Stel je persoonlijke vraag #48

Een dik matras

Ik had altijd problemen met welk bed dan ook en op een gegeven moment moest mijn bed naar de stort en lag ik op mijn matras op de grond te peinzen welk bed ik nu weer zou proberen en ik sliep eigenlijk beter dan ooit

Dus zolang ik overeind kom in de ochtend blijf ik zonder bed (een jaar of drie nu denk ik)

4 likes

Ben je dan niet bang dat je an je bed rolt? Of is die voet juist om dat te voorkomen. Je ligt dan zo dichtbjj de rand denk ik? Ik zit 3fen te denken maar ik kom niet eens fatsoenlijk bij de grond of het lukt net maar dan ligt het voor geen meter gok ik.

Nee?

Ik slaap aan één kant van mijn tweepersoonsbed, hoewel ik ook veel draai, maar als ik gewoon op mn buik lig op mn vaste plek doe ik mn voet op de grond.

Raak het met de bal van mn voet zeg maar, niet plat. M’n bed is ook niet heel hoog zoals sommige boxsprings, maar gewoon een normaal Ikea bed en ik ben vrij lang (1.80)

2 likes

Ik ben het monster :japanese_ogre:

12 likes

Ahhaah echt ziek @Zemraluani

11 likes

Heb je ooit weleens goji bessen gekocht?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je recentelijk eens goji bessen gekocht of gegeten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb een goji bes/hennep zaad/chia zaadjes periode gehad en eigenlijk vond ik het alledrie oneetbaar.

9 likes

Haha ja een superfood hype was dat toen
Ik moest er net aan denken hoe goor die bessen eigenlijk waren
En spirulina eet/drinkt iemand dat nog

6 likes

Ik zocht dit vandaag nog in de Albert heijn & aldi mr kon nergens vinden

3 likes

Omg ja die had ik ook! En lijnzaad, kokosolie alles, bietensap :sob:

6 likes

Oja bietensap!! Dat heeft bij mij wel echt geholpen tegen puistjes, ik heb het echt zo lang iedere ochtend gedronken. Echt zo vies.

5 likes

Ohhhh ja dat dronk ik elke ochtend! Ik lengde het wel aan met sinaasappelsap, zo was het nog enigzins te doen.

Gojobessen en moerbeien zitten door mijn granola, dus dat eet ik dagelijks!

1 like

Same! Heb laatst m’n voorraadje lijnzaad uit 2016 aan de vogels gevoerd :tipping_hand_woman:t2:

7 likes

Vrienden van mn ouders roken als een ketter, maar he, ze drinken wel spirulina!

8 likes

Ik heb afgelopen zomer een week doorgebracht in een self-sustaining eco conclave en bij het ontbijt hadden ze veel superfoods. Sindsdien heb ik weer een superfoods kick.

Hahahaha ja zal m eens zoeken voor je

Heb jij wel eens brand gehad in de keuken terwijl je aan het koken was?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Bij mij stond net ineens het bakpapier in de fik :scream::joy: Gelukkig kreeg ik het uit door het in de wasbak te gooien maar man schrok me rot. Ik heb ook eens een pannenlap in brand gehad en toen was ik ook van eh en nu?!

6 likes

Ik had van die magnetische onderzetters en was vergeten ze onder de pan vandaan te halen. Dus onderzetter in de fik :joy:

5 likes

Een kipcorn vloog in brand in de magnetron :o_o: Wist niet eens dat dat kon. Er kwamen best behoorlijke vlammen uit

4 likes

Heb je wel eens een lange (1u+) breathwork sessie gehad?

• Ja een
  • Ja meerdere
  • Nee
  • Wil ik wel

0 stemmers

Ik heb er nu 3 gehad en 2 waren zo lijp, echt alsof ik aan de drugs zat met allemaal visioenen over mezelf

1 like