Waar is de nee optie?![]()
Maak anders zelf een poll aan!
Ben jij creatief?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Maar is het wel een eerlijke vraag als elke optie niet op een nee kan uitkomen?![]()
Nee haha
Haha ja dat had je toch niet kunnen voorbereiden? ![]()
Ik doe regelmatig pubquizen, altijd met hetzelfde team. Bij ons wordt alleen door sommige mensen in t team de eindejaarsquiz voorbereid, kijken wie er allemaal zijn overleden aftelopen jaar en welke spraakmakende gebeurtenissen wanneer gebeurden. Voor de rest is t gewoon algemene kennis.
En wij gaan vaak op dezelfde plek en daar is idd 1 team die onverslaanbaar is ![]()
Ik ben heel creatief in mān hoofd, kan veel dingen bedenken en ook voor me zien hoe het er uit komt te zien en dat helemaal uitdenken en dan uiteindelijkā¦

Voor degene die GEEN hormonale anticonceptie gebruiken, is jouw cyclus regelmatig? Anoniem
- Ja
- Nee
0 stemmers
Merk je iets aan blue monday?
- Ja, hele dag al verpest en kan alleen nog erger worden
- Ja, gaat niet zo lekker
- Mwah
- Nee hoor gaat gewoon als normaal
- Nee, gaat nog beter dan normaal
- Huh wat? Blue monday
0 stemmers
Mwah net zoals de meeste maandagen maar niet erger dan normaal
Maandag is mijn vrije dag dus ik heb nooit blue mondays ![]()
Hierop volgend: je werkt vier dagen per week en mag zelf een vrije dag kiezen. Uitgaande van een baan van maandag t/m vrijdag heb je deze vrije dag het liefst opā¦
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
0 stemmers
Maandag is zoān niksige dag waarop de winkels of later open zijn of dicht zijn, horeca dicht is enzo.
Niet dat ik nou zoveel lunch buiten de deur, maar wel lekker om de optie te hebben op mijn vrije dag.
Ja ben ongesteld en helemaal chaggie daardoor ![]()
Ik dacht dat eerst ook, maar valt tegenwoordig best mee vind ik. Ik heb nog geen enkele keer gehad dat ik ergens niet kon gaan lunchen op maandag. Vind vrijdag juist zoān dag (had ik vorig jaar als vrije dag). Alles is dan misschien wel open, maar half Nederland lijkt op vrijdag vrij te zijn, dus het is overal druk. Op werk is de sfeer op vrijdag ook altijd zo lekker relaxed, geen reden voor mij om dan vrij te zijn haha
Ik ging prima de deur uit, kwam op utrecht centraal wat sowieso al de hel op aard is in de spits. Bleken er al twee aanrijdingen geweest te zijn en de verbinding ams-utr lag er uit. Dan komt mijn dag ook gewoon niet meer goed.
Ja bij ons is dat ook. Ik denk dat ook echt 70% van de collegas bij ons op vrijdag vrij is.
Ik vond donderdag vrij daarom ook altijd heel chill. Dan hoefde ik daarna alleen nog vrijdag te werken en dat was dan zoān relaxte dag.
Extra lang weekend door maandag vrij te kunnen nemen of woensdag vrij om 2x 2 te kunnen werken.
Wat doe jij met de standaard āik bel je zo terug/kan ik je later terugbellenā smsjes?
- Niks
- Terugsmsen āja graagā oid
- Anders, vertel!
0 stemmers
Ik word nooit teruggebeld door mensen die deze dingen versturen dus begin me ineens af te vragenā¦moet ik er misschien iets mee doen ofzo?
Ik zou dan
sturen, eventueel met een tijd erbij als ik beperkt beschikbaar ben.
Hahaha die duim. Zo voel ik me er nu bij ja, omdat ze niet terugbellen. Ik kan die duim door dit forum echt niet meer lezen als āprimaā ![]()