Ik vind het eigenlijk vooral stom, maar ik heb 2 films in 3D gezien die ik wel echt de moeite waard vond om daarin te zien. Life of Pi en Gravity volgens mij. Toen was het ook nog voor mij nieuwer dus mss ligt het ook daar aan.
Edit: verder vind ik het vaak idd te duur en te vermoeiend ook/ niks toevoegen.