Stel je persoonlijke vraag #48

Hoe bedoel je?

Ja dit was wel een VVD-nest en daar associeer ik het ook mee :smiling_face_with_tear: maar ik snap het wel meer dat je je kind dan thuis laat wonen als het tenminste een plan heeft, mijn broer was meer een Alfie Allen situatie

4 likes

Dat mag hoor :sweat_smile:

ook even hoe duur het cadeau was wat je van deze persoon ontvangen hebt de laatste 3 jaar.

1 like

haha nou dan zou ik me geen zorgen maken want die had een prominente rol in game of thrones

2 likes

ik ging echt uit van 5 euro pp erbij ofzo. en dat zou me ook niet boeien maar ik zou dat wel vragen aan de rest

1 like

Tja, ik heb het niet altijd breed. Zeker niet als opeens aan het einde van de maand in zicht is en ik zonder waarschuwen onverwachte kosten krijg. Dan is een 1,50 nog prima te doen, maar wil echt niet opeens dat men denkt dat ze 5 euro meer kunnen vragen.
Ben me er ook bewust van dat ik veel minder dan het forum verdien en dat het voor velen anders zit.

22 likes

Ja en of de jarige “”“toevallig”"" altijd degene is die zelf nooit de tikkies betaalt en jij maar 1,50 extra betalen dit jaar en volgend jaar TWEE EURO VIJFTIG en zo escaleert het binnen 10 jaar naar een serieuze vermogenskloof

1 like

Oh ik eigenlijk alleen als het boven de knie is.

Ooit was er een tijd dat vrouwen driekwartbroeken droegen :stuck_out_tongue_closed_eyes: :cry:

Vind je dit onder blote benen vallen?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Ik denk nog steeds aan mn basisschooljuffen met driekwart esprix broeken. Hoe heet dat merk ook alweer. =pris, zoiets.

Ik denk dat het ook ligt aan hoe comfortabel je financieel bent. Sommige moeten echt elk dubbeltje drie keer omdraaien, dan is vijf euro extra aan een cadeau geven al snel te veel.

Maar als dat zo is, moet je dat ook aangeven aan de vriendengroep

13 likes

Ahhhh daar issie: de disclaimer, de nuance, de uitleg waardoor de forumopinie zich niet langer tegen jou keert

14 likes

Esprit?

2 likes

Hee Vikkie, jij wilde toch alle details?

14 likes

Omg ja, ik zat te googlen naar esprix, =prix, en ik kwam op koffieapparaten uit.

Jawel hoor!

2 likes

Voor de hippe jonge juffen was het edc by esprit :joy: ik kocht daar ook heel veel want het was toen nog een van de weinige winkels met een tall lijn!

4 likes

Nee! Want als ik het langs zie komen is de kleur altijd net te licht of te donker of met zo’n glans laagje.

Ik ben team 365 dagen per jaar bruine benen

3 likes

Ja maar wel het liefst in de initiele post, want dit gebeurt altijd op dit forum :’’) “ik moet 1,50 extra betalen, vind dat eigenlijk niet kunnen” “dat is een tikkeltje gierig van je” “ja nee maar ik kan het eigenlijk niet betalen”, ja zeg dat dan gelijk, dat bepaalt toch alles?? Als jouw financiele situatie zo is dat je 1,50 aan onverwachte uitgaven op maandbasis eigenlijk niet kunt dragen, ja dan is het toch evident dat niemand gaat zeggen “nou gierig hoor”, dan denkt toch iedereen: dat is superkut voor je, wat vervelend dat je ongevraagd toch in deze situatie beland bent, misschien kun je XYZ doen (en er is zelfs wel meermaals aangeboden om te betalen voor een forummer)

Maar van iemand zonder financiele problemen die gewoon een principieel punt wil maken van 1,50 extra betalen voor een kado zou ik denken: doe niet zo fucking gierig man

7 likes

Ik zou gewoon heel erg blij zijn dat iemand de moeite neemt om een cadeau te regelen, je hoeft er zelf niets voor te doen behalve het slechts te betalen. Ik zou eerder gepikeerd zijn als iemand moeilijk doet over die 1,50 terwijl ik zelf alle moeite er in stop

13 likes

Ik kan niet in andermans portemonnee kijken maar ook toen ik het zelf alles behalve breed had zou 1,50 me echt vrij weinig doen.

1 like