Bij deze twee ministers weet ik niet of hen belemmert maar vind bij yesilgoz wel echt een manco dat zij geen rechten achtergrond heeft
Ja ik vind dit ook zo irritant. Een vriendin die ooit liep te klagen dat ze niet op vakantie kon want ze had geen geld. Bleek die meid 25.000 op een spaarrekening te hebben staan maar daar wilde ze niet aan komen. En ze had er niet eens een bestemming voor.
Ik praat er met niemand over, maar soms wil ik dan opeens zuinig bij de ah doen en leg ik iets van 3 euro terug terwijl ik dat echt niet ga missen. Dan voel ik me wel onterecht gierig (naar mezelf?)
Bij ons is het kantoor heel rustig, zelfs al zijn er veel mensen aanwezig. Het is een beetje een onuitgesproken regel dat als je een overleg of telefoontje hebt, je dat in een vergaderhok doet. Dus het is meestal heel stil. Ik heb overigens geen creatief beroep, ik ben ambtenaar. Dus zit ook veel in overleg, haha.
mijn studiegenoot liet ooit bijna een reis naar barcelona in het water vallen (net wel/niet genoeg mensen) omdat ze geen geld had, het kostte 200 euro. ze ging helemaal huilen in de klas enzo terwijl ze zich wel gewoon had opgegeven maanden van tevoren. en toen kocht ze een week later een macbook
De Hermes House Band
Weerwind heeft een uni diploma toch? Harbers volgens google ook
Weerwind heeft 6 jaar bedrijfskunde gedaan zonder het uiteindelijk te finishen staat op de website van de Rijksoverheid
Ah zo! Vind het een trick question.
Allebei wel gestudeerd maar niet afgemaakt. Vind ik al wel anders dan echt alleen maar middelbare school gedaan hebben en nul vervolgopleiding
Ja dit is wss gewoon relatable âgaf ergens halverwege de eindscriptie opâ.
De grootouders die nu worden aangeklaagd door de moeder van hun kleinkind die is doodgebeten door hun hond:
- Ik snap dat ze aangeklaagd worden
- Ik snap niet dat ze aangeklaagd worden
0 stemmers
Wat vind je lekkerder?
- Gewone chips
- Ribbelchips
- âNepchipsâ zoals wokkels, pringles of pombĂ€r
- Bah chips
0 stemmers
Ik heb het idee dat gewone chips steeds zeldzamer wordt, vooral met verschillende smaken.
- Ja inderdaad!
- Nee ik zie juist heel veel gewone chips
- Geen idee
0 stemmers
Hoeveel spaargeld heb jij momenteel? Als je als gezin spaart moet je maar berekenen hoeveel het voor jou alleen zou zijn ongeveer
- 0-2500 euro
- 2500-5000 euro
- 5000-10000 euro
- 10000 euro of meer
0 stemmers
Ik las iets op reddit over âoutzonenâ
en
Kan jij dit?
- Ja op commando
- Ja in hele specifieke situaties
- Wel eens gebeurd
- Nee
0 stemmers
Jaa easy. Mn vrienden vinden het ook heel grappig. Dan ben ik ineens moe of in gedachte voor me uit aan het staren. Midden tijdens een feestje of iets.
Klinkt een beetje als dissociëren
Doe je dat dan op commando?
Tijdens zon feestje niet maar zoals bij dat voorbeeldje wel. Als ik iets vervelend vind zoals wachten of ergens in de kou zitten dan vind ik het heerlijk om uit te zonen en dan in mn eigen wereld te zitten.
Ik herken dat bij een feestje of gesprek wel, en ik kan het ook in de trein, douche etc maar ik wil wel graag leren om het anywhere anytime te kunnen! Heb je tips?