Stel je persoonlijke vraag #48

Betaal jij nog weleens met je pinpas?

• Nee nooit, enkel met telefoon
  • Ja altijd
  • 50/50

0 stemmers

Alle tienerjongens dragen tegenwoordig een of andere Armani geur (volgens mij Code). Ik vond 'm ooit lekker maar nu elke tiener boii het draagt kan ik 'm echt niet meer ruiken :face_vomiting: en echt een walm ook. Elke les weer aan m’n leerlingen vragen wie naar die enorme Armani walm ruikt :cry:

1 like

Ik weet niet eens waar dat ding is (oeps)

7 likes

Bij mij doet die chip(?) in mijn telefoon het soms niet dus dan moet ik met m’n pas betalen. Voel me dan echt een boomer haha wat natuurlijk nergens op slaat, maar het voelt niet meer van deze tijd.

3 likes

Eigenlijk alleen m’n Watch

3 likes

Ik heb 2 passen en vind het irritant als ik op mn telefoon een pas moet kiezen dus heb mobiel betalen maar bij 1 van de 2 aanstaan.

3 likes

Sinds mijn nieuwe mobieltje niet meer. Snap echt niet waarom ik zo lang gewacht heb. OV Pay gaat ook 10x sneller met mijn mobiel

1 like

Niet nooit maar ook niet 50/50.

7 likes

Ik was tot op heden te lui om dit te configureren, maar ik heb het net gedaan en het kost letterlijk 1 minuut :joy: dus vanaf nu vaker denk ik!

Ik heb een hoesje waar op de achterkant een pasje kan en volgens mij gaat mobiel betalen altijd mis omdat daar mijn rijbewijs in zit. Vraag me nu ineens af of ik mn telefoon ook andersom tegen dat betaalding kan houden, met de kant van het scherm zeg maar :thinking:

1 like

Ik ben wat dit betreft echt een zure bejaarde want ik heb er echt weerstand tegen (voor mezelf). Geen idee waar dat vandaan komt maar ik betaal dus altijd met m’n pinpas (heb ook gewoon m’n portemonnee altijd bij mij met ook rijbewijs, ov chipkaart, museumjaarkaart, beetje contant geld, etc.)

Maarrrrr heb een keer vastgestaan in een parkeergarage omdat ik m’n portemonnee vergeten was en dus niet kon betalen om uit te rijden :joy: daarna heb ik betalen met m’n telefoon wel ingesteld dus een heel enkele keer in zo’n situatie betaal ik met telefoon

opportunistische zure bejaarde dus

7 likes

in m’n handtas zitten standaard een aantal dingen, dus die heb ik sowieso altijd bij me. bijv een borstel, paracetamol, medicatie, een nagelknippertje, vijl, kauwgom, elastiekje, lippenbalsem, handcreme, allergietabletjes. dan gooi ik nog m’n portemonnee en telefoon erbij en good to go. in m’n werktas zit hetzelfde dus :joy: heb door de jaren heen echt geleerd dat ik bepaalde dingen gewoon overal moet hebben, omdat ik het anders vergeet over te doen in m’n andere tas. collega’s en vrienden lachen me altijd uit omdat ze weten dat ik een halve apotheek bij me heb haha. heb je een gescheurde nagel, unglaublich heeft een nagelknipper! dan krijg je er ook nog handcrùme bij :joy: ik grijp nooit mis haha

11 likes

Echt goals, ik hoop dit level van volwassenheid ooit nog eens te bereiken :pray:t2:

4 likes

Ja vroeger altijd op zondagochtend als ik bij mn moeder in bed kroop. Wist niet dat dat echt een term had.

2 likes

dit leek voor mij ook altijd onmogelijk want adhd, maar juist door dit te doen is het makkelijker geworden om m’n leven op orde te krijgen! want ik grijp nooit meer mis, dus dan is m’n dag ook niet gelijk verpest als ik bijv m’n allergietabletjes niet bij me heb. je moet ff één keer zorgen dat alles georganiseerd is maar daarna heb je er heel veel profijt van :star_struck:

3 likes

Ik heb dus een tasje met dit allemaal in maar die ben ik vergeten vandaag. Voel me helemaal ontheemd

7 likes

Ja dat kan!

3 likes

Oeh goed om te weten, thanks!

4 likes

Als je uit eten gaat en je komt aan in het restaurant. Voordat je gaat eten

• Was ik mijn handen
  • Ontsmet ik mijn handen
  • Doe ik niks

0 stemmers

Sorry zat in een restaurant en moest denken aan die keer dat ik was eten met @oversized @FredPaillet en @Bunnyslippers en we allemaal een flesje ontsmettingsmiddel uit onze tassen haalden :joy:

11 likes

Niet per se meteen bij binnenkomst, maar wel voor ik ga eten.

1 like