Weet jij (dus uit je hoofd) de precieze data waarop de lente, winter etc. begint?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Weet jij hoeveel weken een jaar heeft?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Weet jij hoeveel dagen een jaar heeft?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Weet jij (dus uit je hoofd) de precieze data waarop de lente, winter etc. begint?
0 stemmers
Weet jij hoeveel weken een jaar heeft?
0 stemmers
Weet jij hoeveel dagen een jaar heeft?
0 stemmers
Zijn er mensen die dit niet weten?
Bezit jij een bananenbox?
0 stemmers
Vraag me al jaren af wie hiervoor de markt is?
Nouja een miskoop, gekregen van mān zoontje die gek is op bananen en een cadeautje mocht uitzoeken voor mij. Ze hebben ze nu ook in appel- en peervorm zag ik.
Ik dacht dat het chill zou zijn want mijn bananen butsen altijd helemaal bruin in mān tas en dan hoef ik 'm niet meer. Maar realiteit is dat ik nog nooit een banaan heb gevonden die daadwerkelijk goed in deze box past, ze zijn altijd net anders gebogen of veel te kort en dan butst 'ie alsnog door heel dat ding heen.
Ik ben de afzetmarkt hiervoor
Ik haat het zo erg als een banaan gebutst uit een tas komt
Maar ik moet zeggen dat ik het vroeger echt vaker gebruikte dan nu, maar dat is vooral omdat ik nu gewoon veel thuis ben en naar werk neem ik nu vaak een grote plastic bak mee waar een banaan ook wel in past, dus dan gebruik ik ook geen los bananenbakje.
Maar niet die klote onzin van de meteorologische lente. Houd op. Daar hadden we een datum voor afgesproken
Ik ben de markt haha, ik gebruik dit bijna wekelijks
Huh my lifeās been a lie
Hahaha oke ik moet mijn antwoord dan toch terugnemen
Heb je vandaag toevallig de nieuwe podcastaflevering van De Hete Brij geluisterd?
Weet alleen niet in welke week nummer we leven
MAAR JONGENS DIT BETEKENT DAT HET VOLGENDE WEEK VRIJDAG LENTE IS
Haha ja!
Ik ben door een vriend uitgenodigd voor zijn bruiloft. Harstikke leuk, want hij is ook op mijn bruiloft geweest. Maar⦠Het is rond de Kerst en in Mexico. Wat zouden jullie doen?
0 stemmers
Hoe zit het met de kosten? Overnacht je daar bij hun want dat lijkt me ook anders dan wanneer je met kerst in een hotel zit
Ik ga er vanuit dat we zelf moeten betalen. De save the date kregen we met de bijgevoegde tekst: voel je niet verplicht, maar wees welkom. Dus denk dat we, als we gaan, zelf een overnachting moeten regelen.
Is het een dierbare vriend en kan je het geld missen? Dan gaan! Lijkt me heel bijzonder om mee te maken, een bruiloft in het buitenland.
Als je de tijd + geld hebt om er nog een vakantie aan vast te plakken rond die periode is het wel een mooie aanleiding om te gaan. Mits het een goede vriend is, anders zou ik het denk ik niet doen.
Mexico rond die tijd is heerlijk en bruiloften in het buitenland zijn altijd extra speciaal. Is het ook meerdere dagen? Ik stem 100% gaan! Ik heb een paar bruiloften in het (verre) buitenland gehad en hoewel het best soms een uitdaging is omdat het een dure en verre vakantie is waar je niet per se zelf voor kiest, zijn het altijd zulke bijzondere tijden geweest! Op de een of andere manier is er ook veel meer ābondingā met de andere gasten, zo gezellig.