Stel je persoonlijke vraag #48

Mag ook niet

8 likes

Werd ook vaker langs “onze” flat gevlogen :cold_sweat: Vond het zo kut.

Denk je dat het je goed zou doen als je een maand niet op het forum zou komen?

• ja
  • nee (geen verschil)
  • nee het zou dan minder goed met me gaan

0 stemmers

3 likes

Ik weet dat ze extreem getalenteerd is, maar ik vind haar stemgeluid wanneer ze hoogt zingt zo hoog en schel dat ik er gek van wordt.

Enige nummer van haar dat ik luister is I know what you want vanwege Busta Rhymes en dat zij zelf vooral fluistert en weinig uithalen doet.

7 likes

Ik heb een illusie dat ik dan ineens heel productief ga zijn qua werk maar dan vind ik vast wat anders om me af te leiden

5 likes

Witblonde kinderen ?

• IMG_2817
  • Neutraal

0 stemmers

3 likes

Heb jij meer goede vrienden of meer lippenbalsems?

• Goede vrienden
  • Lippenbalsems

0 stemmers

Uit:

6 likes

Alleen al in mijn dagelijkse handtas zitten 6 lippenbalsems. Ik wil niet weten wat er nog in mijn badkamerkastjes + alle andere tassen ligt.

5 likes

En ook nog goede lippenbalsems!!

2 likes

Haha hier ook. Ik hoorde ooit iemand zeggen dat ze nog nooit een lipbalsem had opgemaakt. Ik maak elke maand wel een lippenbalsem op, denk ik.

Ik heb het idee dat veel witblonde kinderen op latere leeftijd veel donkerder haar hebben gekregen. Zoveel vrienden en collega’s enzo met jeugdfoto’s met van dat melkboerenhondenhaar en nu lichtbruin oid. Alsof de kleur nog effe 10 jaar moet intrekken ofzo

4 likes

Melkboerenhondenhaar is toch niet witblond. Dat is meer wat witblonde kinderen later krijgen. Weet er alles van want ben er zo een.

11 likes

You are right. Altijd gedacht dat ze daarmee van dat witte, blonde haar bedoelden. Doet alsnog niks af aan mijn verhaal; dat dat witte haar vaak nog verandert van kleur.

1 like

Ik heb nog nooit van melkboerenhondenhaar gehoord. Ik ga nu googlen hoe jij er blijkbaar uitziet.

4 likes

Heel saai.

3 likes

Dat is toch gewoon zo? Blond haar wordt vaak donkerder als je ouder wordt. Eumelanine maakt je haar donkerder, dit is nog niet “geactiveerd” in kinderen. En het neemt ook toe naarmate je ouder wordt.

Ik denk dat er echt heel weinig volwassenen zijn met natuurlijk witblond haar.

11 likes

Ik was als kind echt wit blond, toen inderdaad ietsje donkerder licht/ goudblond.
Nu word ik grijs dus ik ben ik straks weer zo wit als vroeger :smile:

Edit: Grappig, ik wist niet van de verschillende melanine zoals eumelanine en feomelanine!

4 likes

Ja mijn man was vroeger wit blond en nu donker bruin bijna zwart. Ik was wit blond en nu donker blond. Zijn heel weinig mensen die echt zo licht blijven ja :sweat_smile:.
Je ziet het voor m’n gevoel wel een beetje aan de wenkbrauwen of een kind later heel donker of gewoon blond wordt!

Meest satisfying poll ooit

1 like

Maar waarom dan 99% en geen 100??? :thinking:

4 likes