Stel je persoonlijke vraag #48

Ik ben nog nooit in Griekenland geweest maar wil in mei naar 1 van de eilanden. Houd van lokaal eten, vermijd graag teveel drukte en leuk om lokale dingen te zien, botanische tuinen, beetje strand maar niet elke dag. Welke van de eilanden is dan het leukste?

• Kos
  • Kreta
  • Santorini
  • Kefalonia
  • Karpathos
  • Lesbos
  • Samos
  • Zakynthos
  • Corfu
  • Rhodos

0 stemmers

2 likes

Wie zou jij beter kunnen toleren qua collega’s?

• Je daadwerkelijke collega’s (eventueel van je laatste baan)
  • FF-vrouwen als die je collega’s zijn (en je mag niet kiezen wie)

0 stemmers

Als je kijkt naar de afgelopen 5 jaar en dan naar de vriendschappen die zijn verwaterd of die je hebt verbroken? Wat was/waren de redenen om ergens een punt achter te zetten?

• eindeloze energievreters
  • never ending negatieve nancy’s
  • onoverbrugbare afstanden (letterlijk)
  • relatieproblemen (bijv. altijd verkeerde vriendjes / of vreemdgaan met jouw inmiddels ex)
  • extreme of afwijkende opvattingen (bijv. complotdenkers, enorm anti-vax)
  • lastige levensstijlverschillen (bijv. ene persoon 3 kinderen in tropenjaren en n jij happy single).
  • anders…
  • alles is zowat hetzelfde gebleven

0 stemmers

Uit elkaar gegroeid, andere interesses/normen/waarden maar dan niet extreem zoals jij bedoelt

20 likes

Cute

4 likes

Super kut als iemand dat doet, maar ik betrap mezelf er ook op dat ik dit best vaak doe. Niet tikken maar wel op en neer bewegen. Als ik het merk stop ik meteen, maar geen idee hoe vaak ik het ongemerkt doe.

2 likes

Van die nep-crocs met een vachtje, ik gebruikte die altijd om snel iets buiten te zetten en niet met mijn pantoffels buiten te moeten. Mijn moeder en broer (maat 46, ik heb maat 38) gebruiken die ook, grappig zicht wel :smiley:

2 likes

Eenrichtingsverkeer op allerlei vlakken, maar vooral ook qua initiatief nemen.

Coronatijd heeft er ook wel voor gezorgd dat ik meer inzicht kreeg in vriendschappen. Daarna zijn er een aantal op natuurlijke wijze gesneuveld. Achteraf de perfecte manier om eens wat op te schonen :grimacing:

6 likes

Claimgedrag :triangular_flag_on_post:

4 likes

Koop jij dingen online minder snel als je vindt dat het model ~goedkoop of niet jou oogt?

Ff foto gejat van aankoop van @Boswandeling maar het hoofd van het model maakt voor mij dus dat ik het niet zou kopen

• Ik snap je helemaal
  • Ik snap je een beetje
  • Ik snap je echt totaal niet

0 stemmers

Ik zou niet zo snel een kledingstuk kopen als een model een totaal andere lichaamsbouw heeft dan ik. Want als het mooi staat bij iemand die in verhouding smalle bovenbenen heeft, weet ik dat het bij mij totaal anders staat.

Ook als het model overdreven gephotoshopt is, zou ik niet zo snel de kleding kopen.

2 likes

Ik wist niet eens dat dit kon haha

5 likes

Had een vriendin die ook collega was en heel veel contact (zij belde mij bijna elka avond), tot ze een date kreeg, toen werd dat minder en opeens ging ze ergens anders solliciteren (terwijl ze een dag daarvoor nog tegen mij zei dat ze dat niet ging doen. En is haar goed recht en prima, maar ben eerlijk i.p.v. me dat pas na je sollicitatie te zeggen) en daarna ging ze in de laatste weken voor ze ging heel negatief praten over ons werk, dus dat was niet fijn. En ik zat toen met mezelf in de knoop en kon dat er niet bij hebben, dus mijn aandeel daarin was ook niet helemaal oke. En sindsdien is het contact ook wat verwaterd, nadat ik het in het begin ook wat heb afgehouden. Vind t wel echt jammer eigenlijk hoe dat gelopen is

2 likes

Slaap jij met een voet buiten bed?

• Ja
  • Nee
  • Beiden
  • Ja en ik zet dan ook een voet op de grond

0 stemmers

3 likes

Optie 4 vind ik gewoon creepy :flushed:

14 likes

Voet op de grond alleen als ik zoveel gezopen heb dat alles begint draaien :joy:

Edit: tijd niet meer gehad trouwens, ben ik nou volwassen aan het worden

22 likes

Af en toe als ik het te warm heb dan wil ik dat wel even doen.

4 likes

Tenminste die liggen vaak op de deken en de rest eronder (ik heb geen bed)

2 likes

Tell me more. Waar lig je dan op?

4 likes

:raising_hand_woman:t2::raising_hand_woman:t2::raising_hand_woman:t2::raising_hand_woman:t2::raising_hand_woman:t2::raising_hand_woman:t2:

1 like

Ja doeiiiiii en dan gegrepen worden door een monster zeker

11 likes