Het is een epidemie. Ik was gisteren op een reünie van mijn studie en het grootste beest uit mijn projectgroep vertelde een half uur over hoe onmisbaar haar Dyson was met een hond en twee kinderen. Vroeger schepte ze bergen weg en hoorde ik wekelijks de nieuwste reden voor een soatest en nu ging het over een stofzuiger.
Is dit een synoniem voor prosmiscuus? Waar komt die vergelijking vandaan ![]()
Iemand versieren = net zo’n zware inspanning als bergen wegscheppen?
Ik dacht aan bergen coke, maar ik ken de uitdrukking ook niet ![]()
Nee, coke inderdaad. Echt bergen.
Ik dacht eerst dat je het over de Dyson föhn had. Ik vond het al apart dat een luxe föhn een must is voor honden eigenaren
Dat was interessanter geweest!
Anaal?
- Love it
- Vies
- Niks aan
- Geen idee
- Op z’n tijd
0 stemmers
Tenminste als ik zo om mij heen kijk en luister ben ik zelf meer onverschillig ofzo
Welke topics waren dat voor jou?
Zijn er topics die je echt niet zou willen missen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Voor mij medische vragen, en topics zoals pakketjesirritaties en ‘klaag hier over het weer’. Daar post men vooral om te spuien en als lezer brengt het je niets. Oh en het memetopic omdat ik tweets per definitie geen meme vind.
Overigens heb ik wel meer op negeren maar ben ik vergeten wat, is dat ergens in te zien?
Zou het opbiecht, ongemakkelijke momenten, wat je even kwijt wil (ook de foto editie) en dit topic niet willen missen.
Oh ja medische vragen is echt het afvoerputje van het forum, vooral als mensen beginnen met ‘mijn vriend heeft…insert tragische aandoening’
Oh dat vond ik er nog niet eens zo erg aan. Op een gegeven moment werd een van de (met mij) altijd behulpzame en geduldige artsen in dat topic aangevallen op dr toon en toen dacht ik: ik ben hier weg.
Het baktopic sparkt echt joy.
O, en het concertentopic zorgt ervoor dat ik op tijd kaartjes koop.
Ik heb de afgelopen 16 maanden 2 uur deur tot deur gehad maar zonder vaste verplichting op kantoor te werken. Ik was er gemiddeld 1x per week. Dat ging echt prima (maar ik heb geen gezin, kan goed vroeg opstaan waardoor ik vrijwel nooit file had).
Voor fulltime op kantoor niet meer dan 30 minuten.
Ik vind fulltime op kantoor moeten zijn sowieso een no
zelfs al zou ik op 5 minuten afstand wonen
Ga vaak genoeg zonder make-up naar buiten en als ik het al draag dan alleen wat mascara en concealer (behalve bij gelegenheden) en mijn haar laat ik 95% van de tijd gewoon aan de lucht drogen en doe ik verder ook niks mee. Maar ik had een dikke onderbeet waar ik voor geopereerd ben (al heel lang geleden), dus had toch best een ander gezicht daarvoor.
Wow ik dacht dat ze het haar van haar kinderen en hond deed met de airwrap dus was eigenlijk wel geïnteresseerd in deze vrouw. Maar het gaat om een stofzuiger
Hoor jij het als je buren het huis stofzuigen?
- Ja
- Nee
0 stemmers