Ok maar wat is “niet veel duurder”? Het budget was 10 en nu betaal je 11,50? Of nu betaal je 17? Ff zodat we goed in beeld hebben of de kadokoper een big spender is of jij gewoon gierig
Oh ja? Ik krijg ook niet alles mee of doel je wel op die poll discussie van laatst
haha nee specifiek ‘huh ik dacht dat jij 40 was’ tegen haar, ik vond het gewoon grappig dat het zich herhaalde
Rustaaahg wie zegt dat ik niet betaal dan!?!
En idd 11,50 nu. Gaat mij gewoon meer om het idee dat je niet van tevoren vraagt of het oke is. Straks denkt iedereen dat ze budgetten kunnen aanpassen zonder te overleggen.
Ik snap je wel. Over die 1,50 opzich zal ik niet snel een probleem maken, maar als het structureel gebeurd in dezelfde groep tikt het op een gegeven moment wel weer aan. En nu is het 1,50, wordt het straks 2,50 en later weer 5 euro. Dan verleg je steeds die grens. Je spreekt toch niet voor niets een budget af?
Zo blij dat ik niet in zo’n type vriendengroep zit😂
Ja ik heb gestemd op waar ik me zelf comfortabel in voel, bij anderen kan ik micro en mini echt prachtig vinden.
Sorry vind jou best gierig hierin haha
Had op overleggen gestemd, maar alshet per persoon zo weinig verschilt, zou ik het ook niet overleggen.
Hoe bedoel je?
Ja dit was wel een VVD-nest en daar associeer ik het ook mee maar ik snap het wel meer dat je je kind dan thuis laat wonen als het tenminste een plan heeft, mijn broer was meer een Alfie Allen situatie
Dat mag hoor
Ik hoef echt geen cadeaus van mensen die met tegenzin cadeaus kopen en dan gaan nadenken over hoe het aantikt als dit structureel gebeurt en bang zijn dat de grens zo verschuift.
ook even hoe duur het cadeau was wat je van deze persoon ontvangen hebt de laatste 3 jaar.
haha nou dan zou ik me geen zorgen maken want die had een prominente rol in game of thrones
Wel graag visualiseren. Ik wil grafieken.
ik ging echt uit van 5 euro pp erbij ofzo. en dat zou me ook niet boeien maar ik zou dat wel vragen aan de rest
Tja, ik heb het niet altijd breed. Zeker niet als opeens aan het einde van de maand in zicht is en ik zonder waarschuwen onverwachte kosten krijg. Dan is een 1,50 nog prima te doen, maar wil echt niet opeens dat men denkt dat ze 5 euro meer kunnen vragen.
Ben me er ook bewust van dat ik veel minder dan het forum verdien en dat het voor velen anders zit.
Ja en of de jarige “”“toevallig”"" altijd degene is die zelf nooit de tikkies betaalt en jij maar 1,50 extra betalen dit jaar en volgend jaar TWEE EURO VIJFTIG en zo escaleert het binnen 10 jaar naar een serieuze vermogenskloof
Oh ik eigenlijk alleen als het boven de knie is.
Ooit was er een tijd dat vrouwen driekwartbroeken droegen
Vind je dit onder blote benen vallen?
- Ja
- Nee
- Ik weet het niet
0 stemmers
Ik denk nog steeds aan mn basisschooljuffen met driekwart esprix broeken. Hoe heet dat merk ook alweer. =pris, zoiets.
Ik denk dat het ook ligt aan hoe comfortabel je financieel bent. Sommige moeten echt elk dubbeltje drie keer omdraaien, dan is vijf euro extra aan een cadeau geven al snel te veel.
Maar als dat zo is, moet je dat ook aangeven aan de vriendengroep