Welke M&M’s zijn het lekkerst?
- Chocolate
- Peanut
- Crispy
- Salted caramel
- Brownie
- Een andere soort:
- Ik vind M&M’s niet lekker/eet ze nooit
0 stemmers
Welke M&M’s zijn het lekkerst?
0 stemmers
Peanut op nummer 1 en op nummer 2 birthday m&m’s
Peanut butter en
Mint chocolate vond ik ook echt lekker
Ze hebben hier een alinea over op hun site:
TV Commercial
Om te beginnen voeren onze ambassadeurs Piet Hellemans, André Donker en Lenie ’t Hart hun activiteiten vrijwillig uit. Ook onze infomercials op TV kosten niet zoveel geld als veel mensen denken. Voor een infomercial moet natuurlijk worden betaald, maar hier worden speciale afspraken voor gemaakt. Als het mogelijk is, maken we namelijk gebruik van restzendtijd. Dit is goedkope zendtijd die niet verkocht is en dus goedkoop kan worden ingekocht. Daarbij wordt, met af en toe wat kleine aanpassingen, jarenlang gebruikgemaakt van hetzelfde spotje en worden de vrijwilligers in de spot niet betaald. We maken dus geen onnodige kosten. Belangrijk om te weten is dat de infomercials altijd extra geld opleveren voor dieren in nood én dat heel Nederland op deze manier ziet dat er helaas nog steeds veel dierenleed is.
En de directeuren verdienen genoeg dus blijkbaar werkt hun strategie wel
dat was echt mn droom
en @kleinmeisje ik hoor wel vaker rare dingen. ze zijn ook zo anti zeehondenjacht van inuit maar ??? lekker makkelijk om inheemse volkeren aan te pakken ipv de grote industrieën. echt van dat racistische veganisme.
Ik was ook benieuwd en vond jaarverslagen
In 2022 hebben ze 4 miljoen besteed aan “bewustwording” aka tv reclame
En 17 miljoen binnengekregen aan “baten”
Hmmmm bijzonder wel. Mijn werk doet ook wel eens zo’n socutera spotje, maar echt één week per jaar en dan eentje per avond ofzo omdat het zo duur is (oke ligt misschien/waarschijnlijk ook aan onze budgetten). Dierenlot zit echt in elk blok wel een keer. Maar goed, zielige dieren doen het ook altijd goed als goed doel volgens mij.
@Evenveel ah ja dat is ook best een lekker budget…
Alles door elkaar
Als je ergens aanbelt (op bezoek gaat) en je hoort een blaffende hond die je nog niet kent
0 stemmers
Een hond die blaft als de deurbel gaat is niet opgevoed (ja hot take ik weet het), dus nee geen zin in.
zien jullie ook ineens opvallend veel auto’s met 1 kapot licht?
0 stemmers
Ja!! Zat me dit net nog te bedenken. Dagelijks wel een paar.
ja ik ook! elke keer dat ik rijd minimaal 1, ookal is het maar een klein stukje. al een maand ofzo
Ja omg ik wacht echt nog steeds op het moment dat de peanut butter versie in grote zakken in de Nederlandse supermarkten verschijnt. Zou niet goed zijn voor m’n gewicht, maar die is zo ontiegelijk lekker.
Mini’s
Misschien door de vele regen van laatst? Het was mij ook al opgevallen deze week
Omdat het wel donker of slecht weer is valt het denk ik sneller op dan wanneer de zon schijnt
Ben jij al op je werk?
0 stemmers
Ik werk thuis vandaag, maar nog geen zin om te beginnen.
Ja maar niks te doen dus ik ben aan het bijlezen.