Gewoon NEE.
Hahaha lijkt me gewoon leuk, eigen kop en schotel maken en beschilderen
In welk opzicht?
Ik ben absoluut niet creatief met mijn handen, maar wel (een beetje) met mijn hoofd. Dus tekenen bv kan ik niet, maar zou wel een boek kunnen bedenken.
Je doet mee aan een pubquiz, bereid je je voor?
- Ja, daar studeer ik echt voor
- Mwoah, misschien dat ik extra aandachtig het nieuws doorneem
- Nee, doe ik niet
0 stemmers
Ik doe vanavond mee aan een pubquiz en kreeg in het weekend al een lijstje door met dingen die ik moest bestuderen?! Ehh, doen mensen dit?
Dat vind ik valsspelen
Nee, ik onthou dat toch niet. En de kans is ook behoorlijk groot dat jouw voorbereide dingen niet gevraagd worden. Tenzij het om een specifiek onderwerp gaat?
Hoeveel pakketjes heb jij in 2023 bezorgd gekregen met PostNL? Dit kun je in de app zien.
- 0-10
- 11-20
- 21-30
- 31-40
- 41-50
- 51-60
- 61-70
- 71-80
- 81-90
- 91-100
- 101-110
- 111-120
- 121-130
- 131-140
- 141-150
- Meer
0 stemmers
Nee want dat lijkt me echt niks opleveren
veel te veel maar disclaimer ik heb dit jaar een baby gekregen en had daar allemaal extra spul voor nodig + ik laat grote kruidvatbestellingen met luiers e.d. altijd bezorgen
maar schaam me wel voor het aantal nu ik dit zie eigenlijk
ja toch, dat vind ik ook zo apart! En daarnaast doet er volgens mij bij elke pubquiz wel zo’n topteam mee, die dit wekelijks doet, dus ik heb sowieso niet de illusie dat we iets gaan winnen vanavond. Ik dacht bijvoorbeeld dat mijn muziekkennis echt prima is, maar vorige keer was het thema van de muziekronde kleinkunst?! Ja…
Waar is de nee optie?
Maak anders zelf een poll aan!
Ben jij creatief?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Maar is het wel een eerlijke vraag als elke optie niet op een nee kan uitkomen?
Nee haha
Haha ja dat had je toch niet kunnen voorbereiden?
Ik doe regelmatig pubquizen, altijd met hetzelfde team. Bij ons wordt alleen door sommige mensen in t team de eindejaarsquiz voorbereid, kijken wie er allemaal zijn overleden aftelopen jaar en welke spraakmakende gebeurtenissen wanneer gebeurden. Voor de rest is t gewoon algemene kennis.
En wij gaan vaak op dezelfde plek en daar is idd 1 team die onverslaanbaar is
Ik ben heel creatief in m’n hoofd, kan veel dingen bedenken en ook voor me zien hoe het er uit komt te zien en dat helemaal uitdenken en dan uiteindelijk…
Voor degene die GEEN hormonale anticonceptie gebruiken, is jouw cyclus regelmatig? Anoniem
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik denk dat mensen niet altijd hetzelfde beeld hebben van wat creatief zijn is. Ik ben zelf wel creatief vind ik, en ik heb daarnaast ook veel hobby’s waarin die creativiteit in uiting komt. Maar dat zijn ook hobby’s die je ook zonder een grammetje creativiteit ook zou kunnen doen. Kleren naaien of breien of macrameeën is bijv niet per se creatief maar zie ik meer als een vaardigheid die je kan leren. Als je eenmaal de basisvaardigheden hebt, kun je langzaam je creativiteit erin kwijt (kleurgebruik, stoffen combineren, zelf iets ontwerpen etc etc). Ik kan bijv wél creatief zijn met kleren maken, omdat ik dat redelijk goed kan nu, maar niet in breien, want daar volg ik gewoon een patroon en that’s it.
Kortom: creatieve hobby’s is NIET hetzelfde als creatief zijn
Edit: sorry nog 1 ergernis: mensen zeggen dus supervaak tegen mij ‘oooh jij bent zo creatief, ik wou dat ik dat kon’. En dan denk ik altijd: ja maar jij kan dit ook gewoon. Een kledingstuk naaien is letterlijk de instructies volgen. Als je een kledingkast van Ikea in elkaar kan zetten dan kun je ook een kledingstuk naaien. Er is echt weinig creatiefs aan in het begin
Merk je iets aan blue monday?
- Ja, hele dag al verpest en kan alleen nog erger worden
- Ja, gaat niet zo lekker
- Mwah
- Nee hoor gaat gewoon als normaal
- Nee, gaat nog beter dan normaal
- Huh wat? Blue monday
0 stemmers