Stel je persoonlijke vraag #48

Het is toch nooit helemaal hetzelfde vind ik… denk toch dat die 6,00 en die plastic beker iets toevoegt wat ik thuis niet kan evenaren

16 likes

Ik discrimineer niet als het om ijskoffie gaat. Frappe , coldbrew , raar spul uit een zakje , zoete meuk uit de supermarkt. Heerlie.

7 likes

Oh ja mijn ijskoffie is gewoon koud opgeschuimde havermelk en een scheut koude havermelk met m’n warme koffie en dan heel veel ijsklontjes! @tessel soms vanille suiker haha
Mijn ijskoffies thuis zijn geen frappés maar dat is wel mijn goal, straks in de lente ga ik daar tutorials over bekijken :sun_with_face:

5 likes

Ik zit as we speak aan een zelf gemaakte iced chai latte :brown_heart::drooling_face:

3 likes

Omygod nu wil ik een iced dirty chai 🥹

1 like

Oh ik zou willen dat dat ook met thee zou kunnen. Maar het wordt direct heel bitter. Als iemand toevallig een goed recept heeft voor icetea? Echt nooit is het goed gelukt.

2 likes

Dubbele espresso (of een sterke koffie) met melk en een caramel of hazelnoot-siroopje met veel ijsblokjes. Echt heel simpel. En je hebt ook in de supermarkten van die vieslekkere kant en klare ijskoffie uit pak.

3 likes

Die van starbucks :drooling_face::heart_eyes:

1 like

Beide.

1 like

Ja je hebt gelijk het gaat al mis bij geen koffie lusten.

6 likes

Ik heb deze ooit gedeeld!

De truc is dus cold brew, als je thee zet en dan laat afkoelen dan wordt het idd bitter

7 likes

Wat vind jij irritanter? Als twee/drie/X forumleden…

  • Zeer vergelijkbare gebruikersnaam hebben
  • Zeer vergelijkbare profielfoto hebben
  • Allebei niet irritant

0 stemmers

Ik kan dus echt niets met mensen die dezelfde profielfoto hebben, dan raak ik echt onwijs in de war

2 likes

Ik vind die profielfoto irritant, maar ik denk dat ik dat dan eigenlijk niet snel door heb, want dat is dan gewoon 1 persoon voor mij. Je woont in Limburg en Scandinavië? Oké. Je bent single druk aan het daten en hebt 3 kinderen en een man? Oké.

62 likes

Haha ja dit.

1 like

Koester je wrok als er een keer iets is voorgevallen tussen jou en een andere forummer?

  • Ja lange tijd
  • Ja korte tijd
  • Ik zet diegene direct op negeer
  • Nee helemaal niet

0 stemmers

Ik vergeet eigenlijk vrijwel direct wie het was en waar het over ging.

11 likes

Vind het grappig dat jij deze poll maakt aangezien jij een van die mensen ben die ik verwar door de zwart wit profiel foto.

8 likes

Ja hahaha met @GEEZ :full_moon_with_face:

6 likes

Korte tijd is wel echt 2 dagen ofzo, daarna ben ik het weer kwijt. Op racistische trollen na, die onthoud ik wel.

8 likes

Haha oh no!!! Ik kan mijn profielfoto wel veranderen. Maar ook dat vind ik irritant als mensen dat veel doen want dan weet ik weer niet wie iemand is :rofl:

4 likes

Vooralsnog nooit gebeurd, maar ik ben eigenlijk wel iemand die wrok koestert als ze zich benadeeld voelt! Dus ik kan me eigenlijk ook wel voorstellen dat dat zou kunnen gebeuren als een forummer echt kut deed. Een normaal meningsverschil, of als iemand me even stom lijkt te vinden, raakt me op internet gewoon niet zo.

@the.rebel.club hahahaha als iemand die constant haar profielfoto verandert zeg ik: doen!

5 likes