Wat vind jij als meer klinken, heel of erg?
Bijvoorbeeld, “het eten is erg lekker”, of “het eten is heel lekker”.
Welke van de twee klinkt dan voor jou als het “meest”?
- heel
- erg
- allebei precies even veel
0 stemmers
Wat vind jij als meer klinken, heel of erg?
Bijvoorbeeld, “het eten is erg lekker”, of “het eten is heel lekker”.
Welke van de twee klinkt dan voor jou als het “meest”?
0 stemmers
Dubbele espresso (of een sterke koffie) met melk en een caramel of hazelnoot-siroopje met veel ijsblokjes. Echt heel simpel. En je hebt ook in de supermarkten van die vieslekkere kant en klare ijskoffie uit pak.
Die van starbucks
Beide.
Ja je hebt gelijk het gaat al mis bij geen koffie lusten.
Ik heb deze ooit gedeeld!
De truc is dus cold brew, als je thee zet en dan laat afkoelen dan wordt het idd bitter
Wat vind jij irritanter? Als twee/drie/X forumleden…
0 stemmers
Ik kan dus echt niets met mensen die dezelfde profielfoto hebben, dan raak ik echt onwijs in de war
Ik vind die profielfoto irritant, maar ik denk dat ik dat dan eigenlijk niet snel door heb, want dat is dan gewoon 1 persoon voor mij. Je woont in Limburg en Scandinavië? Oké. Je bent single druk aan het daten en hebt 3 kinderen en een man? Oké.
Haha ja dit.
Koester je wrok als er een keer iets is voorgevallen tussen jou en een andere forummer?
0 stemmers
Ik vergeet eigenlijk vrijwel direct wie het was en waar het over ging.
Vind het grappig dat jij deze poll maakt aangezien jij een van die mensen ben die ik verwar door de zwart wit profiel foto.
Korte tijd is wel echt 2 dagen ofzo, daarna ben ik het weer kwijt. Op racistische trollen na, die onthoud ik wel.
Haha oh no!!! Ik kan mijn profielfoto wel veranderen. Maar ook dat vind ik irritant als mensen dat veel doen want dan weet ik weer niet wie iemand is
Vooralsnog nooit gebeurd, maar ik ben eigenlijk wel iemand die wrok koestert als ze zich benadeeld voelt! Dus ik kan me eigenlijk ook wel voorstellen dat dat zou kunnen gebeuren als een forummer echt kut deed. Een normaal meningsverschil, of als iemand me even stom lijkt te vinden, raakt me op internet gewoon niet zo.
@the.rebel.club hahahaha als iemand die constant haar profielfoto verandert zeg ik: doen!
Nu maar hopen dat er nu niet iemand anders is met een vergelijkbare foto maar dan mag die persoon wisselen hoor, ik hou deze nu weer voor de komende 10 jaar
Ik koester geen wrok als er iets is voorgevallen, maar ik heb wel een paar forummers die ik niet uit kan staan en van wie ik uit principe nooit een post zou liken bijvoorbeeld. Maar de aanleiding daarvoor was niet een interactie tussen mij en die forummer.
Heb jij forummers die je gewoon echt niet leuk vindt en van wie je uit principe nooit een post zou liken bijvoorbeeld?
0 stemmers
Nouja, ik heb de forummers die ik echt niet leuk vind (ook niet aan de hand van interacties met mij overigens) gewoon op negeer, het is niet zo dat ik hun posts zie en uit principe niet like. Ik zie ze niet!
Dus je liket het niet ook al vind je het wel leuk of grappig? wat petty ik heb helemaal niet zulke sterke gevoelens bij forummers
Heb jij gisteren (met de zon dus) gedacht: “ik moet de ramen wassen”?
0 stemmers
Heb je dat gedaan?
0 stemmers