Telefoonoplader
- Lekker
- Meh
- Vies
- Ik ken dit niet
0 stemmers
Ik zit nu in een zaal en iemand heeft zich helemaal ondergespoten
Het luchtje uit de yves rocher!!
Het valt mij sowieso op de laatste tijd dat mensen echt VEEL parfum gebruiken. Ik ben zaterdag in een restaurant zelfs verplaatst omdat die meiden naast me parfumwalmen verspreiden hsp. Rook wel lekker maar niet in combinatie met m’n bacalhau beignets.
in het ov ook vaak. vooral als het dan van die gladde andrew tate vibe skinny jeans mannen zijn brrrrrr
JA dit is echt een ding onder gen z heb ik het idee (en oudjes, maar dat was al bekend haha). Komt echt regelmatig een walm langs van een begin-twintiger. Laatst ben ik ook verplaatst bij een bushokje omdat er een groep jongens was die zoveel parfum op hadden dat ik het op 2 meter afstand nog rook
Jaa en dan ook vaak van die cheapy luchtjes
Sauvage
Uberhaupt iets voor jongeren. Ik zat in de brugklas ook onder de Vogue deo en Bruno Banani. En na de gymles nog Cool water Davidoff van iemand anders lenen. Lekker man.
Nietes! De drogist toch
Lekker Fa pink Passion spuiten na de gym 🩷
Jaaa Vogue deo met hondjes!
@ZusjevanJoost ja volgens mij kan je het nog steeds bij Kruidvat kopen
Ja daar ook idd. Maar bij de yves rocher (met dat bestelboek toen nog!) was ie echt ALTIJD in de aanbieding. Maar goed, dat was een tijd waarin je 2 dingen bestelde en er 5 bij kreeg
Nee, dit is toch geen geur van Yves Rocher, die hebben alleen eigen geuren. Misschien hadden ze wel een eigen variant hiervan?
Dit was mijn favoriet toen ik 10 was
Zo ken ik 'm
Impulse bodyspray
Mijn telefoon en pleisters
Ohhh. Mijn moeder bestelde wel vaak bij Yves Rocher, maar Marroussia kocht ik bij Kruidvat.
Ik mis nu wel die mini-lipstickjes die je cadeau kreeg bij Yves Rocher!
Jaa en die kleine lootjes in zo’n mini rolletje.
Omg die boekjes. En dan als 5 jarige alles aankruizen en plakken. Soort minder irritante versie van een Sephora kind