Bij mijn tandarts hangt een tv en ik maak graag gebruik van de afleiding
Ik vind het niet gek, maar vroeg me gewoon af wat mensen er precies tegen hebben.
Ja, dat heb ik dus ook helemaal niet bij een openbare sauna. Zou daar met iedereen die wil naartoe gaan, maar een privé sauna vind ik op de een of andere manier anders.
Open en dan betrap ik mezelf erop dat ik in zijn felblauwe ogen lig te staren en dan doe ik ze dicht en dat tafereel herhaalt zich 20 keer.
Hahaha. Ik doe ze ook steeds weer dicht want dan kan ik me beter concentreren om niet toe te geven aan de intrusieve gedachte om aan zn vinger te likken
Mijn vorige titel was niet voor niets ‘sabbelt op tandartsvingers’
Heb je wel eens een boeket gekregen?:
- Ja, wel een aantal keer
- Ja, een keer
- Nee, nooit
0 stemmers
Heb je wel eens een tankstation boeket gekregen?:
- Ja, wel een aantal keer
- Ja, een keer
- Nee, nooit
- Niet dat ik weet
0 stemmers
Vind je het leuk om een boeket te krijgen?:
- Ja, ben er altijd blij mee
- Mwa, ik vind het een aardige gebaar
- Van mij hoeft het niet
- Nee, mij maak je er niet blij mee
0 stemmers
hoe vaak vlieg jij? retourvlucht telt als 1
- nooit
- minder dan 1x per jaar
- 1 tot 3x per jaar
- 4 tot 6x per jaar
- vaker dan 6x per jaar
0 stemmers
Ik heb liever chocola. M’n katten vreten die bloemen toch op. Anders zou ik het wel mooi vinden.
Ik vind bos bloemen echt zielig. Beetje verpieteren in huis tot je ze weggooit. Geen insecten die ervan kunnen genieten ipv staan geuren (ik vind stinken want trek die geuren slecht) en meh. Het is een heel milieu onvriendelijk iets ook de bloemindustrie.
Ik woon in een tulpen omgeving, dus vanaf januari heb je overal langs de weg tulpen kraampjes en elke week koop ik een nieuwe bos heb ook mijn favo kraampjes met bijzondere tulpen.
Ik heb inmiddels al zes jaar niet meer gevlogen en ben dat voorlopig ook niet van plan. Maar vind niet dat ik dat ‘nooit’ kan noemen. Maar dus wel echt veeeeel minder dan 1 keer per jaar.
Dicht, ben laatst ook in slaap gevallen tijdens mn wortelkanaalbehandeling
Dat vind ik knap
Ik ben wakker geworden door mijn eigen gesnurk. Welke tandarts start dan ook om half 7 met een wortelkanaalbehandeling.
Dit is echt slim van de tandarts. Als iedereen dan slaapt ben je lekker bezig
Wel vaker een boeket gekregen, maar nog nooit van m’n partner.
Vind je dat niet stom?