Hebben jullie al leuke plannen voor aankomende week?
- Ja!
- Ik ben nog bezig met wat regelen
- Nee
0 stemmers
Hebben jullie al leuke plannen voor aankomende week?
0 stemmers
Ik ga drie keer uit eten, kan het slechter treffen ![]()
Yummy! ![]()
Drie concerten en daarna op vakantie ![]()
Werken en borduren. Living on the wild side ![]()
@George och drie keer uit eten. Dat is een hele opoffering voor je
Kun jij je nog precies herinneren wanneer je je eerste grijze haar had?
0 stemmers
Ik ben altijd verbaasd als ik lees dat mensen dit precies weten
Ik was bij de kapper, die ook een vriendin van me was
Je vergeet het niet als je moeder dit opeens naar je krijst ![]()
Ik was met een vriendin die ineens aan me vroeg of ik wist dat ik grijze haren had. En daar was ik me tot dat moment zeker nog niet van bewust, helemaal niet omdat ik nog maar 23 was.
Bij mij was ik 16 en zat op school en toen trok mijn vriendin hem eruit ![]()
Een kleurworkshop en ik ga naar een lezing van sacha bronwasser
Maar alleen omdat het nog niet lang geleden is en ik op een festival stond
haha dit was echt een terugkerend issue toen ik in een winkel werkte, mensen die er 2 pakken en dan gaan steigeren als niet 1 daarvan gratis is. ik zat ook altijd van ‘hoe veel is 2+1???’ (maar goed ik haatte mn leven daar)
Nav @Luzarl’s berichtje over een dildoparty/ladiesnight.
Heb je wel eens een dildoparty gehad? Lijkt mij wel leuk eigenlijk.
0 stemmers
haha ja opzich snap ik wel dat je het misschien niet door hebt maar als je in een hema werkt als bijbaan heb je daar weinig begrip voor ![]()
Wat houdt de kleurworkshop in :)?
Het is een workshop kleurtechnieken met potlood. Dus hoe je schaduwen kan creëren en diepte enzo. Ik heb niet eerder een workshop gevolgd hierover dus ben benieuwd. Ik stuur je wel even een link in dm.
Paar keer, ook een keer zelf georganiseerd en zeker als je met een leuke groep bent, is het echt leuk.
Het oosten is later op dezelfde dag qua tijdstip, en daarmee is het daar dus eerder de volgende dag.
Eigenlijk heel simpel.
Maar sinds ik van ongeveer 60 - 75 minuten reistijd enkele reis naar 15 - 30 minuten reistijd ben gegaan denk ik dat ik nooit meer terug wil. Heb ineens echt een lange avond??