Hé, we zijn birthday twins
Dit is pijnlijk accuraat antwoord op die stijl vraag van gister
Mijn vrienden verplichten me altijd het te vieren, vaak samen met een vriend die een week eerder jarig is. Die heeft er helemaal niks mee, maar uiteindelijk is het altijd heel gezellig en gaan we gewoon samen eten, drinken, taart. singstarren ofzo. Geen enorm feest maar wel cadeautjes enzo.
Heeft iemand LOL: last one laughing seizoen 2 helemaal gezien?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nee, wel altijd gedaan maar nu al een jaar of 7 niet meer. Heb er geen zin meer in, teveel gedoe voor mezelf.
Ik durfde niet te kijken tijdens
Nihiks!
Dat is echt onzin. Ik kijk altijd en overal naar wat je aan hebt en hoe je je verzorgd hebt
Tbf jij bent wel één van de weinigen wiens oordeel over mijn vertoning ik zou vrezen hahaha
Ja, ik zie dat ook altijd. Zijn er echt mensen die dat niet hebben?
Ja ik zie ook dingen maar ik bedoel meer dat het overkomt alsof die mensen in het middelpunt van de belangstelling staan en dat “iedereen” met ze bezig is en dat is natuurlijk niet zo toch
Ohh ik heb echt gehuild van het lachen tijdens
Ik denk van wel, daar kunnen sowieso 12 mensen makkelijk zitten. En altijd om zo’n eettafel zitten vind ik zelf onprettig. Ik zat ff te denken aan die woonkamer van die vriendin. Die altijd alles aan de eettafel wil, maar die heeft een redelijk grote woonkamer. Maarja ik zit gewoon liever op een lekkere bank dan een hele avond aan een eettafel.
ik dacht echt dat jij 31 was ofzo. niet negatief of positief maar gewoon hoe je eruit ziet en gewoon meegaat met de tijd. niet dat veertigers fossielen ofzo zijn maar je komt wel jonger over!
Ik snap wat je bedoelt en 41 is/lijkt voor een 20 of 30-er vrij oud maar als je daar dan bent dan voelt het niet anders of neutraal tegenover 30 jaar zijn. If that makes sense haha
hahah misschien blijft dat voor altijd wel. ik voel me ook een 29-jarig tienermeisje
85
nav het forumergernissentopic
Ben jij een linkse milieubewuste yup die soms vliegt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zou het jou leuk lijken om stewardess te zijn? Je mag ook ja stemmen als je dit al bent
- Ja
- Nee
0 stemmers
ik heb het idee dat het een hype is om bij klm te willen werken of dat lijkt maar zo
Ik zit vooral aan tafel. Dan kan ik makkelijker bij de borrelplank.
Sowieso kan je bij ons met 4 max 5 mensen comfortabel op de bank zitten en de rest moet een eetkamerstoel aanschuiven. En als ik iets kut vind zitten is het op een eetkamerstoel zonder tafel ervoor. Dus zodra we met 5+ zijn wordt het sowieso aan de eettafel.
‘Soms’ is dan wel dat ik volgende week voor de 2e keer in 20 jaar ga, maar dat telt ook als soms.