Stel je persoonlijke vraag #48

Een portie kaastengels. Zijn er feitelijk vijf, maar heb toch maar voor 1 gestemd :stuck_out_tongue:

Ik heb hier nog nooit van gehoord. Wat is de reden dat mensen dit doen?

1 like

Bij ons was het dreigement dat ze het “verbeteringsgesticht” gingen bellen. Wat een gedrocht van een woord ook. :'D

2 likes

Geen fysiek geweld (op enkele keer na), maar wel oprecht letterlijk elke dag ruzie en mentaal geweld. Schelden, naar beneden praten, negeren, uitlachen, dreigen. Contacten met alle families werden verbroken dus er was 0 veilige space om naartoe te gaan of om afleiding te zoeken / met iemand te gaan praten. Inmiddels veel emdr voor gehad maar het blijft een pijnpunt / trauma.

4 likes

Oké single gal met twijfels hier in de nacht
Ben jij met je partner omdat je verliefd bent (geweest)?

• Ja ik ben verliefd
  • Ja ik ben verliefd geweest. Het voelt nu anders
  • Ik ben niet verliefd geweest

0 stemmers

Voelde je je in de eerste instantie seksueel aangetrokken?

• Seksueel aangetrokken
  • Niet seksueel aangetrokken

0 stemmers

Heb je wel eens een bot gebroken?

• Nee, nog nooit
  • Ja, 1 keer
  • Ja, meerdere keren

0 stemmers

Allemaal tijdens het sporten dus voor m’n eigen veiligheid is het beter dat ik niet sport. Dit hou ik nu al heel lang vol.

5 likes

Ja meerdere keren en m’n voornemen is om nooit meer in mn leven een bot te breken. Wat een hel.

Denk jij dat je ooit (of weer) in je leven een bot breekt?

• Ja ik denk ooit wel
  • Nee ik denk van niet

0 stemmers

Eigenlijk denk ik van wel maar ik wil daar niet op stemmen :skull:

In had een navelbreuk met de geboorte en een gebroken sleutelbeen en een schouderluxatie. Dus ik ben gedoemd voor het leven om een bot te breken lol. Die heb ik overigens niet mee geteld.

3 likes

Heb je ooit een spier gescheurd?

• Ja
  • (Nog) niet

0 stemmers

1 like

De meniscus is toch geen spier?
Anyway, nee. Wel een keer m’n kuitspier gescheurd (zweepslag) en qua banden wel vaker m’n binnenste enkelbanden ingescheurd en de buitenste volledig afgescheurd (heb nu 1 kunstenkelband).

1 like

Ja van onaantrekkelijk naar aantrekkelijk heb ik zelf ook nog nooit ervaren.

Heb jij iemand wel eens onaantrekkelijk gevonden en diegene daarna toch aantrekkelijk bent gaan vinden?

• Nee nog nooit
  • Meerdere malen
  • Ja vaak

0 stemmers

Ik denk zelf dat je altijd wel ietsss aantrekkelijks moet hebben gevonden vanaf het begin. Als ik denk nee, vanaf moment 0, gaat dat ook nooit veranderen.

4 likes

Een navelbreuk is toch geen botbreuk?

3 likes

Wel eens

8 likes

Nee

8 likes

Ja vanaf het begin moet ik idd wel denken “hm, leuk” en als dat niet is dan gaat het ‘m ook niet worden.
Maar ik kan iemand al helemaal kut vinden omdat diegene verkeerd ademhaalt, gek loopt of gewoon stom kijkt dus het is eigenlijk best een wonder dat ik een relatie heb :joy:

6 likes

Daarom ook niet meegeteld! Maar idd geen botbreuk.

1 like

1x.

3 likes

Het ging bij ons heel vaak over Bloody Mary.

15 likes

Er was ook een tijd van een geest charlie

5 likes

Er zit geen bot in je navel?