Stel je persoonlijke vraag #48

Hahaha wat zegt dat over mij dat ze nog steeds te kort zijn :sob: Iedereen heeft wel iets te zeuren als je afwijkt van ā€œde normā€, jumpsuits zijn natuurlijk voor de gemiddelde lichaamsbouw gemaakt en ik ben gewoon niet gemiddeld.

Edit: Hahaha ik open m’n mail en dit is de nieuwste:

3 likes

Ik had een oranje broek met een groene top en geel vest en had ook gele ballerina’s met spitse punt en een mini hak. En had dan ook oranje plastic ringen in m’n oor, voelde me echt he-le-maal de shit.

Heel de school liep er zo bij hoor, was niet de enige gekkie :joy:

7 likes

Een bezoeker op m’n werk woont met dr 3 kinderen van 24-32 in een 3 slaapkamer appartementje. Ik zou gillend gek worden. Snap ook echt niet dat die kinderen niet weggaan.

1 like

nice @Luipaard

6 likes

Geen idee wat het verschil is behalve cloud leopard haha maar love alle luipaardprints

11 likes

zulke printjes zijn totaal niet mijn stijl maar love de nevelpanter representatie. mijn fav katachtige.

Ja ik heb mezelf naar mijn lievelingskleur vernoemd

Heb dus ook nav deze poll gekeken wat ik heb. Qua kleding sowieso bijna alles; broeken, rokje, jurkje, topjes, bloesjes, sokken, onderbroeken, schoenen
En dan nog tasjes, oorbellen, ik vond nog een keykoord, schoteltjes, theedoeken, een doosje waar ik buitenlands geld enzo in bewaar, cadeaupapier, telefoonhoesje

Maar ondanks dit alles, draag ik dus lang niet altijd panterprint :sweat_smile:

20 likes

Slangenprint

2 likes

hahaha wat iconisch, ik twijfelde of je een grapje maakte ivm je naam maar je bent gewoon erg toegewijd heel nice

3 likes

Alleen mooi bij het dier zelf. Maar ik ben sowieso saai want ik houd niet van print.

Je volgende jas heeft:

• Een panterprint of (eigenlijk elk dierenhuidprint)
  • Bloemetjes
  • Effen
  • Geruit

0 stemmers

Ik dacht dat het altijd wel meeviel, tot ik een keer mijn kleding aan het uitzoeken was

(wel een oude foto, niet alles past meer helaas)

59 likes

Dit herinnert mij er aan dat ik nog een fluffy jas met bambi print heb hangen.

2 likes

afbeelding

1= jaguar, 2= luipaard, 3= cheetah

6 likes

Ik heb echt een prachtige luipaardprint midirok die echt geweldig stond… toen ik ā€˜m nog paste. Echt jammer

4 likes

Ik noem het gewoon allemaal tijgâhprint

11 likes

Ik neem soms nog foto’s maar post die dan niet. Zal misschien wat actiever posten.

7 likes

Mob wife is helemaal in nu.

3 likes

Pied de poule :heart_eyes:

6 likes

Je moet ordi zijn om het ordi te maken zeg ik altijd

Love een goede panterprint

7 likes

Ik vind het dus heel jammer dat ik door mijn afwijkende lichaamsbouw maar 1 jumpsuit in het leven ben tegengekomen die ik pas. En velen zijn niet echt goed aan te passen door een klerenkast. Gelukkig pas ik tuinbroeken wel. :smile:

Ik zou heel graag zo’n denim overal willen hebben met rits en wijde pijpen.