Stel je persoonlijke vraag #48

Wel pas in Middelburg toen ik al volwassen was

1 like

De lijst met landen waar ik echt niet heen wil vanwege dictatoriale regimes, oorlog en veiligheid is langggg.

9 likes

Dubai is trouwens geen landđŸ€“

6 likes

Oh pardon

1 like

Aperitief, voorgerecht, hoofdgerecht.

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Je moet kiezen-topic #2

Wat doe jij met een nieuw kledingstuk?

• Prijskaartje eraf, in de was
  • Prijskaartje eraf, in de kast
  • Kaartjes eraan laten tot je het gaat dragen
  • Ik doe het gelijk aan

0 stemmers

4 likes

Wat kon je daar doen voor werk? Zou willen dat mijn werk me daar heen stuurde!

Vertrek deze week voor de derde keer in mijn leven naar India, een maand lang :india::heart::india:

4 likes

In welk jaar was jij klaar met de middelbare school?

• 2000
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2016
  • 2017
  • 2018
  • 2019

0 stemmers

• Ik was eerder dan 2000 klaar
  • Ik was later dan 2019 klaar

0 stemmers

Heb jij wel eens (‘serieus’) gebruik gemaakt van een internercafe?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee wat het is

0 stemmers

4 likes

Internet bedoel je toch?

Ik ben nog van de tijd dat het een kwartje per tik kostte dus dan kon je voor vijf gulden een uur in zo’n cafĂ© werken dat was dan goedkoper. Plus dat je minder geneigd was flauwekul op de computer te doen want pressure

Oh en ik vergeet nog, dat je dan de telefoon niet kon gebruiken thuis als je op internet zat, daar was niemand blij mee als het dan lang duurde.

1 like

Je moest toch je msn onderhouden op de camping in Frankrijk

64 likes

Eind basisschool kochten we internettijd op de computer van de bibliotheek om op het Breakoutforum dacht ik jongens te catfishen dat we 16 waren. Echt erg hahaha

14 likes

Heb toevallig laatst mijn Letterboxd helemaal bijgewerkt met ĂĄlle films die ik in mijn leven heb gezien. Allerlei lijstjes doorgespit, oude bioscoopkaartjes erbij gepakt etc. Waarschijnlijk vergeet ik er alsnog een paar, maar de lijst zegt nu 1426 gezien. :joy:

10 likes

Oh wow ik zou dat ook echt niet meer terug kunnen vinden denk ik. Van veel films weet ik de naam niet meer. Vroeger namen wij uit het buitenland ook veel illegale dvd’s mee dus heb wel echt veel films gezien, maar aan de andere kant keek je vroeger ook gewoon de films die je in huis had. Dus ik heb bepaalde films echt zeker 20x gezien hahaha. Geen idee hoeveel dat in totaal zullen zijn.

4 likes

zei ik ook niet

5 likes

Als 13-jarige in een internetcafé in een Oostblokland tussen allemaal call of duty spelende jongens chatten met mijn vriendje. Later ben ik het zelf ook gaan spelen en ik denk dat dit er wel aan heeft bijgedragen.

4 likes

Nice! Dat zijn er ook een heleboel! Ik zit nu op 1402.

4 likes

Wow! Ik vind het zelf een beetje valsspelen om films erin te zetten die ik me niet kan herinneren qua plot etc :joy:

Hoezo? Het is toch logisch dat je dat soort dingen vergeet, ik weet van heel veel boeken ook echt niet meer hoe die precies gaan en trouwens, van m’n eigen leven herinner ik mij ook bijna niets :joy:

17 likes