Zo benieuwd waar deze hypothetische pen voor staat
Buttplug
Ben jij besluiteloos? Een eeuwige twijfelaar
- Ja altijd
- Nee nooit
- Vaker niet dan wel
- Vaker wel dan niet
0 stemmers
Ik wou een keer een cadeau kopen voor mijn vriend en toen had ik het er met mijn vader over omdat zij ook zo’n apparaat hadden. Toen had mijn vader er één gekocht zodat ik die aan mijn vriend kon geven en dat vond ik echt heel irritant eigenlijk
Wel eens dat ik ergens even over moet nadenken natuurlijk maar ik heb echt snel knopen doorgehakt altijd
En die broek had ik een groene en een roze
Ik neem wel de tijd
Ik vraag het meestal even op het forum als ik er niet uitkom!!
Weet ik niet zeker
Ik heb dan ook echt al-tijd een loopneus
Ik moet gelijk aan Serena Verbon denken, volgens mij had zij die broek in alle bestaande kleuren.
Jaaa ik ook
En die lelijke pumps erbij met spijkers erin
Hahahaha ja ik kreeg ook gelijk haar iconische post over hoe je je benen langer kon laten lijken in mijn hoofd. Heeft blijkbaar wel indruk gemaakt!
Oh, fascinerend vond ik die!! Hoe heet dat merk ook al weer, kom er zo niet op met Googelen.
Edit: Gevonden! Jeffrey Campbell was het haha
Jaaa, die! Lelijk hoor
Afschuwelijk en niet handig zo’n zwarte pot. Ik moet zien wat ik produceer.
Gewonnen
Had inderdaad niets gehad aan hetgeen wat ik eigenlijk moest bestuderen!
Als jij op vakantie gaat naar een land met een andere munt
- Wissel ik in NL alvast wat geld
- Neem ik iig cash euro’s mee
- Regel ik dat daar wel
0 stemmers
Ik ben dus in thailand maar op het vliegveld in bangkok kwam ik erachter dat mn ING pas het niet deed en ik had net een nieuwe creditcard waarvan ik mn pincode ff was vergeten 🫠 maarja echt westerse arrogantie dat ik dacht dat het allemaal ff zou werken
Volgende keer misschien toch even wat cash (al dan niet in euro’s) mee want was wel ff stressvol
Stond de ING pas wel aan voor buiten Europa? Dat vergeet ik zelf vaak en dan kan je geen geld pinnen.
Ja stond aan maar omdat het een vpay pas is ben je nogal beperkt waar je kan pinnen