Welke ringen heb jij (gehad?)
- Duimring
- Teenring
- Stemmingsring (zoân ring die verkleurt)
- Een ringetje door je nagel
- Geen van allen
0 stemmers
Welke ringen heb jij (gehad?)
0 stemmers
Ik kan er maar een kiezen maar ik had toch echt een teenring en een stemmingsring als supercoole twaalfjarige.
Ik had een ringetje door mân nagel, zat een ieniminie boortje bij om dat gaatje te kunnen maken. Echt lang prutsen om het erdoor te krijgen en vervolgens overal blijven hangen met je nagel
Hoe heb jij een badjas het liefst?
0 stemmers
Ik heb gisteren een badjas gekocht en de verkoopster gaf me mijn eigen maat aan, gekkigheid. Ik kan me niet voorstellen dat iemand niet vrijwillig kiest voor méér badstof.
Ik las door de navel dus dat wilde ik al aanvinken
Ik doe daarom gewoon die van mijn moeder aan
Sowieso iets te groot! Maar veel te groot is onhandig want dan gaat dat touw wat om je middel moet over de vloer slepen, en ik ben daar al meerdere keren over gestruikeld bij de badjas van mân vriend of zoân hotel badjas. Maar je hebt een badstoffen badjas? Heb je een link? Ik kan nooit een goede vinden, de meeste zijn van fleece.
Ik maak een strik met de riem van mijn badjas, kan ik aanbevelen! Die van mij is van Upim, denk niet dat je die in NL kunt vinden, maar ik ben er erg content mee. Lekker dik badstof, heb er lang naar gezocht!
In het geval je een bovenverdieping hebt, dweil je die even vaak als de benedenverdieping?
0 stemmers
Ik kreeg net even een realisatie dat ik dat dus bijna nooit doe, op de badkamer na.
De badkamer en waar ik mn haar die eens per week (die laatste ivm haarlak en sea salt spray wat echt ranzig wordt op de vloer), de keuken en bijkeuken ook oedere week ivm katten/koken, maar de rest alleen als het vies is.
Heb jij een kleedje onder/voor jouw toilet?
0 stemmers
Ik vraag me af of dat nog iets van nu is eigenlijk
Ik kom boven eigenlijk ook niet met schoenen en beneden wel, anders zou het wel even vaak zijn denk ik
Ik vind dat altijd zoân goor idee met rondspetterende urini
Normaliseer zittend plassen!!!
Maar anders is het wel echt goor idd, ik heb er alleen boven 1 omdat ik die bij de badmat kreeg en stiekem is heel lekker als je snachts moet plassen
Als je moet opnoemen wat je allemaal gedaan hebt vandaag, ben je dan zo iemand die alles in delen hakt? Bv âgedoucht, omgekleed, haren gedaan, make-up gedaanâ in plaats van âklaargemaaktâ. âWasje gedraaid, opgehangen en opgevouwenâ ipv âde was gedaanâ. âOpgeruimd, afgestoft, gestofzuigd en gedweildâ ipv âschoongemaaktâ.
0 stemmers
Ook lang niet iedereen doet de deksel op de bril tijdens het doorspoelen.
Neuh, ik begin direct een heel langdradig en saai verhaal met allemaal zijsprongetjes
Alleen boven. Want daar stap ik uit de douche.
Ik lees echt heel veel berichten van mensen die ziek zijn met allerlei (verkoudheids/hoest)klachten. Testen jullie nog op corona?
0 stemmers