Stel je persoonlijke vraag #48

Marco

Haha sorry

1 like

Ik heb zelf vrijdag, want lekker lang weekend, maar een aantal collega’s werken juist graag de vrijdag. Blijkbaar is dan bijna niemand aan het werk en doen ze de halve dag lekker geen reet en nobody cares

3 likes

Ben jij bij Het Einde van De School geweest?

• Ja
  • Nee
  • Nee, maar had ik wel gewild

0 stemmers

Ben je wel eens in De School geweest?

• Ja, vaker
  • Ja, een keer
  • Ja, maar alleen het restaurant
  • Nee
  • Nee, maar had ik wel gewild

0 stemmers

Edit: sorry, was anoniem

2 likes

Wat is het?

10 likes

Een club in Amsterdam die sinds dit weekend gesloten is.

1 like

Waar gaan jullie heen? Ik vind het ook altijd heel leuk!

2 likes

Haha ik werk wel op vrijdag en heb idd wel het gevoel dat mensen dan minder doen, langer lunchpauze nemen en het om 16u voor gezien houden.

5 likes

Vrienden van mij hebben gisteren 12,5 uur in de rij gestaan :cry:

7 likes

Omg, wat een hel…

Ik heb een aantal vrienden die er regelmatig kwamen en afgaand op de verhalen snap ik de aantrekkingskracht wel. (Ik verdraag zelf zulke harde muziek/drukte niet.)

Hoorde er hier nooit iemand over, was benieuwd of men van hier er ook kwam.

1 like

Ik werk ook graag de vrijdag en dat is mijn meest productieve dag! Juist omdat er minder collega’s zijn die komen binnenvallen voor overleg en blijven kleppen. Dus ik kan in alle rust meters maken op t eind van de week, heerlijk.

4 likes

Ik ben er afgelopen ADE geweest en had graag nog eens heen gewild maar helaash…

2 likes

Snap 'm niet :flushed:

Heb je een favoriete post uit het ongemakkelijke momenten topic? Zo ja, vertel welke?

• Ja!
  • Hmm nee
  • Ja maar meerdere

0 stemmers

2 likes

https://vm.tiktok.com/ZIJnUNJkW/

1 like

Wel echt een van mn favo topics.

Die van @Chesirecat haar opa was wel heel grappig.

3 likes

Oh die ga ik ff opzoeken. Ja als ik een mindere dag heb kan ik daar vaak hard om lachen. Dit was nog van het EGF tijdperk maar ik moet altijd lachen om een post van iemand die met haar collega op de achterbank in de auto zat. Op 1 of ander heel afgelegen hobbelige weg, en ze was wagenziek. Ze was dus misselijk en met die collega had ze niet zo’n goede band? Of het was haar stagebegeleider? Iig, toen zei ze “als ik alleen al naar je kijk word ik al misselijk”. Hahaha

6 likes

Er was hier iemand die niet doorhad dat de supermarkt die nieuw zou openen, nog niet open was. En dat ze dus met haar kar daar liep te shoppen en wel dacht he wat is het rustig en er toen iemand kwam ‘eh mevrouw, we zijn nog niet geopend…’

De originele post was leuker maar het verhaal is me wel bijgebleven :sweat_smile:

35 likes

Jaa de verbouwing in de Lidl!!

8 likes

Iemand die dit filmpje ipv een video werkstuk naar een leraar had gestuurd. Ik ga hier eens in de zoveel tijd nog steeds stuk om.

48 likes

Konijnen foto naar de dokter/huisarts/apotheek (een van die drie hahaha) gestuurd.

20 likes