Stel je persoonlijke vraag #48

Ben er blij mee omdat alles beter is dan mijn huidige badkamer haha. Maar zou dit nooit zelf uitkiezen nee.

2 likes

Ik neem sowieso altijd wat cash mee op vakantie. Doet me er wel aan herinneren dat ze in Bosnië al bijna standaard vroegen of we in euro’s wilden betalen of in een van de twee lokale valuta :sweat_smile:

1 like

Ik had altijd dollars mee voor de zekerheid, dat werd altijd als de super valuta gezien… maar nu al paar jaar geen verre reis gemaakt, geen idee of dat nog zo is.

1 like

In Bosnië inderdaad heel gemakkelijk, maar bijv in Albanië werd het nier echt gewaardeerd om ook maar euros te opperen. In 1 klein bakkerijtje kon het wel en was ook flink scheve verhouding tussen de 2 valuta maar ja had echt niks meer.

2 likes

Cash euro’s en Amerikaanse dollars als ik die nog heb. Niet veel, maar voor in geval van nood. Nu heb ik naast een pinpas en creditcard ook een Revolut pas, dat is echt een aanrader! Je kunt tot een bepaald bedrag gratis pinnen en je betaalt niet steeds die conversie kosten die je normaal hebt

3 likes

Ik weet nog dat ik rond 2012 ponden had besteld bij de rabobank voor een weekje Londen. Dan kon je dat serieus ophalen in een envelopje :pleading_face:

15 likes

Als ik echt ver weg ga probeer ik van te voren wel wat te wisselen, maar de laatste landen waar ik zonder euro’s ben geweest waren allemaal in Europa en daar heb ik gewoon alles gepind en nooit cash in handen gehad geloof ik

3 likes

Ik heb altijd m’n Revolut kaart, gewone creditcard en bankpas. Pin altijd wat cash op het vliegveld bij aankomst en verder gebruik ik gewoon m’n kaarten om te betalen als het kan.

3 likes

Ja die Vpay kaart is echt beetje jammer, kon er in USA ook amper wat mee. Ik heb daarna meteen pas gewisseld naar Master card.

3 likes

Voor degene die niet konden wachten op een update :tipping_hand_woman:t3: voor de spits nothing on the hand.

1 like

Je kan ING bellen dat je een andere pas wil (met maestro logo) Ik heb mijn beide passen ook laten vervangen omdat ik er niet mee kon betalen in Parijs(!).

2 likes

Solliciteren op je droomfunctie, maar dan moeten werken met je aartsvijand (onder je, maar zou je actief weg proberen te werken):

• Nee, dankje
  • Ja, maar zou het wel lastig vinden/er goed over na moeten denken
  • Ja, geen probleem
  • Weet ik niet

0 stemmers

2 likes

Als ik bij wijze van altijd over mijn schouder moet kijken, kan het nog zo’n leuke functie zijn maar dat levert me teveel spanning op hoor

9 likes

Nou ik verbaas me er juist altijd over hoe vaak dit niet gebeurt bij sommige bedrijven

55 likes

Jij hebt nog nooit een giftige werkvloer gehad

15 likes

Ja en soms ook gemakzucht bij managers etc of ingewikkeld om iemand eruit te werken

2 likes

Dat zou direct mijn droomfunctie niet meer zijn. Voor mij horen collega’s toch ook wel bij mijn functie en of het mijn ‘droom’ functie zou zijn.

9 likes

Nope. Deze man heeft in 16 jaar tijd al 21 mensen onder/externen naast hem versleten. En in de afgelopen 6 jaar ook al 5 mensen boven hem.

1 like

Ik heb een hele vervelende collega gehad en ik ben door hem vertrokken en mijn collega en haar voortganger ook. Dus nee nooit weer :stuck_out_tongue:

4 likes

aan de ene kant denk ik: ik wil me niet door iemand laten afschrikken, maar waarschijnlijk levert het wel veel onnodige stress op

4 likes