Stel je persoonlijke vraag #48

Ja als hier mensen over de vloer zijn geweest maken we altijd de hele wc schoon daarna, vind het echt een vies idee dat alles om het toilet heen onder de spetters zit. :sob:

5 likes

“Het is dun buiten”

• Dit zeg/ken ik
  • Dit zeg/ken ik niet

0 stemmers

Mijn vriend zegt dit als het buiten fris is
 vind het zo raar?? We komen gewoon uit dezelfde regio maar ik ken letterlijk niemand die dit zo zegt.

2 likes

Alsof het diarree regent

36 likes

Ik heb nu op ‘zelden’ gestemd, maar toen mijn acnĂ© nog hoogtij vierde was dat echt een ander verhaal.

5 likes

Mijn oma zei wel als het bijvoorbeeld wel lekker weer is maar nog wat fris: “het windje is nog dun”

4 likes

Wat vind je van deze kruiden/specerijen? Zelf bepalen of je vers of uit potje bedoelt.

Koriander

• Lekker
  • Mwah
  • Vies
  • Nooit geproefd

0 stemmers

Peterselie

• Lekker
  • Mwah
  • Vies
  • Nooit geproefd

0 stemmers

Kaneel

• Lekker
  • Mwah
  • Vies
  • Nooit geproefd

0 stemmers

Oregano

• Lekker
  • Mwah
  • Vies
  • Nooit geproefd

0 stemmers

Nootmuskaat

• Lekker
  • Mwah
  • Vies
  • Nooit geproefd

0 stemmers

Basilicum

• Lekker
  • Mwah
  • Vies
  • Nooit geproefd

0 stemmers

Munt

• Lekker
  • Mwah
  • Vies
  • Nooit geproefd

0 stemmers

Tijm

• Lekker
  • Mwah
  • Vies
  • Nooit geproefd

0 stemmers

Rozemarijn

• Lekker
  • Mwah
  • Vies
  • Nooit geproefd

0 stemmers

Kurkuma

• Lekker
  • Mwah
  • Vies
  • Nooit geproefd

0 stemmers

Kardemon

• Lekker
  • Mwah
  • Vies
  • Nooit geproefd

0 stemmers

Komijn

• Lekker
  • Mwah
  • Vies
  • Nooit geproefd

0 stemmers

4 likes

Koriander smaakt naar zeep. Had het laatst in een gerecht in een restaurant, super kut

11 likes

Ja het kan echt een gerecht zo verpesten als je het naar zeep vindt maken. Zo overheersend, als ik verwacht dat er misschien koriander in zit vraag ik het altijd van tevoren en of ze het alsjeblieft weg kunnen laten. Want ook al vis je die koriander eruit ik blijf het proeven.

Eet jij wel eens bij de Subway? Want ik begrijp niet hoe dat bedrijf bestaat. Het ziet er niet lekker uit en ik ken niemand die daar eet.

• Regelmatig
  • Soms
  • Zelden
  • Nooit

0 stemmers

Het ruikt lekker als je langsloopt, maar ik moet er niet aan denken om er te eten.
Het zit hier ook echt in een gek pand waar de huur wel hartstikke hoog moet zijn.

2 likes

Justice voor nootmuskaat. Ik vond het als kind zo goor door de puree en had heel sterk een herinnering (dacht ik) aan hoe het rook en smaakte. Maar laatst had ik eggnog gemaakt en daar nootmuskaat voor gekocht en het ruikt en smaakt in zoete dingen echt goddelijk.

5 likes

Vraag me echt af hoe kan dat het wereldwijd precies hetzelfde ruikt als je er voorbij loopt :rofl:
Ofja wereldwijd weet niet zeker maar in Europa zeker wel.

3 likes

Laatst voor het eerst in jaren gedaan en het was niet lekker

2 likes

Ik vind het af en toe echt heel vies lekker. Maar ik vind van die magnetron cheeseburgers ook vies lekker, dus ik heb sowieso geen culinaire smaak haha.

11 likes

Ik las ergens dat het franchise model haast iets weg heeft van een MLM model. Dat je grote kortingen krijgt hoe meer mensen je aanmeldt, en dat het qua instap heel erg mee valt. Was in de VS zo erg inmiddels dat je vaak in 1 mall meerdere Subway’s hebt, en daar ook allemaal leeg.
Geen idee of het waar is maar klinkt wel shady?

2 likes

Onderweg naar mijn vorige baan deed ik het soms. Haalde dan de veggie delite met chipotle saus, qua prijs was het net zo duur als een broodje bij de AH to go maar bij Subway had je nog iets van groenten ipv een verlepte tomaat. Maar het valt idd wel in de categorie vies lekker.

2 likes

Ik kan me daar dus zo niks bij voorstellen. Ik weet dat sommigen het zo proeven, maar ik vind het echt een verrijking bij veel maaltijden

4 likes

Ja klopt, is heel shady, toevallig van de week deze John Oliver video erover gezien

4 likes

Ik vind die zeepsmaak dus eigenlijk niet vies. Ik proef wel echt zo’n oude oma nivea blok maar vind dat eigenlijk wel lekker

2 likes

Daar kan ik me dus weer helemaal niks bij voorstellen. Ik vind het echt al naar zeep ruiken en ja kan voor mij net zo goed een fles dreft door m’n eten gooien, zelfde effect, haha.

2 likes