Stel je persoonlijke vraag #48

Weet jij (dus uit je hoofd) de precieze data waarop de lente, winter etc. begint?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Weet jij hoeveel weken een jaar heeft?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Weet jij hoeveel dagen een jaar heeft?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zijn er mensen die dit niet weten? :joy:

5 likes

Bezit jij een bananenbox?

• Nee
  • Ja maar was een miskoop
  • Ja maar is echt oprecht handig hoor

0 stemmers

Vraag me al jaren af wie hiervoor de markt is?

2 likes

Nouja een miskoop, gekregen van m’n zoontje die gek is op bananen en een cadeautje mocht uitzoeken voor mij. Ze hebben ze nu ook in appel- en peervorm zag ik.

5 likes

Ik dacht dat het chill zou zijn want mijn bananen butsen altijd helemaal bruin in m’n tas en dan hoef ik 'm niet meer. Maar realiteit is dat ik nog nooit een banaan heb gevonden die daadwerkelijk goed in deze box past, ze zijn altijd net anders gebogen of veel te kort en dan butst 'ie alsnog door heel dat ding heen.

12 likes

Ik ben de afzetmarkt hiervoor :joy:
Ik haat het zo erg als een banaan gebutst uit een tas komt :triumph:
Maar ik moet zeggen dat ik het vroeger echt vaker gebruikte dan nu, maar dat is vooral omdat ik nu gewoon veel thuis ben :sweat_smile: en naar werk neem ik nu vaak een grote plastic bak mee waar een banaan ook wel in past, dus dan gebruik ik ook geen los bananenbakje.

2 likes

Maar niet die klote onzin van de meteorologische lente. Houd op. Daar hadden we een datum voor afgesproken :rage:

7 likes

Ik ben de markt haha, ik gebruik dit bijna wekelijks :sweat_smile:

2 likes

Huh my life’s been a lie

11 likes

Hahaha oke ik moet mijn antwoord dan toch terugnemen

14 likes

Heb je vandaag toevallig de nieuwe podcastaflevering van De Hete Brij geluisterd? :sweat_smile:

2 likes

Weet alleen niet in welke week nummer we leven

6 likes

MAAR JONGENS DIT BETEKENT DAT HET VOLGENDE WEEK VRIJDAG LENTE IS

33 likes

Haha ja!

1 like

Ik ben door een vriend uitgenodigd voor zijn bruiloft. Harstikke leuk, want hij is ook op mijn bruiloft geweest. Maar… Het is rond de Kerst en in Mexico. Wat zouden jullie doen?

Mexico Bruiloft
  • Ja, gaan!
  • Nee, helaas

0 stemmers

3 likes

Hoe zit het met de kosten? Overnacht je daar bij hun want dat lijkt me ook anders dan wanneer je met kerst in een hotel zit

2 likes

Ik ga er vanuit dat we zelf moeten betalen. De save the date kregen we met de bijgevoegde tekst: voel je niet verplicht, maar wees welkom. Dus denk dat we, als we gaan, zelf een overnachting moeten regelen.

1 like

Is het een dierbare vriend en kan je het geld missen? Dan gaan! Lijkt me heel bijzonder om mee te maken, een bruiloft in het buitenland.

25 likes

Als je de tijd + geld hebt om er nog een vakantie aan vast te plakken rond die periode is het wel een mooie aanleiding om te gaan. Mits het een goede vriend is, anders zou ik het denk ik niet doen.

3 likes

Mexico rond die tijd is heerlijk en bruiloften in het buitenland zijn altijd extra speciaal. Is het ook meerdere dagen? Ik stem 100% gaan! Ik heb een paar bruiloften in het (verre) buitenland gehad en hoewel het best soms een uitdaging is omdat het een dure en verre vakantie is waar je niet per se zelf voor kiest, zijn het altijd zulke bijzondere tijden geweest! Op de een of andere manier is er ook veel meer ā€˜bonding’ met de andere gasten, zo gezellig.

6 likes