Stel je persoonlijke vraag #48

Welke ringen heb jij (gehad?)

• Duimring
  • Teenring
  • Stemmingsring (zo’n ring die verkleurt)
  • Een ringetje door je nagel
  • Geen van allen

0 stemmers

3 likes

Ik kan er maar een kiezen maar ik had toch echt een teenring en een stemmingsring als supercoole twaalfjarige.

5 likes

Ik had een ringetje door m’n nagel, zat een ieniminie boortje bij om dat gaatje te kunnen maken. Echt lang prutsen om het erdoor te krijgen en vervolgens overal blijven hangen met je nagel :joy:

8 likes

Hoe heb jij een badjas het liefst?

• In mijn eigen maat
  • Iets te klein
  • Veel te klein
  • Iets te groot
  • Veel te groot

0 stemmers

Ik heb gisteren een badjas gekocht en de verkoopster gaf me mijn eigen maat aan, gekkigheid. Ik kan me niet voorstellen dat iemand niet vrijwillig kiest voor méér badstof.

8 likes

Ik las door de navel dus dat wilde ik al aanvinken :grin:

1 like

Ik doe daarom gewoon die van mijn moeder aan :joy:

1 like

Sowieso iets te groot! Maar veel te groot is onhandig want dan gaat dat touw wat om je middel moet over de vloer slepen, en ik ben daar al meerdere keren over gestruikeld bij de badjas van m’n vriend of zo’n hotel badjas. Maar je hebt een badstoffen badjas? Heb je een link? Ik kan nooit een goede vinden, de meeste zijn van fleece.

2 likes

Ik maak een strik met de riem van mijn badjas, kan ik aanbevelen! :ok_hand:t2: Die van mij is van Upim, denk niet dat je die in NL kunt vinden, maar ik ben er erg content mee. Lekker dik badstof, heb er lang naar gezocht!

4 likes

In het geval je een bovenverdieping hebt, dweil je die even vaak als de benedenverdieping?

• Ja even vaak
  • N.v.t.
  • Ik dweil de bovenverdieping vaker
  • Ik dweil de benedenvloer vaker
  • Dweilen? Dat doe ik nooit

0 stemmers

Ik kreeg net even een realisatie dat ik dat dus bijna nooit doe, op de badkamer na.

1 like

De badkamer en waar ik mn haar die eens per week (die laatste ivm haarlak en sea salt spray wat echt ranzig wordt op de vloer), de keuken en bijkeuken ook oedere week ivm katten/koken, maar de rest alleen als het vies is.

4 likes

Ik heb deze: herenbadjas donkerblauw - HEMA

5 likes

Heb jij een kleedje onder/voor jouw toilet?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vraag me af of dat nog iets van nu is eigenlijk

3 likes

Ik kom boven eigenlijk ook niet met schoenen en beneden wel, anders zou het wel even vaak zijn denk ik

2 likes

Ik vind dat altijd zo’n goor idee met rondspetterende urini :sick:

31 likes

Normaliseer zittend plassen!!!
Maar anders is het wel echt goor idd, ik heb er alleen boven 1 omdat ik die bij de badmat kreeg en stiekem is heel lekker als je snachts moet plassen

5 likes

Als je moet opnoemen wat je allemaal gedaan hebt vandaag, ben je dan zo iemand die alles in delen hakt? Bv ‘gedoucht, omgekleed, haren gedaan, make-up gedaan’ in plaats van ‘klaargemaakt’. ‘Wasje gedraaid, opgehangen en opgevouwen’ ipv ‘de was gedaan’. ‘Opgeruimd, afgestoft, gestofzuigd en gedweild’ ipv ‘schoongemaakt’.

• Zo ben ik nooit
  • Wtf wie doet dat nou, ik niet
  • Zo kan ik in een bepaalde context wel zijn
  • Ja that’s me

0 stemmers

Ook lang niet iedereen doet de deksel op de bril tijdens het doorspoelen.

2 likes

Neuh, ik begin direct een heel langdradig en saai verhaal met allemaal zijsprongetjes

1 like

Alleen boven. Want daar stap ik uit de douche.

2 likes

Ik lees echt heel veel berichten van mensen die ziek zijn met allerlei (verkoudheids/hoest)klachten. Testen jullie nog op corona?

• Nee
  • Ja

0 stemmers