Tenzij een augurk telt, die eet ik dagelijks
mensen die bijna nooit groenten eten, hoe ziet je avondeten er dan ongeveer uit? ik plan eten altijd om mijn groenten heen dus ik kan me dat niet bedenken??
edit: oh sorry 3938 disclaimers vergeten is geen humble brag k eet gewoon vega en zo min mogelijk dierlijke producten xx
Hier dacht ik vandaag ook nog aan!
Als je groenten eet let je dan meestal erop dat het >200 gram is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik moet zeggen dat ik niet elke dag braaf aan de 250 gram of meer kom. Maar wel elke dag iets van groente. Vind bijna nooit echt appart eet je dan alleen rijst of brood met vleesâŠ
Ik ben al blij als ik ĂŒberhaupt groente eet, dan eet ik gewoon zo veel als ik wil en ga dan niks afwegen ofzo.
Mijn groenten bestaan wel vaak uit tomaten (ja oké is fruit) komkommer, worteltjes enz. Van die snackdingen ipv een broccoli. Vind veel groenten gewoon niet lekker op de manier hoe ik ze ken (slap en doorgekookt) en vind het zonde geld uit te geven aan een bloemkool om iets te proberen en het vervolgens in de prullenbak te gooien omdat het vies is. I know, zo leer ik het nooit lekker klaar te maken maarja.
lol kun je je niet bedenken dat er mensen zijn die pizza of petat als avondeten eten?
Ik heb hier altijd ingevuld maar het is denk ik 5/6 van de 7 dagen. Die andere dagen eet ik bijv. pizza, kaasfondue, spaghetti carbonara, frietjes met een snack etc.
- Ja, leuk
- Nee, hoeft niet van mij
- Ik doe alsof ik het niet leuk vind, maar wil stiekem wel verrast worden
0 stemmers
Ik eet bijna elke dag groenten maar mijn maaltijden plan ik dus echt nooit om groenten heen. Koolhydraten zijn meestal leidend of een bepaalde keuken ofzo. Groenten zijn echt de figuranten in mijn maaltijden.
Is toch ook niet zo lastig om te bedenken dat dat voor iedereen wat anders werkt toch?
Ik heb deze week al drie keer brood als avondeten gegeten, keer met een ei een keer een tosti en een keer met soep. Avondeten is niet mijn ding
Moet nog wel even aanvullen dat door een miljoen allergieĂ«n ik een bijzonder eetpatroon heb, mijn gezin eet wel ânormaalâ
Ik eet juist voor lunch en diner âavondetenâ. Lunch als in een boterham is niet mijn ding haha
Kan je niet even een secret camera plaatsen? Je hebt ons helemaal opgehypt over zijn reactie
Mijn favoriete moment op beeld gaat denk ik zijn als hij om een uur of 8 helemaal verrast en blij is en Grace dan in de instructies pas leest dat het hoofdgerecht 4 uur in de oven moet.
Toen ik een verliefde puber van 16 was had ik een Siemens c60 waar je maar 30 smsjes op kon bewaren. Ik vond het zooooo erg om alle lieve (lees: walgelijk kleffe) smsjes van mijn vriendje te verwijderen dat ik ze opschreef (inclusief mijn reactie) in een opschrijfboekje die speciaal hiervoor was bestemd. Ik heb 2 boekjes vol en vond die laatst. Ik heb 10 smsjes gelezen en moest daarna echt 1.5 uur op gaan bed liggen om bij te komen. Echt zo gĂȘnant en kan gewoon niet bevatten dat dit soort teksten door mijn hersenen zijn geproduceerd
Ik let er niet op maar ik weet zeker dat het dagelijks meer dan 200 gram is
Fruit vind ik moeilijker/gaat minder automatisch!
Vind ik ook is omdat ik fruit los eet en groente in een maaltijd
Zou dit ook tellen voor het dagboekenarchief?
VInd het wel echt te schattig haha
Maar doe je dan ook geen groenten op je brood? Of was dit geen reactie op het groentenverhaal? Als ik een broodje maak zijn dingen als tomaat, komkommer, sla etc. ook onderdeel van het beleg.
Lol ik deed dit ook, alleen ik heb geen idee meer waar die schriften zijn gebleven. Weet niet of ik daar nou blij moet zijnâŠ