Stel je persoonlijke vraag #48

Ligt eraan als we gaan pottenbakken i’m up

13 likes

hoe raad je dit?! :joy: :smiling_face_with_three_hearts:

Behalve als het kutje kleien is. Dan ben ik weg

20 likes

Ahhh nee dat kan je toch beter lekker zelf doen i.p.v. mensen in een groep ertoe “dwingen”. Vind het zelf altijd heel geforceerd, al lijkt het idee leuk.

2 likes

Ik zou meteen denken ‘laatmaar ik kom niet’

2 likes

Vind jij jezelf creatief? Er wordt altijd gezegd dat ik creatief ben maar ik voel dat niet echt.

• Ja ik ben creatief
  • Ik weet het niet
  • Ja een beetje

0 stemmers

1 like

Ik weet zeker dat 80% van degenen die ik wil uitnodigen het leuk vind en de overige 20% peil ik eerst even en anders komen ze daarna maar een biertje meedoen. Ik was iig niet van plan om mensen te dwingen om met mij een of andere afzichtelijke mok te maken, maar ik heb nog nooit zo’n uitnodiging gehad. Jij ervaart dat zo?

wil jij een simpeler leven?

• jawel
  • nee, niet echt
  • nee, juist het tegenovergestelde
  • ik weet het niet

0 stemmers

1 like

Gewoon NEE.

10 likes

Hahaha lijkt me gewoon leuk, eigen kop en schotel maken en beschilderen :sparkles:

4 likes

In welk opzicht?

2 likes

Ik ben absoluut niet creatief met mijn handen, maar wel (een beetje) met mijn hoofd. Dus tekenen bv kan ik niet, maar zou wel een boek kunnen bedenken.

2 likes

Je doet mee aan een pubquiz, bereid je je voor?

• Ja, daar studeer ik echt voor
  • Mwoah, misschien dat ik extra aandachtig het nieuws doorneem
  • Nee, doe ik niet

0 stemmers

Ik doe vanavond mee aan een pubquiz en kreeg in het weekend al een lijstje door met dingen die ik moest bestuderen?! Ehh, doen mensen dit?

3 likes

Dat vind ik valsspelen :smiling_face_with_tear:

6 likes

Nee, ik onthou dat toch niet. En de kans is ook behoorlijk groot dat jouw voorbereide dingen niet gevraagd worden. Tenzij het om een specifiek onderwerp gaat?

3 likes

Hoeveel pakketjes heb jij in 2023 bezorgd gekregen met PostNL? Dit kun je in de app zien.

• 0-10
  • 11-20
  • 21-30
  • 31-40
  • 41-50
  • 51-60
  • 61-70
  • 71-80
  • 81-90
  • 91-100
  • 101-110
  • 111-120
  • 121-130
  • 131-140
  • 141-150
  • Meer

0 stemmers

1 like

Nee want dat lijkt me echt niks opleveren

3 likes

veel te veel maar disclaimer ik heb dit jaar een baby gekregen en had daar allemaal extra spul voor nodig + ik laat grote kruidvatbestellingen met luiers e.d. altijd bezorgen

maar schaam me wel voor het aantal nu ik dit zie eigenlijk

3 likes

ja toch, dat vind ik ook zo apart! En daarnaast doet er volgens mij bij elke pubquiz wel zo’n topteam mee, die dit wekelijks doet, dus ik heb sowieso niet de illusie dat we iets gaan winnen vanavond. Ik dacht bijvoorbeeld dat mijn muziekkennis echt prima is, maar vorige keer was het thema van de muziekronde kleinkunst?! Ja…

1 like

Waar is de nee optie?:sob:

1 like