ben jij wel eens op ponykamp geweest
- ja
- nee maar ik was wel paardenmeisje
- nee en ik was geen paardenmeisje
0 stemmers
ben jij wel eens op ponykamp geweest
0 stemmers
Waar in NL mag je na zonsondergang het bos in? Zowat alles is beschermd en mag je als mens niet in na zonsondergang en voor zonsopgang om de dieren rust te geven.
Naast een bos.
Wolven houden zich gelukkkg verder wel aan de grenzen van een bos dus ik zou ze natuurlijk naast een bos absoluut niet tegen kunnen komen.
Huhh mag dat niet, omg nooit geweten, zou dat erbij moeten staan dan toch. Heb mn halve leven in de avond in het bos gespendeerd (bij een vereniging)
Denk dat dat hetzelfde is als dat je na zonsondergang niet meer naar het strand mag, mja doen ook zoveel mensen.
![]()
Heb jij weleens een cosmetische ingreep ondergaan? Facelifts, Botox, fillers, borstvergrotingen etc.
0 stemmers
0 stemmers
Ben je van plan in de toekomst een cosmetische ingreep te laten doen?
0 stemmers
Voel je druk vanuit de maatschappij om een ingreep te laten doen? Ook al zou je het eigenlijk niet willen?
0 stemmers
In sommige gebieden zijn de regels pas laatste jaren aangescherpt.
Bij mij staat het overal op de bordjes elk geval, bij elke ingang. Staatsbosbeheer schijnt hier ook te controleren (geen idee ben er niet geweest in het donker)
En lol dat mensen zich er niet aan houden, het is niet bedacht mensen te pesten maar kunstlicht wat mensen meebrengen ontregelt het ritme van dieren echt flink.
Nee daar zal inderdaad een goede reden voor zijn, ik heb er nooit bij stilgestaan omdat ik niet in het donker ga nu maar ook omdat ik dus vroeger gewend was aan de start van het bos die vereniging te hebben. Waarschijnlijk was het dus niet âver genoegâ het bos in of is het nu anders. Goed dat je dit verteld hoor, leren we alleen maar van.
Dat controleren klopt inderdaad. Ben ooit een keer weggestuurd door de boswachter. Was toen wel al opweg naar de parkeerplaats, maar het was toen al schemerig.
ik heb mân ogen laten laseren en dat was voornamelijk wel gewoon omdat een bril me niet leuk stond, ik weet niet of dat telt? het is niet echt een cosmetische ingreep maar mijn reden erachter wel
Overhangende oogleden, helaas een genetisch ding
Oh ja ik ook. Vergeet vaak dat ik het heb gedaan. Niet alleen staat een bril mij niet, voelde me er ook altijd zoân sukkel mee. Is het koud? Je bril beslaat. Warm? Bril beslaat. Regen? Vol druppels. Wil je sporten? Bril hobbelt mee op je neus. Maak je hem niet 23x per dag schoon? Bril vol vlekken, geen idee waar ze massaal vandaan komen. Zet je je bril af hierdoor? Je ziet wazig.
Love mijn ogen open doen elke dag en ik zie alles en met dit weer naar buiten gaan zonder bril. Had het duizend jaar eerder moeten doen, heel wat gekloot met mijn lenzen (tot ik die niet meer kon dragen) bespaard.
Heb dit echt al meerdere keren gehoord
Ik voel dit zelf normaal helemaal niet maar ik had pas geleden toen ik lang in de trein moest zitten het hele cosmetische ingrepen topic gelezen en daarna werd ik me ineens hyperbewust van verouderingskenmerken bij mensen??? echt irritant ik heb het nu op negeer haha
Volgens mij heeft ze in de poll van een maand geleden ofzo zelfs aangegeven dat ze jonger is dan 21.
Ik ben dus 1 van die sukkels waarbij het dan mislukt.
En sommige ingrepen vind ik ook lelijker worden wanneer men ouder wordt. Het is teveel onderhoud.