Maak anders zelf een poll aan!
Ben jij creatief?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Maak anders zelf een poll aan!
Ben jij creatief?
0 stemmers
Maar is het wel een eerlijke vraag als elke optie niet op een nee kan uitkomen?
Nee haha
Haha ja dat had je toch niet kunnen voorbereiden?
Ik doe regelmatig pubquizen, altijd met hetzelfde team. Bij ons wordt alleen door sommige mensen in t team de eindejaarsquiz voorbereid, kijken wie er allemaal zijn overleden aftelopen jaar en welke spraakmakende gebeurtenissen wanneer gebeurden. Voor de rest is t gewoon algemene kennis.
En wij gaan vaak op dezelfde plek en daar is idd 1 team die onverslaanbaar is
Ik ben heel creatief in mân hoofd, kan veel dingen bedenken en ook voor me zien hoe het er uit komt te zien en dat helemaal uitdenken en dan uiteindelijkâŠ
Voor degene die GEEN hormonale anticonceptie gebruiken, is jouw cyclus regelmatig? Anoniem
0 stemmers
Ik denk dat mensen niet altijd hetzelfde beeld hebben van wat creatief zijn is. Ik ben zelf wel creatief vind ik, en ik heb daarnaast ook veel hobbyâs waarin die creativiteit in uiting komt. Maar dat zijn ook hobbyâs die je ook zonder een grammetje creativiteit ook zou kunnen doen. Kleren naaien of breien of macrameeĂ«n is bijv niet per se creatief maar zie ik meer als een vaardigheid die je kan leren. Als je eenmaal de basisvaardigheden hebt, kun je langzaam je creativiteit erin kwijt (kleurgebruik, stoffen combineren, zelf iets ontwerpen etc etc). Ik kan bijv wĂ©l creatief zijn met kleren maken, omdat ik dat redelijk goed kan nu, maar niet in breien, want daar volg ik gewoon een patroon en thatâs it.
Kortom: creatieve hobbyâs is NIET hetzelfde als creatief zijn
Edit: sorry nog 1 ergernis: mensen zeggen dus supervaak tegen mij âoooh jij bent zo creatief, ik wou dat ik dat konâ. En dan denk ik altijd: ja maar jij kan dit ook gewoon. Een kledingstuk naaien is letterlijk de instructies volgen. Als je een kledingkast van Ikea in elkaar kan zetten dan kun je ook een kledingstuk naaien. Er is echt weinig creatiefs aan in het begin
Merk je iets aan blue monday?
0 stemmers
Mwah net zoals de meeste maandagen maar niet erger dan normaal
Maandag is mijn vrije dag dus ik heb nooit blue mondays
Hierop volgend: je werkt vier dagen per week en mag zelf een vrije dag kiezen. Uitgaande van een baan van maandag t/m vrijdag heb je deze vrije dag het liefst opâŠ
0 stemmers
Maandag is zoân niksige dag waarop de winkels of later open zijn of dicht zijn, horeca dicht is enzo.
Niet dat ik nou zoveel lunch buiten de deur, maar wel lekker om de optie te hebben op mijn vrije dag.
Ja ben ongesteld en helemaal chaggie daardoor
Ik dacht dat eerst ook, maar valt tegenwoordig best mee vind ik. Ik heb nog geen enkele keer gehad dat ik ergens niet kon gaan lunchen op maandag. Vind vrijdag juist zoân dag (had ik vorig jaar als vrije dag). Alles is dan misschien wel open, maar half Nederland lijkt op vrijdag vrij te zijn, dus het is overal druk. Op werk is de sfeer op vrijdag ook altijd zo lekker relaxed, geen reden voor mij om dan vrij te zijn haha
Ik wist niet dat het blue monday was en geloof daar niet zo in, maar tot nu toe is vandaag echt ruk
Al 3 mensen hebben gevraagd of ik ziek ben/het wel goed gaat omdat ik er zo belabberd uit zie (en voel), op werk al 3 crisisen en iedereen flipt en ik wil het liefst weer in bed gaan liggen en er pas als de zon weer schijnt uit komen.
Ik ging prima de deur uit, kwam op utrecht centraal wat sowieso al de hel op aard is in de spits. Bleken er al twee aanrijdingen geweest te zijn en de verbinding ams-utr lag er uit. Dan komt mijn dag ook gewoon niet meer goed.
Ja bij ons is dat ook. Ik denk dat ook echt 70% van de collegas bij ons op vrijdag vrij is.
Ik vond donderdag vrij daarom ook altijd heel chill. Dan hoefde ik daarna alleen nog vrijdag te werken en dat was dan zoân relaxte dag.
Extra lang weekend door maandag vrij te kunnen nemen of woensdag vrij om 2x 2 te kunnen werken.
Wat doe jij met de standaard âik bel je zo terug/kan ik je later terugbellenâ smsjes?
0 stemmers
Ik word nooit teruggebeld door mensen die deze dingen versturen dus begin me ineens af te vragenâŠmoet ik er misschien iets mee doen ofzo?
Ik zou dan sturen, eventueel met een tijd erbij als ik beperkt beschikbaar ben.