Toevallig gisteren er eentje bij de Bijenkorf gehaald en daar hadden ze enorm veel badstoffen jassen.
Ik ben zoo blij dat ik dat ākoriander smaakt naar zeepāgen niĆ©t heb want ik vind koriander echt fantastisch. Vind het zoo ontzettend lekker.
Ik heb er als puber gewerkt en toen was het altijd best druk, ook omdat er toen volgens mij nog het idee heerste dat het gezond was (toen ik twee kilo mayo door een klein pakje tonijnstukjes stond te gieten kwam ik er al vrij snel achter dat dat niet zo was). Maar ik zie er nu eigenlijk nooit meer iemand? Haal het zelf heeel soms nog wel eens als ik een kater heb, daar is het vaak perfect voor.
Ohja die koekjes waren zo lekker! Was er idd ook verslaafd aan. Maar paar weken geleden weer eens geprobeerd en veel minder lekker dan ik mij kon herinneren. Misschien een oude batch oid
Jaa subway is echt ultiem katervoer voor mij, net als de mac, zoān broodje tuna melt en een koekje
Ohhh nu snap ik waarom ik oude mensen soms naar koriander vind ruiken, misschien gebruiken ze dan zoān blok zeep.
Ik woonde vroeger heel dicht bij de Subway en kocht veel te vaak de koekjes en mn vriend en ik hadden dan ook specifieke tijdstippen ontdekt dat we ze niet kochten omdat je dan meer kans had dat ze taai waren.
Ben nu copy cat recepten aan het zoeken want nu wil ik ze ook. Die met macadamia
Dille
Koriander (inderdaad zeep, heel minimaal kan ik het wel hebben), munt (een tube tandpasta door je eten) en citroengras (veel te aanwezig).
Ik vraag me ook af of het echt een gen is of een fabeltje. Ik vond het vroeger ook naar zeep smaken, maar de laatste jaren vind ik het heerlijk. Dus het is wellicht ook gewoon een kwestie van gewenning.
Foelie en nootmuskaat. Nootmuskaat vind ik prima in baksels, maar in hartige gerechten vind ik het te overheersend.
En ik ben geen fan van anijsachtige smaken.
ja ik zei dat hier ook een keer haha, ik ben er nooit echt ingedoken maar het klinkt echt als zoān āje eet spinnen in je slaapā-verhaal
Ja dit vraag ik mij ook af! Als ik een paar jaar geleden iets at met koriander, dan hoefde ik het hele gerecht niet meer. Maar in de loop van de tijd steeds vaker beetjes koriander door maaltijden gegeten en nu lust ik het wel! Herken nog wel de zeep smaak, maar lang niet zo heftig als in het begin.
Ik denk dit dus van mensen die koriander ĆØcht lekker vinden. Ik kan mij er gewoon totaal geen voorstelling van maken dat er mensen zijn die het niet naar zeep vinden smaken.
Haha wat overdreven. Het zijn gewoon broodjes, geen vergif. Jaren geleden ging ik er regelmatig naartoe omdat het op zoān kutstation in maarssen zat. Best prima, ik vroeg dan meestal wat de medewerkers zelf aanraden.
Nou, van deze 3 liever een belegd broodje van:
- La place
- Subway
- Bakker bart
0 stemmers
Wel als kind, dus het telt niet helemaal. Door twee vriendinnetjes die zichzelf dan super grappig vonden. Vond het toen echt niet leuk haha.
Adres please!
Ja je had ooit een app of website waar je iemands nummer in kon vullen en een verhaal kon kiezen en dan werd je gebeld. Bij mij ging het over dat ik geluidsoverlast ofzo had veroorzaakt? Ik vond het echt niet grappig toen haha
Hoe actief ben jij met je financiƫn bezig?
- Ik check elke dag mān bank accounts
- Ik ben recent overgestapt naar een bank voor hogere rente
- Ik doe aan beleggen
- Ik doe aan beleggen / zet geld opzij voor pensioen
- Ik heb een bankrekening met verschillende potjes
- Ik heb een boodschappen budget / ik let heel erg op hoeveel ik uitgeef aan boodschappen
- Ik doe een no spend challenge of maand
- Ik let vrij weinig op mijn financiƫn
- Ik zou meer erop willen letten / bewuster met geld om willen gaan
- Ik heb bepaalde budgetten (voor bijv. horeca) en als het geld op is dan ga ik ook echt niet (of haal het uit een ander potje)
- Ik ben meer met de financiƫn bezig dan mijn partner
- Ik leef met de dag
0 stemmers