Vond het best leuk om naartoe te gaan maar ondertussen zijn vrijwel alle winkels die het “bijzonder” maakte weg. Helaas niet echt de moeite meer
Omdat ik in de buurt woon en een aantal winkels waar ik graag kom bij elkaar zitten, maar als ik niet binnen 20 minuten er zou zijn, zou ik er niet heen gaan.
Dat inderdaad.
Echt slechte ervaringen met hulpverlening in zo’n mate (traumatische) dat ik zorgmijder geworden ben terwijl ik wel hulp nodig heb…
Zo mee eens. Tijdens mijn bevalling wilde een mannelijke verloskundige een check doen en hij werd teruggefloten want in mijn dossier stond dat ik geen mannelijke hulpverlening wilde wegens een verleden met huiselijk geweld. Dat huiselijk geweld klopt maar het was mijn stiefmoeder. Een arts heeft gewoon aangenomen dat het een man was en ik daardoor geen enkele man meer in mijn buurt wilde.
Aangezien dit hot topic is in elke krant en vooral in Amsterdam:
Heb je een niet-monogame relatie?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Voor mensen zonder relatie, zou je het willen?
- Ja
- Nee
- misschien
0 stemmers
Ik wilde naar de Bath & Bodyworks en Victoria’s Secret en die waren net dicht, vond het verder tegenvallen
Zo staat er ergens in mijn dossier/verwijzing naar psych nummer 5 dat ik sociaal geïsoleerd ben
Kwam ik ook pas heel laat achter, geen idee wie dat er in heeft gezet en waarop dit is gebasseerd
Eens in het halfjaar. Hun Paagman is geweldig! Daarna ben ik kapot en wil ik de rest van de week slapen.
@Lentex volgens mij kan je dat toch laten weghalen als het niet klopt? @Hippe_kikker dit weet jij toch?
Ik vind het al moeilijk om met mensen om te gaan. Laat staan een relatie met meerdere personen hebben
In aanvulling hierop, wat heb je liever?
- De mall
- Het oude Leidschenhage
0 stemmers
En waar kom/kwam je vaker?
- Ik ga nu vaker naar de mall
- Ik ging vaker naar Leidschenhage
0 stemmers
Uiteindelijk vond ik Leids leuker dan wat het nu is, vooral omdat het nu altijd zo druk is.
Ben echt verbaasd dat bijna niemand op u dont have to call stemt. Is echt mijn all time faveeee
Mariah Carey editie, gebaseerd op haar greatest hits:
- Vision of Love
- Love Takes Time
- Someday
- I Don’t Wanna Cry
- Emotions
- Can’t Let Go
- Make It Happen
- I’ll Be There
- Dreamlover
- Hero
- Without You
- Anytime You Need a Friend
- Endless Love
- Fantasy
- One Sweet Day
- Always Be My Baby
- Forever
- Underneath The Stars
- Honey
- Butterfly
0 stemmers
- wie is Mariah Carey???
0 stemmers
Ik heb alleen maar One Sweet Day gekozen omdat Heartbreaker er niet tussen stond.
Ik mis all I want for Christmas
Blame Google!!! Ik mis zelf ook fly like a bird 2006 grammy’s editie
Ik stond ook al op het punt om te rellen. En ik mis de soundtrack van Prince of Egypt
Oké voor de echte liefhebbers nog 1. Als ik wat ben vergeten moet je zelf maar een poll maken!!! Part 2, Mariah Carey:
- Touch my body
- Fly like a bird
- It’s like that
- I know what you want
- Heartbreaker
- Obsessed
- Get your number
- Beautiful
- Shake it off
- Against all odds
- O holy night
- All I want for christmas is you
- Loverboy
- I’ll be loving you long time
- My all
- We belong together
0 stemmers
Buren die in een woonwijk met een drone vlak langs de ramen van mensen vliegen.
(Een drone heeft volgens mij bijna altijd een cameraatje, je ziet dan op je afstandsbediening wat de drone ziet. Dit betekent niet automatisch dat er opnamen worden gemaakt. )
- Ik zie geen probleem
- Beetje irri maar ik zou er ook niets van zeggen
- Zou zeggen dat ik dat liever niet heb, maar ik maak er geen groot issue van
- Fucking invasief, ik wil dit niet hebben!
0 stemmers