Denk dat dat voor vele stemmers zo is, hier ook 7 jaar en counting.
Haha huh dit kan toch ook gewoon een periode tussen twee relaties in zijn.
Ja uiteraard, maar dus ook nog een “onbepaalde tijd” voor mensen die nu in een periode zonder relatie zitten tegelijkertijd, als er geen volgende relatie is geweest of als die periode langer is dan een eerdere periode tussen twee relaties in? Dat is iig niet een uitzondering op de vraag oid
Ja sorry, ik interpreteerde jouw antwoord ook een beetje anders. Jij doelde meer op het feit dat er meer zullen zijn voor wie de antwoorden niet helemaal kloppen en ik zat alleen in mijn hoofd met dat je bedoelde dat het grote deel van de reageerders nu nog single was. Weet niet of dit zo helder is haha, maar ik snap je!
Meest opvallend vond ik dat hij goed in de slappe was zit, en je hier dus goed ziet dat iemand met geld gewoon blijft doorprocederen tot hij soort van gelijk krijgt
Die jogger probeert gewoon expres het moment te verpesten.
Heb je weleens gehoord “oh zo heet mijn hond ook” als je je hebt voorgesteld
- Ja weleens
- Nee nog nooit
- Nee maar zou in theorie wel kunnen, er zijn honden die zo heten als ik
0 stemmers
Zou je dit erg vinden?
- Ja best wel
- Nee boeiend
0 stemmers
Wel een kat
Oh heet jij Taco
Wil jij mij niet outen please?
Wel koeien
Bertha 38?
Haha ja maar dan geen Bertha
Best vaak! Toen ik mijn vriend leerde kennen had één van zijn beste vrienden een hond met dezelfde naam, zijn volgens mij heel veel grapjes over gemaakt tegen hem (maar nooit waar ik bij was)
Maar vervelender is vooral dat ik een grote schoenmaat heb. Heb 1/10e van de keuze en het grootste deel is meer niveautje degelijke wandelschoen
Maar ik vind het fijn als mijn schoenen wat ruimer zitten dus rond het gewoon af naar boven.
Ik vind schoenenmerken over het algemeen totaal niet consistent in hun maatvoering, dus ik zou dit volgens mij niet eens merken? Ik heb echt niet standaard precies dezelfde maat, het hangt af van het merk, het model schoen, het materiaal…
Ik heb dit dus eigenlijk wel, altijd dezelfde maat. Behalve bij schoenen die bij iedereen een maat kleiner/groter vallen natuurlijk, heb geen magische voeten verder ofzo
dit vind ik zo irritant bij dr Martens!!! Hopelijk gaan ze ooit nog aan halve maten doen, maar 37 is me daar altijd te krap en 38 te ruim (en voelt dan al snel clownesk met hun modellen)