Ik vond allerlei oningepakte cadeautjes in het keukenkastje en toen ik die kreeg met 5 december wist ik het haha
Ik heb het afgelopen jaar aan mijn eigen kinderen verteld, maar wij hebben nooit een groot geheim van Sinterklaas gemaakt en eerlijk gezegd vonden ze het sowieso altijd al een beetje ongeloofwaardig allemaal😂
‘Alsof een oude man allemaal cadeautjes koopt voor kinderen die hij niet kent,’ aldus dochter
Mijn opa stuurde ons in de aanloop naar 5 december altijd een ansichtkaart van Sinterklaas Heel schattig wel. Maar mijn opa had een vrij opvallend/herkenbaar handschrift en toen kregen we weer zo’n kaart en zei ik tegen m’n ouders: ‘hee dit is opa’s handschrift!’.
Ik kan me ook nog wel herinneren dat ik de wortel voor het paard die ik 's avonds in mijn schoen had gedaan de volgende dag weer terugvond in de keuken, dus mijn geloof was al wat gaan wankelen denk ik.
Ik zag op 1 dag 3 sinterklazen, 1 kleine volle sinterklaas, 1 kale lange sinterklaas en een weer totaal andere sinterklaas. Toen dacht ik blijkbaar hey dit klopt niet Ik was nog best jong, maar mijn ouders hadden geen zin meer om te liegen want ik bleef er maar over door gaan waarom ze anders waren.
Care jij om de inrichting van je huis?
- Ja
- Hmm beetje
- Nee totaal niet
0 stemmers
Als je een huis koopt:
- Liever instapklaar, op een paar kleine klussen na (denk aan verfen enzo) kun je er gelijk in. Het is niet helemaal je smaak maar het is prima woonbaar
- Liever een huis waar veel aan moet gebeuren zodat ik alles naar eigen smaak kan inrichten. Van badkamertegel tot keukengreepje
0 stemmers
Wat is de beste engagement photo photobomb?
Mijn moeder had een cadeautje voor mijn broer in haar jaszak en ik vroeg er naar. Zij kon in de gauwigheid geen smoes verzinnen, dus vertelde ze het.
Ik zei dat het mij niks verbaasde, want Sinterklaas baard was ieder jaar anders.
Waarom het zolang duurde dat ik werd gediagnosticeerd met autisme, weet ik ook niet
Je had vroeger de wegwijspiet, die had een vrij uitgesproken gezicht en stem. Ik zat een keer ‘oppassen’ te kijken en toen had die man een bijrol: dat was het moment dat ik erachter kwam
Ik zat achter de computer op de Barbie site (nostalgie) en zei dat ik een bepaalde prinses Barbie voor Sinterklaas wilde. Toen zei mijn moeder: “Ja leuk, maar die bestaat niet.”
Heb wel de Barbie gekregen
Een vriendinnetje kwam 6 dec bij ons thuis en vroeg aan mijn moeder ‘weet luipaard het al???’ En ik was toen natuurlijk al mega nieuwsgierig, dus ik rustte niet voordat ze mij vertelden wat ik al moest weten. Maar volgens mij was ik toen 8 ofzo? Niet heel jong meer iig
Hahaha dit heeft mijn broertje dus ook gedaan en ik vond hem echt een held! Want ik ben de oudste - hij de jongste. En daardoor hebben we nog 2jr langer Sinterklaas met “een zak cadeautjes” gevierd
Mijn vader speelde op onze school zwarte piet (cancelled), en toen zag ik smiddags de schoenen van zwarte piet in de kast staan.
Ohja, wij aten altijd de dag nadat ik een wortel in mn schoen had gedaan bolognese met wortel, wat we normaal nooit aten
Kennen jullie mars delight?
- Jaa
- Nee
0 stemmers
Ik heb nooit actief geloofd voor zover ik me kan herinneren en als ik mam moet geloven. Ik ben de jongste thuis, oudste is 3,5 jaar ouder en die geloofde als kleuter al niet meer. Wij zagen bijv. ook dat de dorpssint dezelfde schoenen droeg als persoon X of hetzelfde klonk als persoon Y . Maar boeide me nul, zolang ik maar cadeaus kreeg
Als ik onbeperkt geld zou hebben en alles kon kiezen qua tegels en vloer etc dan die optie. Maar dat is vaak ontzettend duur dus ja dan maar een huis met alles er al in.
Hahaha volgens mij heeft bijna elk kind dit wel meegemaakt
Als ik rijk zou zijn zou ik dat allemaal laten doen maar dan in die tijd ff ergens anders wonen.
Het lijkt me heel tof om een huis helemaal naar je smaak alles te veranderen. Maar in een huis wonen wat helemaal verbouwd word en je daar dag en nacht mee bezig bent lijkt me een hel.
Heb bij dit (nieuwbouw)huis alles al mogen kiezen en vond het fantastisch als interieurlover. Maar ook heel overweldigend. Als ik zou verhuizen naar bestaande bouw zou ik liever willen dat alles redelijk netjes is en dan gaandeweg over de jaren alles veranderen dan alles in 1 keer. Zou nu ook hele andere keuzes hebben gemaakt. Een huis moet je toch een beetje in wonen en voelen voordat je echt weet wat er mist en wat er wel en niet werkt. Ook heb ik geen 3 ton liggen om te verbouwen, dat ook.
Beetje hetzelfde, een vriendinnetje vertelde het en ik geloofde haar niet. Toen mijn ouders het vertelde/bevestigde schijn ik het allemaal wel een logisch verhaal te vinden, maar vroeg nog wel: “maar waar komen al die cadeautjes dan vandaan?” Toen ik hoorde dat m’n ouders die gekocht hadden, schijn ik ze te zijn gaan knuffelen om te bedanken.
Ik heb een paar jaar Piet gespeeld, ook op stage. Was alleen 1x mijn schoenen vergeten en moest dus de schoenen aan die ik altijd aanhad op werk en toen zeiden een paar keer: He jij hebt dezelfde schoenen als Piet en de volgende dag zeiden die kinderen ook dat ze echt wel doorhadden dat ik het was, want ik had dezelfde schoenen.