stoelen bezet houden in een drukke trein voor mensen die later instappen
- vind ik asociaal
- vind ik prima
- doe ik wel eens
- doe ik nooit
0 stemmers
stoelen bezet houden in een drukke trein voor mensen die later instappen
0 stemmers
Het is geen restaurant of café wtf
een man deed dat net in een super volle trein, zo vol dat de hele trappen gewoon bezet waren. en hij zat op die soort ‘hoekbank’ en toen ik daar eilde zitten sloeg hij echt zo z’n kruk over die hele bank ‘DEZE IS BEZET ’
“Ja door mij!”
Is dit met een vorm van hyperventilatie vooraf? Klinkt een beetje als Wim Hof, daar houd je ook je adem na de oefening in.
Neem aan dat je gewoon bent gaan zitten? Wat een gek
haha ik zei ‘ohja ik zie het’ en ging naast iemand anders zitten en toen pakte iemand die plek dus eind goed al goed
Als ik ook maar 1 ledemaat buiten m´n dekbed heb, moet ik altijd denken aan dat verhaal dat vroeger op slaapfeestjes verteld werd van ‘moordenaars kunnen ook likken’
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Als je met hyperventilatie te veel ademen bedoelt, dan nee, maar wel met versneld ademen om zuurstofwaarden te verhogen. Lijkt inderdaad wel op de wim hof methode
Dat masker of vogel zie ik beide niet zo maar hoe is het een vogel?
Die vogel zie ik ook niet, ik dacht soort van bekken (met versiering) of een boze muis?
Haha nu je het zegt zie ik er die muis ook in. Veel leuker
Ik ben wel toe aan wat actie
Stel jij bent een succesvolle YouTuber (1 millie volgers), zou jouw moeder dan meedoen in video’s denk je? Bijv shoplog of eetvideo oid
0 stemmers
Jouw kind ambieert een TikTok-carrière en is al goed op weg met veel volgers
0 stemmers
Ligt aan de leeftijd van ‘t kind.
13+.
Vanaf 16 onder toezicht (zover je toezicht hebt op een puber. Laat staan een influencer puber). Jonger dan dat gaat echt niet gebeuren
Sushi
0 stemmers
Zonder vis, dat wel