Stel je persoonlijke vraag #48

Op heel veel plekken gaat ie alweer weg

1 like

Huh maar als je dat met een glas doet blijft er toch een zeep smaak in zitten?

1 like

De mensen die alles stuk per stuk inzepen en afspoelen. Loopt de kraan dan terwijl je afwast of doe je de kraan open en dicht?

2 likes

Open en dicht. Eigenlijk spoel ik eerst alles voor dan zeep ik het in dan spoel ik het af.

Helemaal prima

2 likes

Open en dicht

@Kusjessoldaat maar dan blijven er toch zeepresten op zitten? Ik laat het meeste ook op het afdruiprek drogen, want ben echt te lui om alles met een theedoek af te drogen, maar ik spoel wel eerst de zeep eraf.

Alles staat vies aan de linkerkant. Dan maak ik een sponsje nat met afwasmiddel en water. Alles wordt ingezeept en gaat in de lege gootsteen. Als alles daarin staat, draai ik de kraan open en spoel ik een voor een alles af, poets eventueel nog extra en zet het dan rechts van me neer. In een droogrek of op het aanrecht en dan daarna alles afdrogen en opruimen. En dan ook van schoon naar vies. Dus eerst glazen en pannen als laatst.

3 likes

Ja zo doe ik het ook

3 likes

Hoe berg jij je glazen op?

• Gewoon staand
  • Naar beneden
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik zei ook niet dat de film obscuur is? Meer cult denk ik. Nouja vaak als ik mensen erover vertel kennen mensen die film niet!

Ja, Crazy Town. Hun cd destijds veel geluisterd, maar zou het nu niet meer opzetten. Misschien een keer uit nostalgie.

Ik spoel wel altijd even snel om voor er weer drinken in gaat.

En sinds ik een zilvervisje rondjes zag rennen in een koffiekopje kijk ik er eerst in voor ik die gebruik haha

1 like

Dat gaat bij “mijn” les niet helaas, anders zou ik het ook graag overslaan! Het uur daadwerkelijke yoga lijkt altijd maar 10 min te duren, maar die eindontspanning van 10 min lijkt wel een uur te duren :smiling_face_with_tear:

Je zei niet letterlijk obscuur, maar je vroeg of mensen de film kennen, ik interpreteerde dat alsof je er vanuit ging dat dit niet het geval zou zijn. En voor mijn gevoel is het juist een vrij bekende film. Maar blijkbaar is dat niet jouw ervaring, als je zegt dat mensen hem vaak niet kennen :sweat_smile:

1 like

Ken jij de film labyrinth?

• Ja en gezien
  • Ja, maar niet gezien
  • Nee ken ik niet

0 stemmers

2 likes

Ja oké, je punt is duidelijk. Misschien denk ik er te makkelijk over en kom ik hier over een paar maanden op terug om te vertellen dat we toch ook maar gezwicht zijn voor een auto voor die periode dat baby nog niet mee kan op de fiets :smiling_face_with_tear:

Het is misschien ook maar wat je gewend bent. Ik heb nooit een auto gehad, dus weet niet beter dan dat ik het OV pak voor alles (ook op minder handige plekken). Terwijl mijn ouders met het OV reizen echt een hele happening vinden.

2 likes

Maar wel stom

1 like

Wat verkopen ze daar dan? Ik drink niet of nauwelijks, maar ik weet als nog niet wat ik daar zou moeten kopen. Ijsthee ? Cola?

1 like

Alcoholvrije cocktails, wijnen, biertjes etc.

2 likes

Volgens mij schatten veel mensen hun naam te hoog in

6 likes