt dat ik in m’n hoofd een heel ander beeld van een kantoortuin had dan het in de werkelijkheid is.

Het beeld dat ik had was een soort van serre/kas of binnenplaats met heel veel planten en bloemen. :sweat_smile: Het leek me zo rustgevend, kalm en rustig. Maar het is dus helemaal het tegenovergestelde. Oeps.

50 likes

Hahaha het zijn gewoon 80 bureaus naast elkaar

5 likes

Stomme naam. :joy: Bij tuin denk ik wel aan iets anders.

Maak er dan grauw en grijs bureau landschap ofzo van.

3 likes

Nope, denk meer aan dit en beeld je het geluid van bellende, teamsende, overleggende en lachende mensen + geluiden van binnenkomende mails etc. erbij in.

IMG_0759

4 likes

Toen ik nog in een kantoortuin werkte, belde achter mij een man met vermoedelijk zijn vriendin, of misschien wel inmiddels ex-vriendin. Ik kon niet alles helemaal volgen, maar het was naar aanleiding van iets dat gebeurt was. Hij biechtte op dat hij iets heel ergs had gedaan, en smeekte haar bijna om er vanavond samen over te praten en hem terug te nemen.

Echt waarom zou je dit soort persoonlijke privegesprekken voeren in een kantoortuin. Loop dan even naar buiten ofzo.

7 likes

Haha de kantoortuinen waar ik heb gewerkt waren wel in van die typische repurposed industriële gebouwen opgeleukt met planten en ludieke dingen en zo, ik weet niet of het dan nog telt als kantoortuin :joy:
Ik bedoelde gewoon een open ruimte waar iedereen werkt.

Edit: ik ben ook wel eens bij een soortgelijk bedrijf geweest waar ze een glijbaan middenin de ruimte hadden van de mezzanine naar beneden. De hel :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik heb ook wel eens in een kantoortuin gewerkt waarin middenin de ruimte afgesloten ruimtes waren (geen ramen) voor mediation bij scheidingen. Alleen die ruimtes waren helemaal niet geluidsdicht, en meer dan eens werd er flink heen en weer geskreeuwd en gevloekt. Was een soort ongeschreven regel als die mensen met een neutraal gezicht weer naar buiten kwamen ook je poker-face op te zetten alsof er niks was gebeurd.

13 likes

gelukkig kom je er nu achter en niet op dag 1 bij een nieuwe baan. dat jij een soort botanisch wonder of de hangende tuinen van babylon verwachtte en dat dan op kantoor blijkt dat het gewoon een drukke ruimte met 50 pc’s is

9 likes

Denk jij dat Threads populair gaat worden?

• Ja, op korte termijn
  • Ja, op lange termijn
  • Nee, influencers en social media marketeers proberen nu heel hard maar uiteindelijk wordt het helemaal niet zo populair
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Gedraag jij je (soms) als een skere tatta terwijl je eigenlijk prima geld hebt? Denk aan spaargeld, beleggingen etc. Voorbeeldje: mensen die alles tweedehands kopen en zogenaamd zuinig aan moeten doen maar ondertussen hun spaargeld belegd hebben. Of die vriendin die nooit uit eten kan want geen geld terwijl ze een dikke spaarrekening heeft.

• Ja altijd
  • Ja soms
  • Weet ik niet (ja dus)
  • Nee

0 stemmers

Ik gedraag me eerder als een miljonair

56 likes

157! Mijn doel was ook om 150 te halen

13 likes

Same en maar voorschieten en dingen kopen alsof het niks is. En daarna ohja moet wel sparen

8 likes

Ik vind dit echt een tering irritante eigenschap van mensen. Prima dat je je geld er niet aan wil uitgeven maar zeg aub niet dat je er geen geld voor hébt.

22 likes

welke van deze ministers heeft alleen een middelbare school diploma

• minister van landbouw, natuur en voedselkwaliteit (piet adema)
  • minister van rechtsbescherming (franc weerwind)
  • minister van infrastructuur en water (mark harbers)

0 stemmers

het zijn er 2! franc en mark (misschien meer heb verder niet uitgezocht)

is dat oke?

• ja, je hoeft geen bepaald diploma te hebben als minister
  • wel een beetje raar
  • nee, een bepaald (niveau) diploma zou verplicht moeten zijn als minister zijnde

0 stemmers

1 like

Ik zou ervaring in die richting belangrijker vinden dan een diploma

6 likes