Stel je persoonlijke vraag #48

Zó jammer dat je deze niet meer kunt krijgen. Je had ook een roze versie die kon trillen :raised_hands:t2:

4 likes

Zo zag letterlijk mijn kamer eruit 20 jaar geleden

6 likes

Welke salades uit dit rijtje zijn je lievelings?

  • Caesar
  • Caprese
  • Waldorf
  • Grieks
  • Niçoise
  • Geitenkaas
  • Pasta

0 stemmers

2 likes

Waldorf is objectief vies

9 likes

Ik mis deze mascara nog steeds! Maar ben benieuwd of ik 'm nu net zo goed zou vinden als in mijn tienerjaren

5 likes

Voor mijn 16e verjaardag kreeg ik van mijn ouders een tv, die dus op mijn slaapkamer kwam te staan. Ik heb daarna echt elke nacht tot minstens 2u s nachts shit als deadliest catch lopen kijken, echt waarom doe je dat je puber cadeau?!

6 likes

Omg ja die trillende mascara!!! Was zoooo blij toen ik die kreeg met kerst :joy:

3 likes

Ik zat er vandaag nog aan te denken dat de enige salade die ik echt graag eet griekse salade is. De rest met sla en al die dressings vind ik leuk voor 2 happen maar dat is het dan ook.

2 likes

Ik vind sla in salade sowieso niks.

8 likes

Salade vind ik 9/10 keer teleurstellend. Het is gewoon kut. Het hele concept salade is een teleurstelling

Bestel jij vaak een salade in een restaurant?

  • Ja regelmatig
  • Nooit
  • Zelden
  • Af en toe

0 stemmers

Maak jij wel eens een salade voor jezelf thuis?

  • Ja regelmatig
  • Zelden
  • Nooit
  • Af en toe

0 stemmers

Ik vind met tonijn dan het best maar die stond er dacht ik niet tussen.

1 like

Niçoise is met tonijn of in ieder geval vis

2 likes

Eigenlijk alles hangt ook van het weer af
Als het kouder is doe ik lange sokken aan

14 likes

En van de outfit bij mij ook wel haha

6 likes

Ik maak ook gratis reclame voor de Lidl, action, zeeman en Aldi door mn sokken :grimacing:

1 like

Ik heb die van de mcdonalds ook nog, zijn wel lekker warm nog ook

1 like

Oja ik ook, maar alleen die van vorig jaar. Vind ik niet zo duidelijk maccie trouwens echt jammer!

2 likes

In Barcelona bij Granja Petitbo😍

2 likes

Alles.

Zowel nu als 5-10 jaar geleden afhankelijk van het weer en de schoenen

7 likes

Moeten jullie ook vaak ff bijkomen van een hete douche?

  • Ja
  • Uitzonderlijk
  • Nee
  • Ik douche niet heet

0 stemmers

1 like

Drink jij thuis ijskoffie? Die je dan zelf maakt

  • Dagelijks
  • Wekelijks
  • Soms, in de zomer bijv.
  • Nee nooit

0 stemmers

Ik geniet zo van m’n ijskoffies in t weekend

2 likes