Stel je persoonlijke vraag #48

Wij waren in groep 7/8 helemaal in de ban van glaasje draaien. Daar hebben we nog speciaal een les over gehad toen de leraren daar achter kwamen om ons daarvoor te beschermen.

9 likes

Jup ik was bang voor klopgeesten en kinderlokkers.

4 likes

Same en pendelen en ouijaboard. Even al onze kinderproblemen voorleggen aan de geesten

9 likes

Van die mails die je moest doorsturen anders werden ‘s nachts je ogen uitgekrabt

11 likes

Wij hadden een gevaarlijke zeemeermin/boze geest in een waterput.

2 likes

Mijn basisschool was relatief nieuw dus de geesten hadden ons nog niet gevonden :stuck_out_tongue:

1 like

Ja en soms zie ik wel eens mensen in het echt en dan denk ik “Wat een leuke man! Bizar want als ik deze op tinder was tegen gekomen had ik hem direct weggeswiped” dus ik vind soms dat gedrag iemand ook wel echt aantrekkelijk kan maken.

4 likes

Heb je wel eens in een bestuur gezeten en/of zit je daar nu in?

• Ja, als voorzitter
  • Ja, als secretaris
  • Ja, als penningmeester
  • Ja, als lid
  • Nee

0 stemmers

Ja, maak ik mij een beetje zorgen om. Maar maak mij ook wel zorgen om extreem links.

1 like

Wat is extreem links?

Bijvoorbeeld de moordenaar van Pim Fortuin.

2 likes

Nah, geen bestuur maar medezeggenschapsraad van de basisschool.

4 likes

dus je maakt je meer zorgen om een specifieke gebeurtenis van 20+ jaar geleden dan om haatdragende uitspraken die (oa) politici zo ongeveer maandelijks doen?

15 likes

Ik vind permanent online extreem links ook wel
. Intens hoor.

Zowel extreemlinks als extreemrechts, denk alleen wel dat er veel meer extreemrechtse mensen zijn op dit moment.

33 likes

Er werd een voorbeeld gevraagd. Zoals gezegd maak ik mij zorgen om extreem rechts en extreem links.
En wat er maandelijks gezegd door politici is inderdaad bizar en zorgelijk.

1 like

Dat was zeker niet mijn intentie om die indruk te wekken.

Huh? hahaha

1 like

Oh hahaha sorry ik dacht dat jouw post een reactie was op dit :stuck_out_tongue_closed_eyes::sweat_smile:

2 likes

Hahaha ik kom er nu pas achter dat ik weer een eigen theorie had bedacht rondom die moord. Wist dat er iets was met een jacht vergunning en ik had er van gemaakt dat Volkert een jager was die boos was dat hij niet meer mocht jagen.

Dacht ff heh hoe is dat links
 Heb maar even gegoolged en ben nu weer up to date haha.

2 likes

Ooh daar zit ik ook in :sweat_smile: dus ja dan ik ook

3 likes