Ik was in het weekend ongesteld en daardoor de dagen ervoor en het weekend zelf echt heel emo en somber, en werd vanochtend juist eindelijk weer eens wakker met: jeej, energie!
Hahaha die duim. Zo voel ik me er nu bij ja, omdat ze niet terugbellen. Ik kan die duim door dit forum echt niet meer lezen als “prima”
Ik heb altijd de woensdag vrij gehad en dat is echt heerlijk, 2 dagen werken, dagje vrij, 2 dagen werken en weekend. Helaas heb ik dat nu niet, heb nu de vrijdag, maar dat is mijn opleidingsdag, dus los van schoolvakanties, heb ik eigenlijk helemaal geen vrije dag meer. Ik weet wel dat zodra ik ooit klaar ben met mijn opleiding ik heel snel weer de woensdag vrij wil. Ook top voor mn energie levels, doordat je dus nooit meer dan 2 dagen achter elkaar werkt.
Zit je er net lekker in en dan moet je ineens weer vrij nemen en donderdag begint het riedeltje weer opnieuw. Vraag me af of je dan ook écht vrij hebt of dat je dan in gedachten nog bezig bent met werk. Vind dat echt geen aantrekkelijke dag om vrij te hebben
Ik ben op vrijdag vrij, dan zijn er bijna nooit belangrijke meetings en bijna iedereen werkt thuis. Dus dan heb ik op maandag nooit het gevoel dat ik iets gemist heb of wat extra moet inhalen ofzo. Dat is wel fijn.
Al vraag ik mij soms wel af wat anderen dan op vrijdag wel doen haha.
Ik vind dat heel fijn. Na 2 dagen denk je " yes gelukkig hoef ik morgen niet" en dan heb je 1 dag om bij te komen of iets leuks te doen. En dan hoef je nog maar 2 dagen.
Ik ben dan gewoon echt vrij en het voelt voor mij ook echt niet alsof het riedeltje dan opnieuw weer begint. Ik vind het vervelender om bijvoorbeeld dinsdag of donderdag vrij te zijn. Met de donderdag heb ik dan zoiets van dan ben je net vrij, moet je nog 1 dag en op dinsdag dat gevoel wat jij beschrijft, zit je er net in, ben je weer een dag vrij.
In mijn werk maakt het ook niet zoveel uit, het is nooit af zeg maar, blijft altijd wel iets doorlopen/liggen oid en daar kan ik prima mee dealen. Ik ben daarom ook echt wel wat strenger geworden, vrij is echt vrij. Als ik wat leuks ga doen op mijn vrije dag, dan laat ik ook echt mijn werktelefoon thuis bijvoorbeeld. Als er echt nood aan de man is dan hebben ze ook mn prive nummer wel.
Nee, maar buiten het forum is dat gelukkig in mijn omgeving een gewone neutrale reactie van ok!
Marco
Haha sorry
Ik heb zelf vrijdag, want lekker lang weekend, maar een aantal collega’s werken juist graag de vrijdag. Blijkbaar is dan bijna niemand aan het werk en doen ze de halve dag lekker geen reet en nobody cares
Ben jij bij Het Einde van De School geweest?
- Ja
- Nee
- Nee, maar had ik wel gewild
0 stemmers
Ben je wel eens in De School geweest?
- Ja, vaker
- Ja, een keer
- Ja, maar alleen het restaurant
- Nee
- Nee, maar had ik wel gewild
0 stemmers
Edit: sorry, was anoniem
Wat is het?
Een club in Amsterdam die sinds dit weekend gesloten is.
Waar gaan jullie heen? Ik vind het ook altijd heel leuk!
Haha ik werk wel op vrijdag en heb idd wel het gevoel dat mensen dan minder doen, langer lunchpauze nemen en het om 16u voor gezien houden.
Vrienden van mij hebben gisteren 12,5 uur in de rij gestaan
Omg, wat een hel…
Ik heb een aantal vrienden die er regelmatig kwamen en afgaand op de verhalen snap ik de aantrekkingskracht wel. (Ik verdraag zelf zulke harde muziek/drukte niet.)
Hoorde er hier nooit iemand over, was benieuwd of men van hier er ook kwam.
Ik werk ook graag de vrijdag en dat is mijn meest productieve dag! Juist omdat er minder collega’s zijn die komen binnenvallen voor overleg en blijven kleppen. Dus ik kan in alle rust meters maken op t eind van de week, heerlijk.
Ik ben er afgelopen ADE geweest en had graag nog eens heen gewild maar helaash…
Snap 'm niet