omg Friis en company had ik al helemaal geblokt in mijn geheugen
De kussensloop of een echte circle scarf?
Een echte!
Ik was toen nog relatief jong maar god wat ben ik blij dat dit de forumtrends waren en niet Drunk Elephant shit.
Ein-de-lijk iemand die dit ook zegt. Ik ken alleen maar mensen die fan zijn, maar ik vind het zoān saai ding!
Impopulaire mening maar ik vind Molecule 01 niet bijzonder
Ik vind molecule echt echt heel vies, heb het al eens eerder gepost, maar vind het echt ruiken naar nieuwe meubels, zoān fabrieksgeur
Eet jij rauw cake beslag of koekjesdeeg?
- Nee vanwege rauw ei (ik eet ook geen andere producten met rauw ei zoals tiramisu)
- Nee vanwege ongebakken bloem
- Nee vanwege beide
- Soms/heel klein beetje
- Ja heerlijk
0 stemmers
Nee vanwege bah
Dat vind je niet lekker? Helemaal niks?
Ik vind soms koekjesdeeg nog lekkerder dan de koekjes zelf. Pff dat deeg van de bekende brown butter pecan chocolate chip koekjes
Jaa het is gewoon beter dan het eindproduct zelf.
Ja man ik vreet lepels vol.
Het is ook bah? Die structuur ook brr en idee van rauwe ei/bloem is ook nope
Rauw deeg of beslag
- Lekker
- Meh
- Vies
0 stemmers
Ik bestelde het vaak bij lets dough it maar je kan daar nu alleen nog maar een pakket van 40 euro bestellen. Dat vind ik echt te duur
Ik zag net de volgende foto van een Hema magazine op insta
-verwijderd door moderator-
Er staat dus āalles voor jou en je baby, van speen tot seksspeeltjeā met foto van baby
- Ja inderdaad heel raar van de HEMA
- Ik zie niks geks
0 stemmers
Jaa en ik vind die wel OK maar haalt het alsnog niet bij echt deeg wat je zelf maakt voor koekjes.
Heel ongelukkig gekozen maar niet āgekā in de zin van hema wordt stiekem gerund door viezeriken.
Nou echt
Ja vind de cover ook niet aanstootgevend maar wel een bijzondere keuze van reclame maken voor bepaalde producten.