Ugh nu ik zwanger ben mis ik dit zó zo zo erg🥲
Een vriendin komt logeren. Verschoon jij het bed?
- Nee alleen als ie echt vies is
- Ja sowieso standaard
- Alleen als er seks is gehad in dat bed
- Ja tenzij ik hem 1/2 dagen ervoor toevallig heb verschoond
0 stemmers
Alles wat jij zegt en daar bovenop… Bedenk hoe geprivilegieerd je wel niet bent als je ervoor kunt kiezen om te zeggen “laat die werkstraf maar zitten, ik neem wel een strafblad”?
Ik probeer de afgelopen tijd steeds vaker niet muziek op te zetten als ik dingen doe, anders ben ik eigenlijk vrijwel al mijn vrije tijd met muziek bezig.
Zou je het erg vinden als het forum langzaam leeg zou lopen en hier binnen een jaar vrijwel niemand meer zou posten? En er ook geen verhuizing plaatsvindt naar een ander forum
- Ja, heel erg
- Gewoon ja
- Nah wel jammer
- Nee
0 stemmers
Schreef jij vroeger ook je naam op je mandarijn, die je meenam naar school voor in de pauze?
- Ja
- Nee
- Wat?
0 stemmers
Ik nam op de middelbare school alleen boterhammen mee om ze in mijn tas te laten marineren en een broodje in de kantine te kopen. Het fenomeen fruit mee naar school was mij onbekend. Gelukkig weet ik inmiddels beter.
ik geloof echt niemand van wie (tot nu toe) “nee” heeft gestemd hier
ja waarom ben je hier dan?
hmm ik erger me soms ook wel natuurlijk maar ik vind het alsnog gewoon leuk om hier te zijn. ik ben wel vaker perioden minder actief geweest maar het is dan alsnog fijn om weer terug te komen
Uit gewoonte, nieuwsgierigheid. Maar vaak erger ik me zo erg aan bepaalde meningen dat ik dan op het punt sta alles te laten verwijderen. Maarja vind het ook weer zonde omdat ik al weer zo lang ronddwaal Zou een stuk makkelijker zijn als alles zo poef weg is.
Vind jij het forum (nog) leuk?
- Nee, ik zit hierop uit gewoonte
- Ja
- Het verschilt
- Anders
- Mwah, soms
0 stemmers
Fomo, gewoonte. Ik zou de gewoonte eigenlijk liever vervangen voor dingen waar ik meer energie van krijg, maar het lukt me niet omdat m’n ocd het onmogelijk maakt dat te doorbreken. Het zit in m’n dwang en ik doe ook niet heel actief de moeite het eruit te krijgen omdat het gewoon gemak en gewoonte is ofzo. Als het er niet meer zou zijn zou ik dat ergens misschien een opluchting vinden, wennen aan de situatie, maar niet ‘erg’.
Nee fomo
Ik wil ook niet echt actief weg en het komt me nu in m’n leven niet uit om iets te doen tegen m’n dwang, maar in die hypothetische situatie dat het compleet leeggelopen is zou ik dat gewoon niet ‘erg’ vinden.
Ik heb van mezelf heel dikke, donkeren en langharige wenkbrauwen en die laat ik wel temmen. Ik denk dat dat wel “schrikken” zou zijn omdat het ook zo in your face is en wenkbrauwen ook wel echt een verschil maken vind ik. En van m’n gebit heb ik geen idee hoe het er zonder beugel uit zou zien? Verder denk ik eigenlijk dat het mensen niet eens zou opvallen
Ik heb amper wenkbrauwen (kannie wachten om na de bevalling weer PMU te doen) én donkere kringen onder mijn ogen… als ik daar niks aan doe ‘s ochtends lijk ik gewoon echt ziek.
Ga regelmatig zonder make-up naar buiten en draag sowieso weinig want geen skills en wenkies epileer ik 3 x per jaar denk ik. MAAR het grootste verschil zou toch zijn mijn haar denk ik. Ik föhn (en daarna Dyson) mijn haar eigenlijk praktisch altijd. Mijn haar en aan de lucht drogen gaan niet samen.
Al ga ik ook wel eens met een snelle staart naar buiten, maar dan voel ik me ook echt minder.
Ik ben toch wel heel blij geweest met mijn beugel! Een van mijn snijtanden was puntig met een hele dikke wortel die vaak ontstoken was en mijn voortanden weg duwde.
Ik denk dat vooral mijn gebit enorm anders zou zijn dan nu. Ik had een flinke overbeet waardoor mijn tanden erg groot leken en mijn hoektanden stonden meer omhoog dan de rest.
Kijk jij Love Is Blind? Ik vind het zo actief hierover in het serietopic, dat het lijkt of “iedereen” dat kijkt
- Ja
- Nee
0 stemmers
- Niet meer dan 15 minuten
- Niet meer dan 30 minuten
- Niet meer dan 60 minuten
- Niet meer dan 90 minuten
0 stemmers