@anon50301661
Onder de indruk zijn van een groot huis van anderen, maar casual droppen dat je je kind door de au-pair laat ophalen en brengen, okeeee that’s a funny one.
Ik wist dat hier een opmerking over zou komen…het was wat overdreven geformuleerd om het beeld aan te dikken.
Ik loop echt niet elke ochtend letterlijk met m’n halve ontbijt rond m’n mond gesmeerd rond. Maar ik ben wel een megachaoot en mijn kind is ook sloom s ochtends dus we zullen straks itt de opvang wat vaker moeten haasten.
Ja waarschijnlijk zien die andere vrouwen in mij ook een degelijk oud wijf
Ja maar jullie zijn ook allebei verkleed als clowntje het reuzenkind. Tuurlijk zien de andere moeders er in een basic outfit er volwassener uit.
Dit herken ik zo erg haha. Vraag me ook altijd af wat andere ouders van mij/ons denken. Ik kom met nat haar m’n kind brengen. Of met een joggingbroek aan haha. Of met Nike Air Max met gaten bij m’n tenen. Voel me dan echt zo’n niet volwassen mens.
Oh en over de vraag omtrent leeftijd moet ik oprecht sinds een paar jaar echt nadenken over hoe oud ik ben?? Gaf altijd grote feestjes als ik verjaarde maar nu boeit m’n verjaardag mij niks meer. En weet dus soms ook niet of ik 32/33 ben en moet dan echt even rekenen. Zo vaag.
Geef jij verjaardagsfeestjes?
- Nee, nooit gedaan
- Soms wel, soms niet
- Altijd
- Niet echt, maar ik vier wel graag met een paar dierbaren
0 stemmers
Ik vind mezelf echt een goede verjaardag hebben (20 juni) en zie het bijna als een (leuke) plicht om een mooi feestje te geven
Ik denk dat ik 4x per maand ga, maar schrijf er niet zoveel over.
Hé, we zijn birthday twins
Dit is pijnlijk accuraat antwoord op die stijl vraag van gister
Mijn vrienden verplichten me altijd het te vieren, vaak samen met een vriend die een week eerder jarig is. Die heeft er helemaal niks mee, maar uiteindelijk is het altijd heel gezellig en gaan we gewoon samen eten, drinken, taart. singstarren ofzo. Geen enorm feest maar wel cadeautjes enzo.
Heeft iemand LOL: last one laughing seizoen 2 helemaal gezien?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nee, wel altijd gedaan maar nu al een jaar of 7 niet meer. Heb er geen zin meer in, teveel gedoe voor mezelf.
Ik durfde niet te kijken tijdens
Nihiks!
Dat is echt onzin. Ik kijk altijd en overal naar wat je aan hebt en hoe je je verzorgd hebt
Tbf jij bent wel één van de weinigen wiens oordeel over mijn vertoning ik zou vrezen hahaha
Ja, ik zie dat ook altijd. Zijn er echt mensen die dat niet hebben?
Ja ik zie ook dingen maar ik bedoel meer dat het overkomt alsof die mensen in het middelpunt van de belangstelling staan en dat “iedereen” met ze bezig is en dat is natuurlijk niet zo toch
Ohh ik heb echt gehuild van het lachen tijdens
Ik denk van wel, daar kunnen sowieso 12 mensen makkelijk zitten. En altijd om zo’n eettafel zitten vind ik zelf onprettig. Ik zat ff te denken aan die woonkamer van die vriendin. Die altijd alles aan de eettafel wil, maar die heeft een redelijk grote woonkamer. Maarja ik zit gewoon liever op een lekkere bank dan een hele avond aan een eettafel.