Stel je persoonlijke vraag #48

Ik vind fulltime op kantoor moeten zijn sowieso een no :grimacing: zelfs al zou ik op 5 minuten afstand wonen

13 likes

Ga vaak genoeg zonder make-up naar buiten en als ik het al draag dan alleen wat mascara en concealer (behalve bij gelegenheden) en mijn haar laat ik 95% van de tijd gewoon aan de lucht drogen en doe ik verder ook niks mee. Maar ik had een dikke onderbeet waar ik voor geopereerd ben (al heel lang geleden), dus had toch best een ander gezicht daarvoor.

2 likes

Wow ik dacht dat ze het haar van haar kinderen en hond deed met de airwrap dus was eigenlijk wel geïnteresseerd in deze vrouw. Maar het gaat om een stofzuiger

10 likes

Hoor jij het als je buren het huis stofzuigen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Misschien stofzuigt ze nooit

13 likes

Alleen als ik op de gang sta hoor je het zachtjes en als je op het toilet zit super goed. Kan ook wel een gesprek voeren met haar als we allebei op de wc zitten denk ik.

1 like

Robotstofzuiger misschien?

1 like

Vooral de bovenburen, want die vrouw heeft nooit een fatsoenlijke ondervloer genomen. Hoor ook precies waar in huis ze stofzuigt :joy:

4 likes

Toen ik nog bij mijn moeder in huis woonde, kon ik het altijd horen welke boodschap wanneer gedaan werd op het toilet van de buren :cry: :skull:

2 likes

Alle topics waar je gewoon lekker kan kletsen over hobby’s zoals filmtopic en omatopic etc. Niet teveel nadenken en niet te zwaar.

10 likes

De wc is de enige gehorige ruimte in mijn huis. Maar dan wel meteen zo gehorig dat ik mijn buurman letterlijk kan horen ademen als we tegelijkertijd op de wc zitten. Vet ongemakkelijk.

3 likes

Als mijn bovenbuurman stofzuigt dan klinkt het alsof hij zijn meubels omhoog gooit en alsof hij met een bowlingbal heen en weer aan het rollen is :sob:

11 likes

Haha treffende omschrijving
Ik hoor het vooral omdat hij steeds tegen de plinten aan batst.

2 likes

Ik hoor het alleen als de buren de trap op lopen, ik woon echt naast stampertje en stampertje wat dat betreft. Maar ik heb een kind die om de 5 minuten zijn speelgoed weg yeet (dit gedrag corrigeren we wel overigens) dus ik heb geen recht van klagen wat dat betreft

3 likes

Een van onze vier buren pist echt een jetstraal. Niet normaal luid altijd. Van die andere drie horen we niks

6 likes

Kijk jij Drive to Survive? :racing_car: :racing_car: :racing_car:

• Nee
  • Wel eens een enkele aflevering gezien
  • Ja, en kijk ook Formule 1
  • Ja, maar ik kijk geen Formule 1
  • Ik kijk wel Formule 1, maar geen Drive to Survive
  • Drive to what?

0 stemmers

Eerste seizoen vond ik fantastisch, en ging daarna vol verwachting f1 kijken. Was ik toen snel van genezen.

5 likes

Haha dat heb ik wel van meer gehoord, het eerste seizoen was ook gewoon echt heerlijke real life soap met meer drama dan sport :joy: Maar nieuwste seizoen is net uit en daar was echt te weinig drama eigenlijk, beetje jammer

2 likes

Jaa ik zat er helemaal in, mega spannende sport, met die verkeerde bandenwissel enzo. Dacht echt waarom heb ik gemist? Maar het bleek teringsaai rondjes rijden te zijn, sorry

12 likes

Ik zou je graag willen overtuigen dat het wél heel leuk is, maar aangezien de huidige Max/Red Bull dominantie komend seizoen dreigt door te zetten is dit misschien niet het beste moment om het opnieuw te proberen :sweat_smile:

6 likes