Stel je persoonlijke vraag #48

Toen ik hier op het forum kwam was ik 15/16 en toen dacht ik van sommige mensen dat ze wel echt hun eigen naam hadden. Echt zo dom :joy:

2 likes

Maar dat was vroeger ook veel gebruikelijker dus niet dom dat je dat dacht

2 likes

Maar wel voor 50% BLACKPINK van 5 jaar geleden, niet bepaald down met de kids.

2 likes

OkƩ gezien we de magische grens van 69% meerderheid hebben bereikt die vindt dat er weer wat kink of taboe seks polls gemaakt kunnen worden, hierbij.

GeĆÆnspireerd door de lyrics ā€œI’m vanilla baby, I’ll choke you but I ain’t no killer, babyā€

Vind je choken vanilla?

• Ja
  • Nee
  • Mwah

0 stemmers

Houd je van choken? Openbaar.

• Ja een hand op m’n keel
  • Ja knijpen
  • Ja echt dat ik bijna geen adem meer krijg
  • Ja tot dat ik flauw val
  • Ja ook met attributen (touw, kussen, riem)
  • Ja ik choke graag iemand
  • Nog niet geprobeerd
  • Nee

0 stemmers

Houd je van choken? Anoniem.

• Ja een hand op m’n keel
  • Ja knijpen
  • Ja echt dat ik bijna geen adem meer krijg
  • Ja tot dat ik flauw val
  • Ja ook met attributen (touw, kussen, riem)
  • Ja ik choke graag iemand
  • Nog niet geprobeerd
  • Nee

0 stemmers

1 like

Dierenrechtenorganisatie PETA vindt dat er een eind moet komen aan de paarden en andere dieren op draaimolens. (Voor de duidelijkheid; geen echte dieren dus natuurlijk)

• Goed idee, kan niet meer
  • Wat een onzin
  • Ik twijfel want…

0 stemmers

1 like

Vraag me echt af waarom mensen stemmen op kan niet meer en of ze dit willen toelichten want ben heel benieuwd.

4 likes

ik snap de gedachte erachter, maar vind het nogal vergezocht. dom om daar de focus op te leggen in plaats van op daadwerkelijk dierenleed. maar peta is sowieso een rare organisatie.

15 likes

Ik vind het ver gezocht.

10 likes

ja en haal ook meteen die tanks en legerwagens eraf

7 likes

mega hipster antwoord: nu niet meer maar in 2006 - 2018 wel. Alle groepen die ik leuk vond zijn uit elkaar. Maar ik volg Queen of Kpop BoA nog steeds. Die jonkies kunnen niet tegen haar op <#

4 likes

Heb jij weleens gedoneerd aan Stichting Dierenlot?

• Ja, door de reclames
  • Ja, maar ik kende ze van een andere manier dan de reclames
  • Gewoon nee
  • NEE ROT OP MET JE RECLAMES VAN 10 MINUTEN

0 stemmers

Het heeft echt een tegenovergesteld effect op me, als ik iets aan een dierenwelzijn organisatie zou doneren zou ik het dus juist niet aan hun doen, door die kutreclames

3 likes

ik vond dat vroeger altijd zo kut bij het ifaw. ā€˜WELK DIER ZOU U REDDEN???’ en dan allerlei voorbeelden. moest daar altijd van huilen als kind hahaha echt guilt trippen

6 likes

Schijnt ook een soort concurrent van de dierenbescherming te zijn, echt heel raar

1 like

Ja ik ook! Per ongeluk anonieme poll gedaan. Was niet de bedoeling.

@Vuile_bitch ja precies. Ik ken de organisatie niet goed maar ik denk ook dat ze de nadruk echt op het verkeerde leggen. Zoveel echte dieren die die aandacht en hulp kunnen gebruiken. Ik geloof ook gewoon niet dat het verwijderen van dit soort dingen dan ook echt helpt.

Ik vraag me wel steeds af hoe het nu met Hond Tjengie (??) is.

4 likes

Joe hij wilt toch dat ik mee ga, mag die lappen ook

Hmm ja ik vind dit echt zo ver gezochtZ

5 likes

ā€œEn als dank sturen wij u snowie het symbool van onze organisatie gratis naar u opā€

9 likes

a-ma-zing KISS!

2 likes

Vraag me echt af hoeveel geld zij hiermee binnenhalen want die advertenties kosten volgens mij klauwen vol geld.

1 like