Stel je persoonlijke vraag #48

Ben al een uur aan het werk ook. Ofnja aanwezig heb een half uur met een collega gekletst haha

3 likes

Sein je naar autos als hun licht het niet doet?
(Geen differentiatie, gewoon wat doe je over het algemeen)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik probeer mezelf nu uit bed te praten, maar het weer (en het feit dat ik met het ov moet) motiveert me niet

2 likes

Niet als een lamp het niet doet maar als iemand in het donker zonder of met onjuist/geen licht rijdt dan sein ik wel.

19 likes

Je loonstrook:

• Begrijp ik helemaal
  • Begrijp ik voor een groot deel
  • Begrijp ik voor de helft
  • Begrijp ik voor een klein deel
  • Begrijp ik helemaal niks van

0 stemmers

2 likes

ja maar het is al maanden kutweer haha dit is pas sinds 4 weken ofzo

1 like

M’n nettosalaris kan ik er nog net uithalen

2 likes

Ik zou dat wel laten fixen want het is echt gevaarlijk om maar met een goed werkende koplamp te rijden.

4 likes

Heb nog steeds last.fm haha :face_holding_back_tears:

3 likes

Oh, is dat nog wat?
Ik merk dat ik nooit meer nieuwe muziek luister omdat ik geen energie meer heb om me er in te verdiepen en Spotify Discover Weekly is tegenwoordig helemaal kut. Misschien moet ik ook weer last.fm nemen!

2 likes

Maar nou ben ik daar al snel want thuis :innocent:

1 like

Heb jij ooit het geheim van Sinterklaas verteld aan een kind dat nog geloofde? Als kind of als volwassene.

• Nee
  • Ja, expres
  • Ja, per ongeluk
  • Geen idee

0 stemmers

Wel als kind

1 like

Oh ja deze poll geldt voor alle leeftijden idd. Zal het er nog even bij zetten. Ik ook als kind en kwam het meisje in kwestie net tegen dus moest eraan denken.

2 likes

Ik begrijp wel ongeveer wat alles betekent. Maar wat het precies inhoudt en welke berekeningen erbij horen, geen idee. Ik heb me bijvoorbeeld nooit verdiept in al die premies maar ga er maar gewoon vanuit dat het allemaal klopt. Ik zou mijn loonstrook ook niet na kunnen rekenen, daarvoor snap ik er echt te weinig van.

2 likes

hoe ontdekte je dat sinterklaas niet bestond? mij vertelden andere kinderen het maar ik geloofde het niet hahah toen kwam ik helemaal geĆÆrriteerd thuis en toen bevestigde m’n moeder het. tranen met tuiten.

• ik heb het zelf ontdekt
  • mijn ouders hebben het verteld
  • een ander kind heeft het verteld
  • anders, namelijk…

0 stemmers

1 like

Ik kan me echt niet meer herinneren hoe ik erachter kwam

19 likes

haha ja ik had een beetje hetzelfde, een kind heeft het mij verteld (maar dat kind zei wel meer dingen, zoals dat michael jackson dood was en dat hij een handtekening had van alle spelers van het nederlands elftal) dus dat geloofde ik niet. En toen hebben m’n ouders het tijdens klokhuis verteld :broken_heart:

3 likes

Een ander kind vertelde het en zo slim als ik was ben ik blijven doen of ik geloof. Dacht dat we anders geen cadeautjes meer zouden doen (ben de jongste thuis, dus geen kleinere broertjes of zusjes).

Mijn moeder maakte zich geloof ik een beetje zorgen op een gegeven moment en heeft het toen verteld. :sob: Heb toen ook maar opgebiecht dat ik het allang wist.

26 likes

een vriendinnetje vertelde het maar ik geloofde haar niet
toen heb ik haar meegenomen naar mijn moeder om haar er weer van te overtuigen dat er niks klopte van wat ze zei
maar toen zei m’n moeder ā€˜eh ja ehmm nee ja ze heeft gelijk’

6 likes