Nee vanwege bah
Dat vind je niet lekker? Helemaal niks?
Ik vind soms koekjesdeeg nog lekkerder dan de koekjes zelf. Pff dat deeg van de bekende brown butter pecan chocolate chip koekjes
Jaa het is gewoon beter dan het eindproduct zelf.
Ja man ik vreet lepels vol.
Het is ook bah? Die structuur ook brr en idee van rauwe ei/bloem is ook nope
Rauw deeg of beslag
- Lekker
- Meh
- Vies
0 stemmers
Ik bestelde het vaak bij lets dough it maar je kan daar nu alleen nog maar een pakket van 40 euro bestellen. Dat vind ik echt te duur
Ik zag net de volgende foto van een Hema magazine op insta
-verwijderd door moderator-
Er staat dus ‘alles voor jou en je baby, van speen tot seksspeeltje’ met foto van baby
- Ja inderdaad heel raar van de HEMA
- Ik zie niks geks
0 stemmers
Jaa en ik vind die wel OK maar haalt het alsnog niet bij echt deeg wat je zelf maakt voor koekjes.
Heel ongelukkig gekozen maar niet ‘gek’ in de zin van hema wordt stiekem gerund door viezeriken.
Nou echt
Ja vind de cover ook niet aanstootgevend maar wel een bijzondere keuze van reclame maken voor bepaalde producten.
99% van de tijd vind ik de interpretatie van ~outraged moeders veel problematischer en enger dan het bronmateriaal.
Wat zegt het over jezelf als je alles seksualiseert?
Echt precies dit, het leest wel als een zieke mindfuck maar iedereen snapt hopelijk dat er niet mee bedoeld wordt 🫠
Van wie komt deze printscreen?
Ik vind het gedrag van pedohunters ook ziekelijk hoor. Waarom ben je er op zon heftige manier obsessed mee. ( En dan vind ik vooral de mensen die alles omtrent Homosexualiteit als Pedofilie zien ) Soms lijkt het wel alsof het van die mensen zijn die zelf een scheet laten maar om dat te verbloemen dan als eerste roepen “Iehl ruik jij dit ook”
ja ik ben ook benieuwd. tannaz hajeby had er ook een hele boze tiktok over geplaatst
Pedos vermommen zich vaak als pedohunter.
Nee, vind ik echt niet lekker. Vet, boterig, te zoet, mondgevoel vind ik niet prettig. Ik eet ook geen ben en jerry’s cookiedough, vind ik ook niet lekker. Koekjes wel hoor. Zodra het gebakken is vind ik al die smaken veel meer in balans. En lekker krokant.
Och ik start al met snoepen als ik alleen nog maar de boter en suiker gemengd heb en dat rauwe ei kan me echt niet boeien eigenlijk