‘de caissière lacht sowieso heel de dag hierom’ (die cassiere is zielloos aan het aftellen tot 5 uur)
Wat???
Je moet morgen met de geplande sneeuw met de auto naar werk. Dan rij je het liefst:
- Voor de spits
- Na de spits
0 stemmers
Erna want dan is al het zout goed ingereden (hoop ik dan maar)
En het gaat op veel plekken volgens mij vroeg 's ochtends sneeuwen dus als je later gaat heb je een grotere kans dag een deel al weg was.
Ik vond het vanochtend trouwens reuze meevallen! Ook qua files
Ja ik zit dan idd met de langere spits, ben bang dat ik dan tot 10u thuis zit dan mis ik al 2 fysieke afspraken, de belangrijkste is gelukkig wel pas ‘s middags.
Zon alleen in het zuiden zeker
Ja dat is ook zo, hier was vanmorgen ijzel en later pas sneeuw, gelukkig allemaal heel aangekomen op de bestemming
Ik heb mijn collega’s al laten weten dat ze me pas weer op kantoor kunnen verwachten als elk spoortje sneeuw en ijzel verdwenen is. No way in hell dat ik nu de weg op durf.
nog over dat gesprek over leeftijd. Ben nu aan het bijlezen. Ik voel me mijn leeftijd, 30. De jongere ik maar dan met meer geld enerzijds jong, doe nog veel dingen buitenshuis in t weekend met vriendinnen, ook regelmatig na het werk. Borrelen, hier en daar een avondje uit. Vriendinnenweekenden, logeerpartijtjes. Dat is niet veel veranderd.
Anderzijds voel me met momenten ook oud als we toch (steeds vaker tegenwoordig) met de vrienden er voor kiezen om lekker bij iemand thuis te chillen. Of op zondagmiddag te gaan lunchen of koffiedaten. Maar eigenlijk is dat wel wel geleidelijk aan veranderd, we wonen ook allemaal groter en in “serieuze volwassen” woningen ipv de stinkende studentenkamers waar we zo’n 6,7 jaar geleden in zaten. Het is ook heel heel chill om nu dus bij elkaar thuis te kunnen borrelen.
Ja een soort upgrade van onszelf, van onze jaren als twintigers als arme studenten. Ook voel ik me ouder omdat ik weet dat ik nog steeds die twintigjarige ben, maar echt met meer levenservaring. Workwise, maar ook onzekerheden, ik ken mezelf heel goed. Ken mijn kwaliteiten en mijn valkuilen. Boeit me echt zero hoe ik erbij loop. ook voel ik me echt ouder door de mensen om mij heen die ouder worden. En ik zelf ook: hier en daar grijze haren ineens, slaaprimpels die er wat langer over doen om uit m’n gezicht te gaan. Als ik terugblik op dingen, is dat verrassend genoeg ineens 10 jaar geleden terwijl ik in de veronderstelling was dat dat pas 4 jaar geleden was, bijvoorbeeld haha. Nouja op zulke momenten voel ik me echt wel ouder dan 30, op de een of andere manier.
Ik voel me trouwens soms ook intens jong als ik me realiseer dat er vrouwen zijn van mijn leeftijd die al 1 of meer kinderen hebben. Dat is soms een mindfuck
Ik ook! Ik heb èindelijk vrede met mezelf dat ik heel graag kinderen zou willen maar het heeel erg eng vind (ik heb lang gedacht dat ik het echt niet zeker wist), maar de weg ernaartoe lijkt me nog zo lang! Ik voel me op dat vlak echt een kind, terwijl dat natuurlijk helemaal nergens op slaat en mijn beste vriendin nota bene moeder werd toen we 19 waren, haha.
Heb het gevonden, maar in een ander topic! Het was @Branko
https://www.forumfeminarum.nl/t/het-opbiechttopic-zonder-omg-reacties-5-deel-1/15102/3660
Oh wat irritant dat die kaars in dat neusgat van de zebra zit
Hahahaha oh maar dat komt door mijn foto ook denk ik
Maar echt! En ik vind ook dat er niks je leven waard is, dan maar een dag geen school/kantoor hoor, dan ben je er in elk geval nog
Ik ga morgen ook fietsend naar m’n werk. Ga niet autorijden met dit weer
Heb jij disco pants of heb je die gehad?
- Ja die had ik
- Ja die heb ik
- Nee maar wil(de) ik wel
- Nee wil(de) ik niet
0 stemmers
Heb jij altijd zakdoekjes mee?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Even een casus: ik wil mijn vriend iets geven wat hij zelf ook wil kopen (bijv. een pen). Maar hij wilde er een voor zichzelf kopen en dan ook meteen een voor zijn moeder. Is het dan leuk als ik hem er 2 geef zodat hij er ook eentje aan zijn moeder kan geven?
- Geef hem 1 pen
- Geef hem 2 pennen
0 stemmers
En ik wil hem graag die pen geven ipv dat hij ‘m zelf koopt omdat ik hem laatst per ongeluk (eigen schuld) de verkeerde versie van die pen had gegeven dus ik moet het nog even goedmaken