Stel je persoonlijke vraag #48

Fish?

2 likes

nee deze hysterische vuurvlieg

Bekijk Lamaze Freddie De Vuurvlieg - Grijp- en bijtspeelgoed - Knuffel - Spelen en ontdekken op: Lamaze Freddie De Vuurvlieg - Grijp- en bijtspeelgoed - Knuffel - Spelen en ontdekken | bol

8 likes

Die vind ik wel okƩ maar niet van je moet ze gaan halen.

1 like

Die gezichtsbruiner, krijg ik direct vet veel puistjes van. Maar stug blijven proberen want het effect is zo mooi haha, maar heb hem deze week weggegooid.

1 like

Donutholes??

Sowieso die hele hype rondom the Ordinary. Heb er nog steeds littekens van :smiling_face_with_tear:

2 likes

Van die mensen die gelijkheid willen voor iedereen onafhankelijk van geslacht, huidskleur, seksuele voorkeur, etc., en die klimaatverandering tegen proberen te gaan, en anti-fascistisch zijn en zo. Allemaal extreem gedachtengoed

6 likes

Bedoel je die rode peeling?

3 likes

Ik dacht dat er nooit iets was tegengevallen maar satisfyer viel wel tegen haha

3 likes

Nee ik heb gestemd op ā€œer is nog nooit iets tegengevallenā€

Noooo die durfde ik niet eens aan :joy:

2 likes

Wel op het EGF. American apparel t-shirts, circle scarf en fris&company tas.

1 like

omg Friis en company had ik al helemaal geblokt in mijn geheugen

5 likes

De kussensloop of een echte circle scarf?

2 likes

Een echte!

Ik was toen nog relatief jong maar god wat ben ik blij dat dit de forumtrends waren en niet Drunk Elephant shit.

4 likes

Ein-de-lijk iemand die dit ook zegt. :joy: Ik ken alleen maar mensen die fan zijn, maar ik vind het zo’n saai ding!

2 likes

Impopulaire mening maar ik vind Molecule 01 niet bijzonder :woman_shrugging:t3:

12 likes

Ik vind molecule echt echt heel vies, heb het al eens eerder gepost, maar vind het echt ruiken naar nieuwe meubels, zo’n fabrieksgeur

6 likes

Eet jij rauw cake beslag of koekjesdeeg?

• Nee vanwege rauw ei (ik eet ook geen andere producten met rauw ei zoals tiramisu)
  • Nee vanwege ongebakken bloem
  • Nee vanwege beide
  • Soms/heel klein beetje
  • Ja heerlijk

0 stemmers