oh in mijn hoofd zijn blote benen gewoon onbedekte benen? dus geen lange broek/rok/jurk/panty
Is ook zo denk ik maar het voelt als blote benen voor me!!
Same, ik heb echt een heel duidelijk beeld van hoe ik me zou kleden als ik mijn lichaam wat beheersbaarder zou zijn (van die mensen met een lijf dat amper beweegt) en ik zou zo voor minimale stof gaan.
Wat versta jij onder blote benen?
- Geen panty/legging/broek dragend
- Blote benen = als je je benen ziet dus midi jurk dragen valt niet onder blote benen
0 stemmers
Ik snap het niet
sommige mensen vinden dit niet als blote benen tellen terwijl ze geen panty of legging draagt
Oh daar moet ik eigenlijk ook even over nadenken hoor
Ja dit. Het gaat me niet eens om dik of niet dik maar gewoon de slapheid/trillerigheid van mijn lijf. Slap ook niet als waardeoordeel maar gewoon als feitelijke beschrijving van de consistentie.
Echt jammer want veel kleren zijn gewoon niet stevig genoeg of hebben te weinig stof.
Ik denk dat ik weinig collageen of bindweefsel of iets dergelijks heb.
hahahah
Hoe oud ben jij als ik vragen mag? In mijn hoofd ben jij volgens mij een stuk ouder beetje a la die poll die we laatst hadden
hahah dit specifieke gesprek heeft vorige week ook al plaatsgevonden
Stel: een vriendin is jarig en jij gaat samen met de vriendengroep een cadeau kopen. Jullie spreken af om ieder een tientje te betalen. Jij gaat dus op zoek naar een cadeau en ziet iets wat duurder is. Wat doe je?
- Ik ga op zoek naar iets wat binnen het budget past
- Ik waarschuw de rest over het leuke cadeau en kijk of ze meer willen inleggen
- Ik koop het cadeau en vraag achteraf het extra geld
0 stemmers
Jullie mogen raden wat er zojuist gebeurd is hier.
Optie 4. Ik betaal het zelf.
Kom maar door met de details
20
Als je mascara op doet, hoe doe je dat dan?
- ik doe met mijn rechterhand mijn beide ogen
- ik doe met mijn linkerhand mijn beide ogen
- ik doe mijn rechteroog met mijn rechterhand, en mijn linkeroog met mijn linkerhand
- ik doe mijn rechteroog met mijn linkerhand, en mijn linkeroog met mijn rechterhand
- ik doe nooit mascara op/kan me niet in deze vraag verplaatsen
- ik doe het nog op een HEEL andere manier, namelijk met mijn tenen of ik laat mijn hond mijn mascara op doen
0 stemmers
Nou, ik kreeg dus net een bericht mer dat het budget voor een cadeau voor een baby ietsjes duurder was uitgevallen. Dat ietsjes is gewoon 25 euro duurder
Per persoon niet veel duurder, maar ik vind dit zo niet netjes aangezien het budget echt al veel te hoog voor een baby is.
Ik zou hier niet zo’n probleem mee hebben als het per persoon niet heel veel duurder is. Ben bij groepscadeaus ook altijd vrij soepel rond het budget (ook voor de kinderen van mensen die ik goed ken) omdat het leuke van een groepscadeau in mijn ogen is dat je iemand iets kan geven (of iets krijgt) wat echt nodig is/waar je zelf nog wat langer over zou twijfelen vanwege de prijs.
Ik vind €25 wel flink duurder. Als het 5-10 euro duurder was oké. Maar hoger dan dat moet je echt met de groep overleggen of iedereen dat kan en wil betalen