Stel je persoonlijke vraag #48

Ja mijn tanden worden volgens mij ook steeds iets schever. Ik heb wel zo’n stangetje achter mn tanden heb je dat ook? Misschien moet ik hem vernieuwen, ik heb geen idee of dat zou helpen.

Oh wow een kaakoperatie is wel heftig, dat heeft een vriendin van mij gehad en het maakte haar gezicht echt compleet anders. Daar schrok ik pas van toen. Maar dan heeft dat stangetje dus bij jou geen nut gehad want die moet er juist voor zorgen dat het niet verplaatst, stom! Had je zo’n zachte?

Ligt eraan, is dit elke dag? En kun je evt werken tijdens het reizen?

Ik werk nu ergens waar niemand er gek van op kijkt als je om 11u binnen komt en om 3u weer weg gaat. Maar ik merk wel dat ik goed gedij om elke dag op kantoor te zijn, dus idealiter 15min fietsen.

3 likes

Ligt ook aan hoe leuk de baan is, hoe goed het betaalt of het een werkgever is die flexibel omgaat met dagindeling. Ik reis nu een tijdje 1.5-2 uur enkele reis en dat is prima te doen omdat het tijdelijk is, ik er veel aan over hou en ik geen 9-5 werk. Heb ook een tijd net iets meer dan een uur deur tot deur gedaan bij een inflexibele werkgever die niet in thuiswerken geloofde en dat was verschrikkelijk.

6 likes

Snap het nut niet van dat programma aangezien iedereen super knap is

3 likes

Maar dat is met al die datingshows. Alles is een “nieuw experiment” maar ondertussen is iedereen gewoon fukking knap.

2 likes

Ik werk op twee locaties en de één is 60 min en de ander 30, die afwisseling is top. Zou niet 4 dagen per week 60 min willen rijden… althans, 60 is prima maar terug wordt het vaak toch wat meer.

2 likes

Vooral het geen beugel deel :sweat_smile:
Ik heb geen volledig gebit en dat is met een beugel rechtgetrokken waardoor het niet opvalt. Maar dan zou ik dus echt gaten in m’n gebit/mond hebben

2 likes

Heb je wel eens een zwangerschapstest gedaan waarbij je eigenlijk hoopte dat ie negatief was?

• Ja
  • Nee
  • Nvt nooit een test gedaan

0 stemmers

Was er dan ook een deel van jou die toch een beetje verdrietig of teleurgesteld was toen hij negatief was, terwijl je eigenlijk geen positieve test wou?

• Nee was 100% blij met een negatieve test
  • Ja toch een (klein)deel/klein beetje

0 stemmers

Ik zie dat toch best vaak voorbij komen op filmpjes dat mensen zeggen geen kind te willen maar toch verdrietig zijn bij een negatieve test.

mijn reistijd is nu 5 minuten deur tot deur en vind dat iets teveel van het goede :japanese_ogre: word er ontzettend lui van

8 likes

het is niet dat ik een soort donatella versace look heb maar wel geverfd haar, piercings enzo dus dat zorgt automatisch wel voor een heel andere vibe. en zonder beugel zouden mijn tanden echt alle kanten op staan denk ik

3 likes

Heb mezelf er eens zo van overtuigd dat ik wel zwanger zou zijn (spiraal bijna tot geen menstruatie), dat hoewel het totaal niet de goede omstandigheden waren ik me er mentaal bij had neergelegd dat het zo zou kunnen zijn. Toen had ik wel een beetje teleurstelling (2 seconden) dat dat dus niet zo was :smiling_face_with_tear:

3 likes

Die van mij 10 minuten en ik vind dat echt heeeerlijk :mermaid: Ik hoop mede daardoor dat mijn baan nog lang leuk blijft

4 likes

Verdrietig is een groot woord

2 likes

Ligt eraan hoevaak je erheen moet. Mijn reistijd is iets langer dan een uur, maar ik hoef bijna nooit naar kantoor dus helemaal prima.

@Nysmn ik doe eigenlijk best ‘regelmatig’ een test voor de zekerheid, juist om even te checken of ik niet per ongeluk ongemerkt zwanger ben :joy: 1 a 2 keer jaar, niet maandelijks hoor

2 likes

De zwangerschapstesten die ik heb gedaan waren positief en daar hoopte ik echt niet op. Ik barstte in janken uit. In elke reclame zie je alleen maar blije gezichten met een positieve test. Dat snap ik ook goed maar er zit wel een enorme keerzijde aan wat eigenlijk nooit wordt laten zien. Maar ik begrijp ergens ook wel weer een soort van teleurstelling al zit die persoon niet op de zwangerschap te wachten, heel dubbel.

9 likes

Same. In werkelijk ELK topic gaat het over kinderen en dat boeit me geen hol.

14 likes

Half uur met mijn eigen wagen. Een uur met een fancy bedrijfswagen :sunglasses:

1 like

Ja toen ik mijn menstruatie miste omdat ik zo gespannen was voor mijn eindexamens, man wat een stress had ik, ik was zo bang dat ik zwanger was op mijn 17e.

4 likes

Zo dit is idd wel echt een grote factor ja! Er zijn er gelukkig nog wel een paar zonder en ik begrijp dat kinderen nou eenmaal je hele leven beheersen (blijkbaar) maar pfffff saai zeg!

12 likes