Stel je persoonlijke vraag #48

zo een heb ik gehad

IMG_2188

Op de foto komt hij niet echt tot zn recht qua kleur. Best wel zonde dr ik hem heb weggedaan :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik had er ook zo 1 maar dan bomberjack met rits en capuchon. Oh die was zo mooi maar ik droeg hem niet. Echt spijt dat ik die weggedaan heb.

2 likes

Heeel leuk! Dit wil ik ook wel

4 likes

Heb jij crocs?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Dat zijn strepen.

2 likes

Ja, en ik had ze toevallig vandaag aan omdat mijn collega nieuwe Crocs had en ze wilde dat wij ze ook aan deden. Ik draag ze eigenlijk niet buiten werk om.

3 likes

Gevoerde om in de tuin mee te werken :joy:
Had ze eigenlijk voor mijn nachtdiensten maar die heb ik inmiddels niet meer

1 like

Alles wat een beetje wild is, is gewoon tijgâh! :rage:

Tijdens een werkborrel:

• Wil ik meteen bij binnenkomst borrelhapjes geserveerd krijgen
  • Hoef ik niet meteen een snack

0 stemmers

Irriteert het je als iemand die vlak naast je zit de hele tijd met zijn been loopt te tikken?

• Ja donder op
  • Nee geen last van
  • Soms

0 stemmers

Mijn nieuwe collega lukt het niet om ermee te stoppen en ik raak er helemaal gestresst van :smiling_face_with_tear: hopelijk is het tijdelijk door z’n zenuwen ofzo.

Absoluut. En continue met een pen klikken is er ook zo een.

5 likes

Nog niet zo erg als met je nagels tikken op een bureaublad. Maar het scheelt niet veel

4 likes

Bloedirritant als iemand dat doet en mega hypocriet van me, want doe het zelf ook

6 likes

ik kom voor de snacks

15 likes

Voeten draaien vind ik ook vreselijk :woozy_face:

3 likes

Het leidt ook vreselijk af, dat gewapper in je ooghoek

4 likes

Sorry, methode om met mijn adhd om te gaan. Heb wel geprobeerd het te veranderen naar mijn tenen te bewegen omdat andere er last van hebben.

7 likes

Door het bericht van @Peony

Gebruik jij een eigen gekozen achtergrond in WhatsApp, of de standaard achtergrond?

• Eigen gekozen
  • Standaard
  • Ik gebruik geen WhatsApp

0 stemmers

2 likes

Per chat een achtergrond die past bij diegene of iets wat we delen (een interesse of hobby)

8 likes

Ben ik te lui voor :joy:

Zit op Signal

4 likes