Stel je persoonlijke vraag #48

Ik kijk gewoon op kanikeenkortebroekaan.nl

2 likes

dit deed ik altijd op de middelbare maar ik werd telkens weer genaaid door hun kouresistentie

2 likes

Zelfs bij regen zeggen ze dat een korte broek kan :-1:

2 likes

M’n lievelingsoutfit is een jurkje met een trui eroverheen op een zomeravond of juist 's ochtends vroeg in de zomer :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Nav van deze poll vraag ik me af heb jij vroeger te horen gekregen tot hoelang je thuis mocht blijven wonen? En dan bedoel ik dat je rond je 14de ofzo dit wist.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je je daar aan gehouden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Mijn pa wilde me op mijn 18e het huis uit hebben. Wat een grapjas!

2 likes

Bij ons is de regel, je mag het huis verlaten als je getrouwd bent.

En ja dat is traditioneel en neen wil niet horen dat niemand dat voor jou mag bepalen.
Als je een serieuze relatie hebt en beide families vinden het goed dat je bij wijze van spreken voor een fles champagne “getrouwd” bent dan is dat okĂ©. Veel vrouwen die het ook zonder doen maar ik wilde niet in zonde leven :smiley:

18 likes

Dan heb je nog 3 jaar toch. Gaat wel lukken. Stop je die 1.50 in je spaarpotje

13 likes

Ik ga dit echt niet aan mijn kinderen opleggen. Boeit me ook vrij weinig hoe lang ze thuis blijven. Heb goede hoop dat ze dat zelf wel willen :face_holding_back_tears:

9 likes

Goeie tip!

1 like

Ik zat op mijn 18e nog op de middelbare school :see_no_evil:

2 likes

Ik kwam laatst nog een man van 32 tegen die thuis woont omdat dat wel zo gezellig is wanneer je single bent. Zorg er dus vooral voor dat het niet té gezellig is thuis als je ze op een respectabele leeftijd het huis uit wilt hebben.

4 likes

Nou zo is het ook 99% zeker dat ie dat ook blijft!

13 likes

Ja, de boodschap was dat ik op mijn 18e / direct na de middelbare school het huis uit moest. Ik weet niet of het in werkelijkheid ook zo hard was (waarschijnlijk niet), maar echt welkom voelde ik me niet meer.

6 likes

Hier heb ik nu al zo’n zin in :blossom::blossom::blossom:

Ja dat ook, maar ik denk ook vooral dat het heel goed/leerzaam voor je kind is om zijn eigen gewoontes ed te ontwikkelen. En dat doe je denk ik wel vooral door uit je ouderlijk huis te gaan. Ik heb een fijne jeugd gehad maar ben alsnog mega blij dat ik redelijk vroeg het huis uit ben gegaan.
Merk nu ook aan mijn broertje dat nu hij uit huis is (op zijn 23e) hij al zoveel is veranderd (in positieve zin).

3 likes

Dit is dan weer echt onnodig onaardig

15 likes

Niet vanwege die reden maar het is sowieso voor iedereen die samenwoont/getrouwd is belangrijk jezelf altijd in te blijven schrijven. Je weet nooit wat er gebeurt.

10 likes

Nee joh, is ok

6 likes

Ik denk dat ze bedoelt als woningzoekende. Zo had ik het iig opgevat.

3 likes