Strakkere broeken (skinny jeans) liever wat hoger, losser zittende broeken mogen prima wat lager.
en wat voor model jeans draag je graag?
- skinny
- straight
- baggy
- bootcut
- flared
- anders, namelijkā¦
0 stemmers
Slim en mom jeans draag ik het meest tegenwoordig.
wow ik was mom jeans even helemaal vergeten! en waarschijnlijk nog 38 soorten
Ik draag eigenlijk nooit een jeans, maar van pantalons of jumpsuits heb ik het liefst straight of flared. Ik wil graag dat mom jeans mij zou staan maar helaas.
Kan gebeuren Nee schat je weet dat ik kom dus doe ff een beetje je best.
Heb helemaal de Leviās 501 ontdekt topbroeken.
Wat draag je liever
0 stemmers
Welke felle kleur broek heb jij (vroeger) wel eens gedragen?
- Rood
- Geel
- Groen
- Blauw
- Oranje
- Roze
- Paars
- Turkoise
- Niks van dit rijtje
0 stemmers
omg dit brengt me echt terug naar toen ik in de eerste zat van de middelbare, felle broeken waren zoān hype toen
Een jumpsuit past mij 9 v/d 10 keer, wel vaak de pijpen wat inkorten maar dan heb ik maar 1 kledingstuk nodig en ben ik klaar. Met een pantalon heb ik veel meer moeite om het te combineren.
Past een jumpsuit jou vaak qua model?
- Regelmatig
- Nooit
- Zelden
- Af en toe
- Ik weet het niet/n.v.t.
0 stemmers
Zolang bij mij de taille van een jumpsuit op de taille zit is het al wel prima.
Bij mij is de romp altijd te kort waardoor die in mijn hol zitš
Ik heb hele lange benen dus de broekspijpen zijn aaaaaltijd te kort. Lange broekspijpen kun je nog korter maken maar je kan moeilijk een stuk eraan naaien.
Ik draag ook nog steeds graag gekleurde broeken. Dus op turqoise en geel na heb ik bovenstaande kleuren ook allemaal in de la liggen haha.
Ja ik geloof dat ze het bovenstuk vrij kort maken idd, dat is handig als je wat kleiner bent. Moet een beetje lachen om je beschrijving omdat ik het voor me zie
@Stofdoek ik merk dus dat ze jumpsuits vaak met hele lange pijpen maken. Het bovenstuk past dan precies en daarna heb je nog meters stof bij de benen over.
Wel echt alleen in mijn scenetijd, bijna al mijn roze/paarse/blauwe broeken hadden ook nog iets van panter- of zebraprint
Oh ja kut. Die mogen wel!
@Alicent oh noo ik kan me echt niet comfortabel in low waist broeken voelen. Bij mij vallen die dingen zo raar. Het idee dat iedereen mijn reetspleet kan zienā¦
@Dazed omfg ja! Via Attitude Holland van die gekke skinnyās bestellen. Dat waren tijden.
Cameltoe central bij mij, mān bovenlichaam is in verhouding best lang. Alsof je schouders naar beneden gedrukt worden ook.
Maar heb er wel 2 die mooi zitten! Mss omdat het was lossere stof is.
Ja!! Ik krijg nog steeds elk jaar een mail van Attitude Holland voor 5 euro korting op mān verjaardag :ā)
Ik vind jumpsuits echt fantastische kledingstukken, maar een goede is wel echt lastig te vinden. Ik heb maat 42, maar ben niet zo lang (1,66) dus ze zijn vaak of te krap bij mān buik of te lang bij mān benen of ik heb een cameltoe.
Ik heb ooit een hele fijne gehad en die zat zo fantastisch dat hij helemaal afgedragen is en bijna uit elkaar valt nu. Heb daarna nooit meer zoān fijne gevonden.
Overzeas in alle kleuren van de regenboog