Stel je persoonlijke vraag #48

omg Friis en company had ik al helemaal geblokt in mijn geheugen

5 likes

De kussensloop of een echte circle scarf?

2 likes

Een echte!

Ik was toen nog relatief jong maar god wat ben ik blij dat dit de forumtrends waren en niet Drunk Elephant shit.

4 likes

Ein-de-lijk iemand die dit ook zegt. :joy: Ik ken alleen maar mensen die fan zijn, maar ik vind het zo’n saai ding!

2 likes

Impopulaire mening maar ik vind Molecule 01 niet bijzonder :woman_shrugging:t3:

12 likes

Ik vind molecule echt echt heel vies, heb het al eens eerder gepost, maar vind het echt ruiken naar nieuwe meubels, zo’n fabrieksgeur

6 likes

Eet jij rauw cake beslag of koekjesdeeg?

• Nee vanwege rauw ei (ik eet ook geen andere producten met rauw ei zoals tiramisu)
  • Nee vanwege ongebakken bloem
  • Nee vanwege beide
  • Soms/heel klein beetje
  • Ja heerlijk

0 stemmers

Nee vanwege bah

19 likes

:open_mouth: Dat vind je niet lekker? Helemaal niks?

Ik vind soms koekjesdeeg nog lekkerder dan de koekjes zelf. Pff dat deeg van de bekende brown butter pecan chocolate chip koekjes :heart_eyes:

13 likes

Jaa het is gewoon beter dan het eindproduct zelf.

14 likes

Ja man ik vreet lepels vol.

3 likes

Het is ook bah? Die structuur ook brr en idee van rauwe ei/bloem is ook nope

1 like

Rauw deeg of beslag

• Lekker
  • Meh
  • Vies

0 stemmers

2 likes

Ik bestelde het vaak bij lets dough it maar je kan daar nu alleen nog maar een pakket van 40 euro bestellen. Dat vind ik echt te duur

1 like

Ik zag net de volgende foto van een Hema magazine op insta

-verwijderd door moderator-

Er staat dus ā€˜alles voor jou en je baby, van speen tot seksspeeltje’ met foto van baby

• Ja inderdaad heel raar van de HEMA
  • Ik zie niks geks

0 stemmers

1 like

Jaa en ik vind die wel OK maar haalt het alsnog niet bij echt deeg wat je zelf maakt voor koekjes.

1 like

Heel ongelukkig gekozen maar niet ā€˜gek’ in de zin van hema wordt stiekem gerund door viezeriken.

20 likes

Nou echt :nauseated_face:

6 likes

Ja vind de cover ook niet aanstootgevend maar wel een bijzondere keuze van reclame maken voor bepaalde producten.

4 likes