Stel je persoonlijke vraag #48

Waar is de nee optie?:sob:

1 like

Maak anders zelf een poll aan!

Ben jij creatief?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Maar is het wel een eerlijke vraag als elke optie niet op een nee kan uitkomen?:sob:

Nee haha

1 like

Haha ja dat had je toch niet kunnen voorbereiden? :joy:
Ik doe regelmatig pubquizen, altijd met hetzelfde team. Bij ons wordt alleen door sommige mensen in t team de eindejaarsquiz voorbereid, kijken wie er allemaal zijn overleden aftelopen jaar en welke spraakmakende gebeurtenissen wanneer gebeurden. Voor de rest is t gewoon algemene kennis.
En wij gaan vaak op dezelfde plek en daar is idd 1 team die onverslaanbaar is :sob:

2 likes

Ik ben heel creatief in m’n hoofd, kan veel dingen bedenken en ook voor me zien hoe het er uit komt te zien en dat helemaal uitdenken en dan uiteindelijk…
IMG_5714

40 likes

Voor degene die GEEN hormonale anticonceptie gebruiken, is jouw cyclus regelmatig? Anoniem

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

6 likes

Merk je iets aan blue monday?

  • Ja, hele dag al verpest en kan alleen nog erger worden
  • Ja, gaat niet zo lekker
  • Mwah
  • Nee hoor gaat gewoon als normaal
  • Nee, gaat nog beter dan normaal
  • Huh wat? Blue monday

0 stemmers

Mwah net zoals de meeste maandagen maar niet erger dan normaal

1 like

Maandag is mijn vrije dag dus ik heb nooit blue mondays :partying_face:

4 likes

Hierop volgend: je werkt vier dagen per week en mag zelf een vrije dag kiezen. Uitgaande van een baan van maandag t/m vrijdag heb je deze vrije dag het liefst op…

  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag

0 stemmers

2 likes

Maandag is zo’n niksige dag waarop de winkels of later open zijn of dicht zijn, horeca dicht is enzo.

Niet dat ik nou zoveel lunch buiten de deur, maar wel lekker om de optie te hebben op mijn vrije dag.

8 likes

Ja ben ongesteld en helemaal chaggie daardoor :rage:

Ik dacht dat eerst ook, maar valt tegenwoordig best mee vind ik. Ik heb nog geen enkele keer gehad dat ik ergens niet kon gaan lunchen op maandag. Vind vrijdag juist zo’n dag (had ik vorig jaar als vrije dag). Alles is dan misschien wel open, maar half Nederland lijkt op vrijdag vrij te zijn, dus het is overal druk. Op werk is de sfeer op vrijdag ook altijd zo lekker relaxed, geen reden voor mij om dan vrij te zijn haha

11 likes

Ik ging prima de deur uit, kwam op utrecht centraal wat sowieso al de hel op aard is in de spits. Bleken er al twee aanrijdingen geweest te zijn en de verbinding ams-utr lag er uit. Dan komt mijn dag ook gewoon niet meer goed.

3 likes

Ja bij ons is dat ook. Ik denk dat ook echt 70% van de collegas bij ons op vrijdag vrij is.
Ik vond donderdag vrij daarom ook altijd heel chill. Dan hoefde ik daarna alleen nog vrijdag te werken en dat was dan zo’n relaxte dag.

2 likes

Extra lang weekend door maandag vrij te kunnen nemen of woensdag vrij om 2x 2 te kunnen werken.

Wat doe jij met de standaard ā€œik bel je zo terug/kan ik je later terugbellenā€ smsjes?

  • Niks
  • Terugsmsen ā€œja graagā€ oid
  • Anders, vertel!

0 stemmers

Ik word nooit teruggebeld door mensen die deze dingen versturen dus begin me ineens af te vragen…moet ik er misschien iets mee doen ofzo?

2 likes

Ik zou dan :+1: sturen, eventueel met een tijd erbij als ik beperkt beschikbaar ben.

3 likes

Hahaha die duim. Zo voel ik me er nu bij ja, omdat ze niet terugbellen. Ik kan die duim door dit forum echt niet meer lezen als ā€œprimaā€ :joy:

5 likes