Stel je persoonlijke vraag #48

Ik vind weinig namen saai maar bij m’n eigen naam val ik bijna in slaap.

1 like

Ik rijd zelf ook geen auto en deed voorheen ook vrijwel alles met fiets en ov.
Maar een huilbaby en niet lang kunnen wandelen maakten het helaas ingewikkelder allemaal (en ik wist niet dat een baby pas zo laat in een fietsstoeltje mocht, dus daar had ik nog helemaal niet over nagedacht).
Maargoed, die problemen heeft gelukkig lang niet iedereen. Ik zie alleen dat het wel echt lastig kan zijn zonder als alles niet zo dichtbij is.

1 like

Ik heb laatst allemaal elixers met kruiden enzo gekocht die je dan zelf weer kan mixen (of gewoon zo kan drinken). Van Three Spirits en Solbrü. Ik vind het best wel leuk omdat het vaak wel bijzondere smaken zijn en ik ermee kan experimenteren. Ik heb ook sparkling tea van Saicho maar die heb ik nog niet geproefd.
Ik vind het vooral leuk dat ik iets kan proeven dat ik nog niet ken. Alcoholvrij bier en wijn vind ik zelf niet zo interessant.

5 likes

In dat geval ben ik voor dit soort winkels want dat klinkt erg leuk!

2 likes

Mijn baby emo ass was obsessed met dit nummer :heart:

4 likes

niet die specifieke smaken want die carbonara lijkt me niet lekker. wel gewoon die normale zwarte, wel goed maar vond ze erg spicy

3 likes

Her life was stole, ooohhh, now we’ll never now
NOW WE’LL NEVER NEVER KNOW NO :cry:

Maar Kelly had het ook wel gewoon zwaar natuurlijk

31 likes

Deze komt voor mijn gevoel elke 3 maanden terug en hij blijft leuk :joy:

4 likes

Was jij vroeger een muziek hipster? Zo iemand die naar de meest obscure bandjes luisterde en daar best wel pretentieus over was, en een last.fm had?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben jij just a girl in the world?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

That’s all that you’ll let me beeeeeeeee

3 likes

Ja hier twijfel ik vaak over, wat is hygienischer? Of maakt het niks uit. Gewoon staand vind ik mooier staan maar ik heb m’n glazen niet op een open plank staan maar gewoon in de keukenkast dus het is niet dat je er tegenaan kijkt.

1 like

Ja i dont care about that. Ik proef geen zeep op m’n glazen. @Xiomara nee want ik spoel die zeep er helemaal niet af.
@Daelyss haha ja ben ik ook, love een teiltje ook. Beste uitvinding.

1 like

In een dichte kast maakt het niet uit qua hygiëne, op een open plank (vooral onder open een trap oid, zag dat ook eens op het forum) zou ik ze wel ondersteboven zetten.

3 likes

ik had wel last.fm maar het was wel vrij basic allemaal haha. Jimmy eat world, Yellowcard enzo.

11 likes

Sorry weer een relapoll.

Je partner nodigt je uit voor een paar dagen naar diens familie in het buitenland te gaan. Je kan verblijven bij de familie. Er zijn vliegtickets en een huurauto. Wie betaalt wat?

• Je partner betaalt beide tickets en de huurauto
  • Je partner betaalt beide tickets, auto deel je
  • Je partner betaalt beide tickets, jij betaalt de auto
  • Je betaalt je eigen ticket en deelt de auto
  • Je betaalt je eigen ticket, je partner betaalt de auto

0 stemmers

3 likes

Ik betaal m’n eigen ticket en deel de auto (ofja eigenlijk naar rato, zoals de rest van onze lasten en vakanties etc :geek:), maar natuurlijk wel alleen als ik het ook als vakantie zie en er op zit te wachten. Niet als het een soort verplichting is

4 likes

Je mag zelf bepalen of je een paar dagen bij je schoonfamilie verblijven als vakantie ziet haha

Ik heb hem ingevuld als hoe het nu bij mij en partner van toepassing is, heeft wel ook te maken met flink salarisverschil. Zou in het geval van ongeveer hetzelfde inkomen wel splitten. Nu denk ik i have got no money en we gaan telkens naar random plaatsen in uk dus ben blij dat hij betaalt.

3 likes

Ik ga voor het eerst naar schoonfamilie in zijn land van herkomst binnenkort (is het plan). En ik vind het op zich leuk (wel spannend), maar niet zo leuk dat ik daar 1500 euro ofzo aan wil uitgeven.

6 likes