Vind je logees hebben leuk?
- Ja gezellig
- Neutraal
- Nee liever niet
0 stemmers
Vind je logees hebben leuk?
0 stemmers
Ligt eraan wie
Ik vind mensen die snel praten niet per se slimmer maar mensen die sloom praten wel dommer overkomen.
Maar ik kan sowieso niet tegen slome mensen. Langzaam praten, lopen, autorijden het is allemaal een ergernis
Ik koppel intelligentie veel meer aan hoe gericht iemand praat. Als iemand in een hoog tempo allemaal rake dingen zegt kan ik dat intelligent vinden. Maar als iemand iets heel raaks zegt en dat juist heel rustig doet vind ik dat waarschijnlijk even intelligent aanvoelen.
Ik vind het vervelender als mensen gaan zwalken met hun woorden, sommige mensen gaan dan all over the place ratelen en andere gaan heel sloom praten om naar woorden te zoeken. Dan vind ik het al wel snel minder geloofwaardig overkomen.
Nouja schoonouders of zijn kleine neefje zijn wel een keer blijven slapen. Allemaal ok maar daar ben ik niet net zo enthousiast over als wanneer mijn beste vriendin blijft slapen!
Oke, deze zin klinkt heftig, maar ik meen het.
Lijkt Sofia Vergara (Modern Family) hier op Tygo Gernandt?
0 stemmers
Die neus
Ja maar ook omdat dit de enige gezichtsuitdrukking van Tygo Gernandt is en het daardoor meteen lijkt. Maar ook wel de mond.
Ik zie er ook Catherine Zeta Jones in.
Het is de deuk tussen de lip en neus , de smalle bovenlip en de blik die haar op tycho doen lijken.
hahahahahahqhqhhahahahahahahahahahah omgg
TV kantine vibes
Ik heb een intelligente collega die tergend langzaam praat. En er werken doelgroepers die dan weer echt kunnen ratelen maar niks zinnigs zeggen. Dus ik link er geen mate van intelligentie aan.
Wel vind ik dat langzame echt niet te fucking doen
voelt het
0 stemmers
2013
Met Aziatische familie is het altijd een verrassing wie er onaangekondigd na een 13 urige vlucht met 3 koffers op je stoep kan staan.
Ik vind 2022 zo’n raar jaar? Alsof het nooit gebeurd is ofzo haha. Ik moet ook iedere keer hard nadenken wat voor jaar dat was en dat terwijl er toch best veel gebeurd was, ook voor mij persoonlijk echt weird 2022 en 2023 zijn voor mij gewoon een blend van 1 lang kutjaar gevoelsmatig.
15 maart 2020
Zo lief! De dag waarop ik 30 werd!
Ohhhh dus het komt allemaal door jou, dirty thirty