Stel je persoonlijke vraag #48

Ja die Vpay kaart is echt beetje jammer, kon er in USA ook amper wat mee. Ik heb daarna meteen pas gewisseld naar Master card.

3 likes

Voor degene die niet konden wachten op een update :tipping_hand_woman:t3: voor de spits nothing on the hand.

1 like

Je kan ING bellen dat je een andere pas wil (met maestro logo) Ik heb mijn beide passen ook laten vervangen omdat ik er niet mee kon betalen in Parijs(!).

2 likes

Solliciteren op je droomfunctie, maar dan moeten werken met je aartsvijand (onder je, maar zou je actief weg proberen te werken):

• Nee, dankje
  • Ja, maar zou het wel lastig vinden/er goed over na moeten denken
  • Ja, geen probleem
  • Weet ik niet

0 stemmers

2 likes

Als ik bij wijze van altijd over mijn schouder moet kijken, kan het nog zo’n leuke functie zijn maar dat levert me teveel spanning op hoor

9 likes

Nou ik verbaas me er juist altijd over hoe vaak dit niet gebeurt bij sommige bedrijven

55 likes

Jij hebt nog nooit een giftige werkvloer gehad

15 likes

Ja en soms ook gemakzucht bij managers etc of ingewikkeld om iemand eruit te werken

2 likes

Dat zou direct mijn droomfunctie niet meer zijn. Voor mij horen collega’s toch ook wel bij mijn functie en of het mijn ‘droom’ functie zou zijn.

9 likes

Nope. Deze man heeft in 16 jaar tijd al 21 mensen onder/externen naast hem versleten. En in de afgelopen 6 jaar ook al 5 mensen boven hem.

1 like

Ik heb een hele vervelende collega gehad en ik ben door hem vertrokken en mijn collega en haar voortganger ook. Dus nee nooit weer :stuck_out_tongue:

4 likes

aan de ene kant denk ik: ik wil me niet door iemand laten afschrikken, maar waarschijnlijk levert het wel veel onnodige stress op

4 likes

weet jij wat imax is? ik zie het altijd staan en denk ‘oke’ en er valt me ook nooit een verschil op

• ja
  • nee

0 stemmers

vind jij 3d leuk in de bioscoop? ik vind het echt 99% van de keren niks toevoegen

• ja leuk
  • nee stom
  • ligt aan de film

0 stemmers

Dit, die effecten vallen mij nooit zo op en ik zie altijd de ondertiteling dubbel. Sowieso is een 3D-bril als een brildrager irritant. :grimacing: Als het kan ga ik altijd voor 2D.

1 like

oh misschien moet ik dan wel nog een keer naar een 3d film gaan, want ik had dat ook maar ik heb nu lasik gehad… maar bij films zoals the hobbit vond ik het nog wel leuk. vaak voegt het gewoon niks toe

1 like

Ik vind het echt verschil maken of een film echt in 3D gefilmd is of pas achteraf 3D gemaakt is.

2 likes

ik wist niet eens dat dat twee opties waren, nooit over nagedacht

1 like

The Hobbit is in 3D gefilmd dus misschien dat je die om die reden wel oké vond! Het is niet de standaard bij 3D films.

2 likes

Als ik gewoon mijn lenzen inheb zie ik prima 3d. Ik vind het gewoon geen meerwaarde en niet fin kijken.

2 likes

Ik heb dit ook maar ik kan het wel zien. Maar vind het eigenlijk gewoon bijna nooit wat toevoegen.

2 likes