Fish?
nee deze hysterische vuurvlieg
Bekijk Lamaze Freddie De Vuurvlieg - Grijp- en bijtspeelgoed - Knuffel - Spelen en ontdekken op: Lamaze Freddie De Vuurvlieg - Grijp- en bijtspeelgoed - Knuffel - Spelen en ontdekken | bol
Die vind ik wel okƩ maar niet van je moet ze gaan halen.
Die gezichtsbruiner, krijg ik direct vet veel puistjes van. Maar stug blijven proberen want het effect is zo mooi haha, maar heb hem deze week weggegooid.
Donutholes??
Sowieso die hele hype rondom the Ordinary. Heb er nog steeds littekens van
Van die mensen die gelijkheid willen voor iedereen onafhankelijk van geslacht, huidskleur, seksuele voorkeur, etc., en die klimaatverandering tegen proberen te gaan, en anti-fascistisch zijn en zo. Allemaal extreem gedachtengoed
Bedoel je die rode peeling?
Ik dacht dat er nooit iets was tegengevallen maar satisfyer viel wel tegen haha
Nee ik heb gestemd op āer is nog nooit iets tegengevallenā
Noooo die durfde ik niet eens aan
Wel op het EGF. American apparel t-shirts, circle scarf en fris&company tas.
omg Friis en company had ik al helemaal geblokt in mijn geheugen
De kussensloop of een echte circle scarf?
Een echte!
Ik was toen nog relatief jong maar god wat ben ik blij dat dit de forumtrends waren en niet Drunk Elephant shit.
Ein-de-lijk iemand die dit ook zegt. Ik ken alleen maar mensen die fan zijn, maar ik vind het zoān saai ding!
Impopulaire mening maar ik vind Molecule 01 niet bijzonder
Ik vind molecule echt echt heel vies, heb het al eens eerder gepost, maar vind het echt ruiken naar nieuwe meubels, zoān fabrieksgeur
Eet jij rauw cake beslag of koekjesdeeg?
- Nee vanwege rauw ei (ik eet ook geen andere producten met rauw ei zoals tiramisu)
- Nee vanwege ongebakken bloem
- Nee vanwege beide
- Soms/heel klein beetje
- Ja heerlijk
0 stemmers