Er is nu toch ook een clearblue reclame waarin de test negatief is en ze dan blij zijn, vind dat wel mooi want er zijn ook mensen die het idd niet willen.
Door deze berichten begin ik te twijfelen of ik het forum wel nog leuk vind, of ik er ook nog alleen uit gewoonte hang, haha! Ik denk dat ik eens uitlog op mijn apparaten en probeer alleen weer in te loggen als ik daadwerkelijk ergens naar benieuwd ben/enthousiast van word.
Ga jij ook iets veranderen aan je forumgedrag door de vragen over of je het nog leuk vindt?
- Daar was ik al mee bezig
- Ik denk het wel
- Ik denk het niet
0 stemmers
Ik negeer sinds een tijdje de topics waar ik me steeds aan erger. Ik klikte toch steeds door naar topics die ik eigenlijk irritant vond
Ik vind echt niet iedereen super knap hoor. Heb je Jimmy gezien? Trevor en Clay vind ik ook niet super knap. Evenals Jeramay (waarom schrijf je zân naam zo?) geen een man als ik er zo over na denk. De vrouwen vind ik ook niet super knap. Met het woord super ervoor dus haha. Maar smaken verschillen.
Het is een epidemie. Ik was gisteren op een reĂŒnie van mijn studie en het grootste beest uit mijn projectgroep vertelde een half uur over hoe onmisbaar haar Dyson was met een hond en twee kinderen. Vroeger schepte ze bergen weg en hoorde ik wekelijks de nieuwste reden voor een soatest en nu ging het over een stofzuiger.
Is dit een synoniem voor prosmiscuus? Waar komt die vergelijking vandaan
Iemand versieren = net zoân zware inspanning als bergen wegscheppen?
Ik dacht aan bergen coke, maar ik ken de uitdrukking ook niet
Nee, coke inderdaad. Echt bergen.
Ik dacht eerst dat je het over de Dyson föhn had. Ik vond het al apart dat een luxe föhn een must is voor honden eigenaren
Dat was interessanter geweest!
Anaal?
- Love it
- Vies
- Niks aan
- Geen idee
- Op zân tijd
0 stemmers
Tenminste als ik zo om mij heen kijk en luister ben ik zelf meer onverschillig ofzo
Welke topics waren dat voor jou?
Zijn er topics die je echt niet zou willen missen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Voor mij medische vragen, en topics zoals pakketjesirritaties en âklaag hier over het weerâ. Daar post men vooral om te spuien en als lezer brengt het je niets. Oh en het memetopic omdat ik tweets per definitie geen meme vind.
Overigens heb ik wel meer op negeren maar ben ik vergeten wat, is dat ergens in te zien?
Zou het opbiecht, ongemakkelijke momenten, wat je even kwijt wil (ook de foto editie) en dit topic niet willen missen.
Oh ja medische vragen is echt het afvoerputje van het forum, vooral als mensen beginnen met âmijn vriend heeftâŠinsert tragische aandoeningâ
Oh dat vond ik er nog niet eens zo erg aan. Op een gegeven moment werd een van de (met mij) altijd behulpzame en geduldige artsen in dat topic aangevallen op dr toon en toen dacht ik: ik ben hier weg.
Het baktopic sparkt echt joy.
O, en het concertentopic zorgt ervoor dat ik op tijd kaartjes koop.
Ik heb de afgelopen 16 maanden 2 uur deur tot deur gehad maar zonder vaste verplichting op kantoor te werken. Ik was er gemiddeld 1x per week. Dat ging echt prima (maar ik heb geen gezin, kan goed vroeg opstaan waardoor ik vrijwel nooit file had).
Voor fulltime op kantoor niet meer dan 30 minuten.