zo een heb ik gehad
Op de foto komt hij niet echt tot zn recht qua kleur. Best wel zonde dr ik hem heb weggedaan
Op de foto komt hij niet echt tot zn recht qua kleur. Best wel zonde dr ik hem heb weggedaan
Ik had er ook zo 1 maar dan bomberjack met rits en capuchon. Oh die was zo mooi maar ik droeg hem niet. Echt spijt dat ik die weggedaan heb.
Heeel leuk! Dit wil ik ook wel
Heb jij crocs?
0 stemmers
Dat zijn strepen.
Ja, en ik had ze toevallig vandaag aan omdat mijn collega nieuwe Crocs had en ze wilde dat wij ze ook aan deden. Ik draag ze eigenlijk niet buiten werk om.
Gevoerde om in de tuin mee te werken
Had ze eigenlijk voor mijn nachtdiensten maar die heb ik inmiddels niet meer
Alles wat een beetje wild is, is gewoon tijgâh!
Tijdens een werkborrel:
0 stemmers
Irriteert het je als iemand die vlak naast je zit de hele tijd met zijn been loopt te tikken?
0 stemmers
Mijn nieuwe collega lukt het niet om ermee te stoppen en ik raak er helemaal gestresst van hopelijk is het tijdelijk door z’n zenuwen ofzo.
Absoluut. En continue met een pen klikken is er ook zo een.
Nog niet zo erg als met je nagels tikken op een bureaublad. Maar het scheelt niet veel
Bloedirritant als iemand dat doet en mega hypocriet van me, want doe het zelf ook
ik kom voor de snacks
Voeten draaien vind ik ook vreselijk
Het leidt ook vreselijk af, dat gewapper in je ooghoek
Sorry, methode om met mijn adhd om te gaan. Heb wel geprobeerd het te veranderen naar mijn tenen te bewegen omdat andere er last van hebben.
Door het bericht van @Peony
Gebruik jij een eigen gekozen achtergrond in WhatsApp, of de standaard achtergrond?
0 stemmers
Per chat een achtergrond die past bij diegene of iets wat we delen (een interesse of hobby)
Ben ik te lui voor
Zit op Signal