Stel je persoonlijke vraag #48

Oh nee ik kan daar gewoon blijven, bij hem thuis. Hij woont in het centrum van londen maar wist niet zo goed hoe ik moest reageren eerlijk gezegd.

7 likes

Oooh dat zou ik wel leuk vinden, tenzij het iemand is bij wie ik niet in een huis wil blijven haha. Is het dan ook een open ticket of echt een vaste datum?

12 likes

Ik zou het leuk vinden als iemand me een reisje samen geeft. Maar wel dat we samen kunnen plannen enzo.

8 likes

Het idee is superlief natuurlijk maar misschien wilde je wel veel liever met de trein of boot?

2 likes

Ik vlieg zelf eigenlijk alleen om mijn beste vrienden of familie te bezoeken, dus ik zou het van hen een heel leuk cadeau vinden! Uit je berichten kan ik echter niet zo goed opmaken of je wel graag bij diegene op bezoek wilt haha. Ik zou het wel ongemakkelijk vinden als ik van een minder goede vriend zoiets zou krijgen - van die vrienden die je wel graag spreekt en waartegen je dan zegt: “Lijkt me leuk om eens bij je langs te komen in Londen!”, maar waarvoor de prioriteit eigenlijk heeel laag is, ofzo.

2 likes

Ja die ene over die zwarte piet en die kleuter die zei wat doet die kkmongool daar op t dak!

En die van jou volgens mij over de gebruikte condooms in de dakgoot en een oom die erachter kwam.

13 likes

Die met die konijnenfoto naar de apotheek en er staat me iets bij over iemand die in een zakje poepte in de paskamer (bij de Hema of H&M???)

2 likes

maar dit zijn wel echt van die klassiekers uit de oude egf topics en grappige forumposts verzameld. want in het huidige ongemakkelijke momenten topic is 90% van de posts iets van ‘omg ik zei pinnen graag bij een pinkassa hihihihi’ of ‘de serveerster zei eet smakelijk en toen zei ik jij ook :see_no_evil::see_no_evil: genant!!!’ en dat soort dingen

25 likes

Die is niet van mij!!! Haha maar die was ook grappig idd. Wie wil zichzelf melden wie dat was? En die ene dat de collega de deur opentrok toen haar baas zat te schijten en toen maar wat werkgerelateerde dingen aan hem ging vragen HAHAHAHA

19 likes

‘de caissière lacht sowieso heel de dag hierom’ (die cassiere is zielloos aan het aftellen tot 5 uur)

4 likes

Wat???

Je moet morgen met de geplande sneeuw met de auto naar werk. Dan rij je het liefst:

• Voor de spits
  • Na de spits

0 stemmers

2 likes

Erna want dan is al het zout goed ingereden (hoop ik dan maar)

4 likes

En het gaat op veel plekken volgens mij vroeg 's ochtends sneeuwen dus als je later gaat heb je een grotere kans dag een deel al weg was.

Ik vond het vanochtend trouwens reuze meevallen! Ook qua files

1 like

Ja ik zit dan idd met de langere spits, ben bang dat ik dan tot 10u thuis zit :upside_down_face: dan mis ik al 2 fysieke afspraken, de belangrijkste is gelukkig wel pas ‘s middags.

1 like

Zon alleen in het zuiden zeker :joy:

3 likes

Ja dat is ook zo, hier was vanmorgen ijzel en later pas sneeuw, gelukkig allemaal heel aangekomen op de bestemming

1 like

Ik heb mijn collega’s al laten weten dat ze me pas weer op kantoor kunnen verwachten als elk spoortje sneeuw en ijzel verdwenen is. No way in hell dat ik nu de weg op durf.

1 like

nog over dat gesprek over leeftijd. Ben nu aan het bijlezen. Ik voel me mijn leeftijd, 30. De jongere ik maar dan met meer geld :joy::pray:t3:enerzijds jong, doe nog veel dingen buitenshuis in t weekend met vriendinnen, ook regelmatig na het werk. Borrelen, hier en daar een avondje uit. Vriendinnenweekenden, logeerpartijtjes. Dat is niet veel veranderd.
Anderzijds voel me met momenten ook oud als we toch (steeds vaker tegenwoordig) met de vrienden er voor kiezen om lekker bij iemand thuis te chillen. Of op zondagmiddag te gaan lunchen of koffiedaten. Maar eigenlijk is dat wel wel geleidelijk aan veranderd, we wonen ook allemaal groter en in “serieuze volwassen” woningen ipv de stinkende studentenkamers waar we zo’n 6,7 jaar geleden in zaten. Het is ook heel heel chill om nu dus bij elkaar thuis te kunnen borrelen.
Ja een soort upgrade van onszelf, van onze jaren als twintigers als arme studenten. Ook voel ik me ouder omdat ik weet dat ik nog steeds die twintigjarige ben, maar echt met meer levenservaring. Workwise, maar ook onzekerheden, ik ken mezelf heel goed. Ken mijn kwaliteiten en mijn valkuilen. Boeit me echt zero hoe ik erbij loop. ook voel ik me echt ouder door de mensen om mij heen die ouder worden. En ik zelf ook: hier en daar grijze haren ineens, slaaprimpels die er wat langer over doen om uit m’n gezicht te gaan. Als ik terugblik op dingen, is dat verrassend genoeg ineens 10 jaar geleden terwijl ik in de veronderstelling was dat dat pas 4 jaar geleden was, bijvoorbeeld haha. Nouja op zulke momenten voel ik me echt wel ouder dan 30, op de een of andere manier.

Ik voel me trouwens soms ook intens jong als ik me realiseer dat er vrouwen zijn van mijn leeftijd die al 1 of meer kinderen hebben. Dat is soms een mindfuck :joy:

17 likes

Ik ook! Ik heb èindelijk vrede met mezelf dat ik heel graag kinderen zou willen maar het heeel erg eng vind (ik heb lang gedacht dat ik het echt niet zeker wist), maar de weg ernaartoe lijkt me nog zo lang! Ik voel me op dat vlak echt een kind, terwijl dat natuurlijk helemaal nergens op slaat en mijn beste vriendin nota bene moeder werd toen we 19 waren, haha.

3 likes