Stel je persoonlijke vraag #48

als je denkt aan een willekeurig land of een regio, weet je over het algemeen dan direct of het daar vroeger of later is dan bij ons? niet de exacte tijdzones of de precieze grenzen ofzo, maar gewoon als iemand bijv zegt ‘ik ben in nepal’ dat je dan meteen weet van oh het is daar vroeger/later

• ja meteen
  • ik moet even nadenken
  • nee geen idee

0 stemmers

3 likes

Nee geen idee en vaak zou ik het ook niet eens precies kunnen aanwijzen op de kaart

22 likes

topografie is juist mijn enige talent maar als je een land niet weet te liggen vind ik het logisch dat je de tijdzone ook niet weet!

4 likes

Als je je bedenkt dat we in NL qua tijdzones bijna in het midden zitten dan is het best makkelijk toch. Naar het oosten is later, naar het westen is vroeger.

4 likes

Hebben jullie al leuke plannen voor aankomende week?

• Ja!
  • Ik ben nog bezig met wat regelen
  • Nee

0 stemmers

5 likes

Ik ga drie keer uit eten, kan het slechter treffen :heart_eyes:

28 likes

Yummy! :drooling_face:

1 like

Drie concerten en daarna op vakantie :partying_face:

13 likes

Werken en borduren. Living on the wild side :older_woman:t2:

@George och drie keer uit eten. Dat is een hele opoffering voor je

4 likes

Kun jij je nog precies herinneren wanneer je je eerste grijze haar had?

• Ja ik weet dit precies
  • Nee joh geen idee
  • Ik heb nog nooit een grijze haar ontdekt

0 stemmers

Ik ben altijd verbaasd als ik lees dat mensen dit precies weten

2 likes

Ik was bij de kapper, die ook een vriendin van me was

3 likes

Je vergeet het niet als je moeder dit opeens naar je krijst :joy:

3 likes

Ik was met een vriendin die ineens aan me vroeg of ik wist dat ik grijze haren had. En daar was ik me tot dat moment zeker nog niet van bewust, helemaal niet omdat ik nog maar 23 was.

1 like

Bij mij was ik 16 en zat op school en toen trok mijn vriendin hem eruit :joy:

1 like

Een kleurworkshop en ik ga naar een lezing van sacha bronwasser

3 likes

Maar alleen omdat het nog niet lang geleden is en ik op een festival stond

1 like

Stel, je koopt een product bij bol.com met een actie 2+1 gratis. Hoeveel doe jij er dan in je mandje om in aanmerking te komen voor deze korting?

• 2
  • 3

0 stemmers

2 likes

haha dit was echt een terugkerend issue toen ik in een winkel werkte, mensen die er 2 pakken en dan gaan steigeren als niet 1 daarvan gratis is. ik zat ook altijd van ‘hoe veel is 2+1???’ (maar goed ik haatte mn leven daar)

23 likes

haha dat klinkt echt vermoeiend!

ik ben denk ik echt de dombo in deze casus. Ik heb er netjes 2 betaald in de veronderstelling dat er dan 3 geleverd zouden worden maar dat bleek dus niet zo te zijn haha.

2 likes

Haha dit vind ik dus altijd zo’n mindfuck, want je zegt: oosten is later, maar daar is het dus eigenlijk eerder. Als in; in Australië vieren ze eerder NYE dan in Europa. Dus ze leven daar eerder dan hier, soort van in de toekomst.

Kortom; ik snap het vervolgens nooit meer

8 likes