Stel je persoonlijke vraag #48

Wanneer gaan we?

23 likes

@Blush Ja, het is een goede vriend, maar we zien elkaar maar eens per jaar. Ben helemaal met je eens dat het wel heel bijzonder is!

@crazyvibes ja, daar zat ik ook aan te denken!

@Kauai Ah, wat fijn om te horen! Ik denk maar 1 dag, maar ik heb alleen nog maar een save the date!

Ik ben ook echt een noob met reizen, dus dat helpt denk ik niet mee, haha! Maar wat tof dat jullie allemaal zo enthousiast zijn!

4 likes

Waar is het in Mexico?

Orizaba, zo’n 4 uur ten zuidwesten van Mexico-Stad

1 like

Voor €0,25 bij de kringloop nooit meer een geplette vergeten banaan onderin een tas gevonden :pray:

6 likes

Ohh leuk! Dat is prima aan te rijden (beetje saaie weg hoogstens) en je kan ook nog een paar nachtjes Puebla doen als je het wilt opbreken :slight_smile: Vanaf daar kan je naar Oaxaca rijden om cultuur te snuiven en mezcaleria’s af te gaan en vanaf daar door de bergen naar Puerto Escondido om nog een weekje aan het strand te vertoeven om daarna weer terug naar CDMX te vliegen. Ik pak m’n koffer vast.

11 likes

Ik heb net ontslag genomen (na 2 jaar en 2 maanden) en begin 1 maart ergens anders. Mijn vorige baan ook maar anderhalf jaar gedaan. Ik hoop wel dat ik bij het nieuwe bedrijf iets langer blijf plakken, maar bij mijn vorige functies had ik gewoon na die periode het gevoel dat ik het had ā€˜uitgespeeld’ en wilden de organisaties ook niet meedenken over groeimogelijkheden. Dus ja, voor wie moet ik dan blijven? Random mensen met een mening?

9 likes

Wat ik van vrienden mee kreeg die ook een bruiloft bijwoonde in Mexico is dat echt een aantal dagen ofzo grooot feest. Als je het kan missen zou ik kerst daar meteen voor skippen haha. Lijkt me heel vet!

5 likes

Heb jij geld gedoneerd aan Nathan/Acid ivm de rechtszaak?

• Ja
  • Nee
  • Nee maar ga ik nog doen
  • Weet niet waar je het over hebt

0 stemmers

Ik zag net dat er al bijna 90k is opgehaald, het doel was 20k, heel bizar

Oja voor de mensen die het niet snappen: Youtuber Acid krijgt 3 maanden voorwaardelijk voor wraakvideo | RTL Nieuws

3 likes

Wordt je toch boos van. Hoe kan het dat de daders zo’n laffe straf krijgen en hij dit. Zo scheef!! :rage:

10 likes

Wat voor soort techniek deed je? Klinkt interessant!

4 likes

dankjewel! Ga er even naar kijken! :blush:

@Fishing ik heb het idee dat het plan al steeds serieuzer wordt bij ons. :raised_hands:t2:

2 likes

oh ik had die inzamelingsactie gemist. ik zie dat alles boven die 20k naar de familie gaat dus ik ga nog wel doneren

4 likes

ik ken hem niet buiten die reuzegom video om, vanwaar deze boosheid?

2 likes

ja dat snap ik, bedankt daarvoor, maar het klonk negatief naar acid toe en daarom was ik benieuwd.

5 likes

Verschillende technieken, maar de interessantste met adem vasthouden voor 1 a 2 minuten. Het duurt wel zeker een half uur en voorbereiding om in die staat te komen.

thanks voor de uitleg en de link, ik heb me verder nooit verdiept in acid en zijn content, dus ik had geen idee of hij zich vaker uitsprak tegen racisme. ik verwachtte van wel eigenlijk. teleurstellend dat hij dat niet doet, ook al respecteer ik wel hoe hij dit alles nu met opgeheven hoofd doet. maar ik ga even kijken naar de sanda dia foundation want een directe donatie is altijd beter (edit: ik kan geen donatielink oid vinden op hun site?? als ik later nog niks kan vinden stuur ik wel een mail)

2 likes

Wat heb jij meer?

• Vriendinnen met kinderen
  • Vriendinnen zonder kinderen
  • Is gelijk

0 stemmers

2 likes

Nu nog zonder maar vraag het over een half jaar nog eens :smiling_face_with_tear:

3 likes

Nu nog zonder maar de babyboom is incoming haha, denk dat het over 2 jaar andersom is