ik dacht echt dat jij 31 was ofzo. niet negatief of positief maar gewoon hoe je eruit ziet en gewoon meegaat met de tijd. niet dat veertigers fossielen ofzo zijn maar je komt wel jonger over!
Ik snap wat je bedoelt en 41 is/lijkt voor een 20 of 30-er vrij oud maar als je daar dan bent dan voelt het niet anders of neutraal tegenover 30 jaar zijn. If that makes sense haha
hahah misschien blijft dat voor altijd wel. ik voel me ook een 29-jarig tienermeisje
85
Het verbaasde me dat er een tweede seizoen van is gemaakt, want ik vond seizoen 1 nou niet zo geweldig. Is het de moeite??
nav het forumergernissentopic
Ben jij een linkse milieubewuste yup die soms vliegt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zou het jou leuk lijken om stewardess te zijn? Je mag ook ja stemmen als je dit al bent
- Ja
- Nee
0 stemmers
ik heb het idee dat het een hype is om bij klm te willen werken of dat lijkt maar zo
Ik zit vooral aan tafel. Dan kan ik makkelijker bij de borrelplank.
Sowieso kan je bij ons met 4 max 5 mensen comfortabel op de bank zitten en de rest moet een eetkamerstoel aanschuiven. En als ik iets kut vind zitten is het op een eetkamerstoel zonder tafel ervoor. Dus zodra we met 5+ zijn wordt het sowieso aan de eettafel.
âSomsâ is dan wel dat ik volgende week voor de 2e keer in 20 jaar ga, maar dat telt ook als soms.
Ja er is geen ruimte voor nuances idd
Het lijkt me vooral leuk dat je dan de hele wereld over vliegt. Je zit ook regelmatig een aantal dagen op bestemming waar je vervolgens kan doen wat je wil hahaha.
Ik volg op TikTok een moeder en dochter die beiden stewardess zijn bij KLM en het ziet er echt leuk uit.
Ja dat stuk lijkt me geweldig, alleen het werkgedeelte waar je moet passen op volwassenen en kinderen die al hun manieren uitchecken bij de deur en needy peuters worden die je op hun wenken moet bedienen, thanks but no thanks. Soort crèche maar dan met teveel in een kleine ruimte in de lucht waar je niet kan wegrennen.
Mij lijkt het wel wat, op de korte vluchten heen en weer na. Heb weleens gezien dat ze op 1 dag 4 kleine vluchten hadden. Dat lijkt me vooral vermoeiend
Dat en de volwassen kleuters die gemeen tegen je doen omdat iets niet gaat zoals zij het willen.
serieus?
Nee joh dat is toch sarcasme haha
je weet het hier nooit hahaha
Zou je wel piloot willen zijn?
- Ja
- Nee
- Nee maar liever dan stewardess
0 stemmers
Luchtverkeersleider het liefst.
Dit lijkt me zooo moeilijk om te doen he.
Ken jij iemand die luchtverkeersleider is?
- Nee
- Ja 1
- Ja meerdere
0 stemmers
Je krijgt een uitnodiging voor een verjaardagsfeestje met een creatieve activiteit. Wat denk je?
- Alsjeblieft zeg we zijn geen 11 meer
- Leuk!
- Mehhhhh
0 stemmers