Stel je persoonlijke vraag #48

Heb je een favoriete post uit het ongemakkelijke momenten topic? Zo ja, vertel welke?

• Ja!
  • Hmm nee
  • Ja maar meerdere

0 stemmers

2 likes

https://vm.tiktok.com/ZIJnUNJkW/

1 like

Wel echt een van mn favo topics.

Die van @Chesirecat haar opa was wel heel grappig.

3 likes

Oh die ga ik ff opzoeken. Ja als ik een mindere dag heb kan ik daar vaak hard om lachen. Dit was nog van het EGF tijdperk maar ik moet altijd lachen om een post van iemand die met haar collega op de achterbank in de auto zat. Op 1 of ander heel afgelegen hobbelige weg, en ze was wagenziek. Ze was dus misselijk en met die collega had ze niet zo’n goede band? Of het was haar stagebegeleider? Iig, toen zei ze “als ik alleen al naar je kijk word ik al misselijk”. Hahaha

6 likes

Er was hier iemand die niet doorhad dat de supermarkt die nieuw zou openen, nog niet open was. En dat ze dus met haar kar daar liep te shoppen en wel dacht he wat is het rustig en er toen iemand kwam ‘eh mevrouw, we zijn nog niet geopend…’

De originele post was leuker maar het verhaal is me wel bijgebleven :sweat_smile:

35 likes

Jaa de verbouwing in de Lidl!!

8 likes

Iemand die dit filmpje ipv een video werkstuk naar een leraar had gestuurd. Ik ga hier eens in de zoveel tijd nog steeds stuk om.

48 likes

Konijnen foto naar de dokter/huisarts/apotheek (een van die drie hahaha) gestuurd.

20 likes

Iemand heeft mij een vliegticket cadeau gegeven als verjaardagscadeau. Ik vind het heel aardig maar ook een beetje vreemd om dat als cadeau te geven. Het gaat overigens gewoon maar om londen hoor.

Vind je dit een leuk cadeau?

• Ja leuk!
  • Ik weet het niet
  • Nee omg vliegen is echt de hel
  • Nee

0 stemmers

Voelt alsof ik word ingevlogen ofzo

1 like

Ja zonder hotel ed is het meer een kostenpost, tenzij ik al van plan was om te gaan, dan is het anders. Ik wil dat soort uitgaven zelf bepalen eigenlijk.

33 likes

ja alleen vlucht = irritant maar vlucht met verblijf = leuk

6 likes

Oh nee ik kan daar gewoon blijven, bij hem thuis. Hij woont in het centrum van londen maar wist niet zo goed hoe ik moest reageren eerlijk gezegd.

7 likes

Oooh dat zou ik wel leuk vinden, tenzij het iemand is bij wie ik niet in een huis wil blijven haha. Is het dan ook een open ticket of echt een vaste datum?

12 likes

Ik zou het leuk vinden als iemand me een reisje samen geeft. Maar wel dat we samen kunnen plannen enzo.

8 likes

Het idee is superlief natuurlijk maar misschien wilde je wel veel liever met de trein of boot?

2 likes

Ik vlieg zelf eigenlijk alleen om mijn beste vrienden of familie te bezoeken, dus ik zou het van hen een heel leuk cadeau vinden! Uit je berichten kan ik echter niet zo goed opmaken of je wel graag bij diegene op bezoek wilt haha. Ik zou het wel ongemakkelijk vinden als ik van een minder goede vriend zoiets zou krijgen - van die vrienden die je wel graag spreekt en waartegen je dan zegt: “Lijkt me leuk om eens bij je langs te komen in Londen!”, maar waarvoor de prioriteit eigenlijk heeel laag is, ofzo.

2 likes

Ja die ene over die zwarte piet en die kleuter die zei wat doet die kkmongool daar op t dak!

En die van jou volgens mij over de gebruikte condooms in de dakgoot en een oom die erachter kwam.

13 likes

Die met die konijnenfoto naar de apotheek en er staat me iets bij over iemand die in een zakje poepte in de paskamer (bij de Hema of H&M???)

2 likes

maar dit zijn wel echt van die klassiekers uit de oude egf topics en grappige forumposts verzameld. want in het huidige ongemakkelijke momenten topic is 90% van de posts iets van ‘omg ik zei pinnen graag bij een pinkassa hihihihi’ of ‘de serveerster zei eet smakelijk en toen zei ik jij ook :see_no_evil::see_no_evil: genant!!!’ en dat soort dingen

25 likes

Die is niet van mij!!! Haha maar die was ook grappig idd. Wie wil zichzelf melden wie dat was? En die ene dat de collega de deur opentrok toen haar baas zat te schijten en toen maar wat werkgerelateerde dingen aan hem ging vragen HAHAHAHA

19 likes