Stel je persoonlijke vraag #48

ik zou het puur doen voor de gezelligheid, niet om te controleren. maar we doen het niet

2 likes

Alleen soms als ik bijvoorbeeld op weg ben naar hem zodat hij weet waar ik ongeveer ben en hoe laat ik ongeveer aankom (en andersom), maar niet permanent. Zou ik ook heel eng controlerend gedrag vinden als hij dat zou willen

26 likes

Enige reden waarom het mij handig lijkt is te weten wanneer iemand thuis is/komt. Maarja kun je elkaar ook gewoon vertellen :joy:

Wij delen locaties als ƩƩn van de twee een verre autorit moet maken ofzo, of ergens naar onderweg is, maar dat is dan altijd X uur geldig

14 likes

We doen het soms wel als we in het buitenland zijn. Dan wil ik bij het strand chillen en hij wil een stuk wandelen ofzo, dan vinden we het beide wel fijn dat in ieder geval iemand weet waar hij is.

Maar zo dagelijks zou ik het niet doen. Heeft ook geen zin want we zijn beide vooral thuis. :joy_cat:

1 like

Ja, maar niet 24/7, alleen in bepaalde situaties. Als een van ons na een avondje uit onderweg naar huis is bijvoorbeeld of als we honger hebben of snel moeten eten en een van onderweg naar huis is, zodat de ander ziet hoe laat je er bent en dan vast kan koken.

Moet er niet aan denken om het 24/7 aan te hebben, heeft niks met vertrouwen te maken, want ik doe niks stiekem, maar als ik, bijvoorbeeld, even naar de hema of pri wil, hoef ik dat later niet te horen, haha.

2 likes

Oh ja dit heb ik ook wel eens gedaan met de mijne! Maar ook met mijn vader toen we samen in Peru waren en ik ging er in de avond alleen nog op uit.

In NL doe ik het eigenlijk nooit. Heb op de middelbare school een vriendin gehad die dat altijd aan moest hebben voor haar vriend en dat was echt een toxic relatie, maar tegenwoordig zie ik het ook wel eens om me heen en dat is dan echt meer vanuit praktisch oogpunt.

3 likes

Het geeft mij wel een prettig gevoel als ik bv s nachts alleen op de fiets zit dat mijn partner m’n locatie tijdelijk kan zien.

Dan stuur ik een live locatie

5 likes

Ik wou dat ik iedereens locatie kon zien, heb dit met een aantal vriendinnen/zusje/moeder, niet om te controleren ofzo maar vind het soms gewoon even leuk om te neuzen waar iedereen uithangt, haha.

5 likes

Ik heb veel avond/nachtdiensten en dan vind hij het fijn om te checken of het geluid dat ie van beneden hoort van mij komt (als ik thuis ben) ipv een inbreker, of dat ik veilig aangekomen ben op werk. Ik vind het meer gedoe om steeds tijdelijk m’n locatie te delen dan gewoon permanent.

8 likes

Ehm @dblauw wat zeg jij

36 likes

Enige wanneer (mijn moeder eigenlijk vooral) ik het eventueel zou willen is als ik een stil, verlaten en ongelantaarnpaaliseerd stukje moet fietsen in what feels like the middle of nowhere, maar zelfs dan doe ik het niet.

Het kan nog erger by the way: ik ken iemand die een AirTag voor haar vriend heeft gekocht om te controleren. Mijn gezicht was :grimacing: toen ze dat vertelde. Angstaanjagend gewoon.

3 likes

https://www.kakhiel.nl/posts/49529-deze-berichten-verwacht-je-als-vrouw-ook-niet-midden-in-de-nacht-na-een-best-geslaagde-date-met-een-gast-van-tinder

Je reactie als dit jou zou overkomen?
  • Hij is in ieder geval eerlijk…
  • Hij had mij liever mogen ghosten
  • Ik zou hem exposen, als ik haar was
  • Ik zou beledigd/boos/verdrietig zijn
  • Ik zou keihard lachen
  • Dit zou mij niet raken
  • Ik zou reageren
  • Ik zou niet reageren
  • Ik verwijder direct Tinder
  • Dit zou mijn ergste date leed zijn
  • Ik heb erger meegemaakt
  • Dit is absoluut een nep verhaal

0 stemmers

Ik hoop dat het nep is. Zo niet, dan heeft hij therapie nodig

3 likes

Ja dat natuurlijk wel, maar ik dacht dat Temu dat echt extreem deed.

3 likes

Ik heb op temu besteld, in a moment of weakness, en heb nog helemaal geen spam gehad sindsdien. Terwijl m’n nummer wel vaker gelekt is.

2 likes

Oeps haha, ik zocht een plaatje met ā€œiets blauwsā€ voor mn profielfoto hier, maar nu je het zegt… Moet ik nu een ander plaatje of ben ik stiekem toch een bouba :thinking:

4 likes

Heb jij een beugel gehad?

• Ja
  • Nee, niet nodig gehad
  • Nee, maar was/is eigenlijk wel nodig

0 stemmers

4 likes

Jeetje, ik zou echt niet hoeven weten dat ik op een man lijk. Is ook echt zoiets waar je totaal niks mee kan dus ghost me dan maar gewoon :joy:

6 likes